Casio FX-9860GII

ext

to számológép
Régóta szemezek vele.
Valakinek tapasztalat? Mit tudunk róla? Elég drágának tűnik a
tudásához képest... :(

Tolosa

to szamo...@googlegroups.com
Semmiképpen ne kapkodd el a vételt és nehogy eszedbe jusson annyi pénzért itthon venni!:-)

ext

to számológép
e-bay-en 100$ környékén már van kábelestől-mindenestől...
De el semmiképen nem kapkodom... :)

Sanyi

to számológép
Ezzel a géppel én is sokáig szemeztem, de tényleg elég drága,
legalábbis az új ;)

ZilogR

to szamo...@googlegroups.com

ext

to számológép
Fx 9860GII a kiszemelt,de itthon elég drága..
Súrolja az 50 000-et.
e-bay-en postával együtt kb 20 000 Ft.
Azért van különbség

On okt. 27, 11:17, ZilogR <csaba.tize...@gmail.com> wrote:
> http://www.jofogas.hu/budapest/Casio_FX_9750_GII_Plus_grafikus_szamol...

Válinth Attila

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
Szia Tolosa!
Neked Casio FX-9860GII géped van?
(mi lett a dm15c rendeléssel? Félve kérdezem.. :) )

Tolosa

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
Szia Attila!
Igen, többek között Casio 9860G II gépem is van.
Ne izgasd ám magad a DM15-el, mert egyelőre sokáig csúszik a dolog.:-) Volt néhány egyéb beszerzésem, most elvagyok azokkal.:-)
Amint láthatod, inkább szeretnék eladni a cuccaimból néhányat.
Így mennek ezek a dolgok. Az ember szórakozik egy kicsit a cuccaival, aztán megunja és megszabadul tőlük.:-)

Tolosa

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
Képzeld Attila, úgy néz ki, hogy megtaláltam a PDA CF-kártyahely vakdugóját! Meg valami övtartót, vagy mifenét.

Válinth Attila

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
Én meg vettem bele közben egy CF kártyát... :) De köszi,ha...
A világító kijelzős az? Van képed róla?

Válinth Attila

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
http://www.casio-europe.com/euro/sc/products/detail/FX-9860GII%20SD/
Ilyen, SD nélkül?

Tolosa

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
Igen, pontosan úgy néz ki, mint a képen látható, csak a feirat más:'CASIO fx-9860GII'
És igen, van bekapcsolható háttérvilágítása.
Csodálatos egy gép, csak kár, hogy nem tud szimbolikus algebrát. Illetve tud, de nem közvetlenül, hanem egy flash-applikáció segítségével.

Válinth Attila

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
De azt leszámítva, :) :), hogy itt többen állítják a Casio ügynöke vagy, elégedett vagy a tudásával?
Persze mindenkinek más a jó gép. Kár,hogy a múltkor nem vettelek rá arra, hogy a kezembe vegyem amikor erre jártál.
Több fajta gép is volt nálad, csak ez nem... :)

Tolosa

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
A francba, hát nem lebuktam!:-(
Na mindegy is, most már sikerült lecserélnem a Mercimet egy Volvó-ra a Casio-tól felvett jutalékból, tehát akár egy bukta is belefér.:-)

Igen, mivel az utóbbi években volt a tulajdonomban néhány olyan Casio számológép, amelyek segítségével nagyon sokat tanultam -és főleg amelyekkel jókat szórakoztam-, így hát elmondhatom, hogy kedvelem ezeket a gépeket. A 9860GII meg különösen a szívemhez nőtt, mert.
1. Nagyon sokat tud
2. kényelmes a kezelése fizikailag és logikailag is
3. nagyon szépen látható kijelzője és karakterei vannak
4.Flash memóriával rendelkezik, ezáltal bővíthető, frissíthető.
5. kényelmes a számológép-PC kommunikáció.

Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Az egyetlen fájdalmam vele kapcsolatban a már említett szimbolikus algebrai képesség korlátozott lehetősége.
Mielőtt szó érné a ház elejét kijelentem, hogy én nem praktikus szempontból értékelem a gépeimet -mert nem is praktikusan használom. A jelenlegi számológépeim egyetlen célja a szórakozás-és persze a bennük található műszaki lehetőségek csodálata.

d goth

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
Szerintem jobban megéri az SD verziót megvásárolni $120 környékén már találsz szállítással együtt. Én is ilyet rendeltem :)

Tolosa

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
Lehet, volt már, de van itt egy Casio Graph-85 emulátor, ami a címben szereplő gép francia változata. Ha esetleg valaki szarókázni szeretne vele:

Casio Graph-85 emulator.

ZilogR

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu

Nekem van egy CASIO CFX-9850GB, ha kell valakinek, a kijelzője beteg szegénynek: a felső 4-5-6 (? nem számoltam) pixelsor meghalt.

Becserélem, ha valaki akar egy ilyennel játszani. Egy programozható CASIO-ért odaadom örökbe.
Nem kérek érte hasonló kalibert, valami fx-nnn jó lesz, semmi extrával, csak nyomkodni lehessen.

Tolosa

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
Hátha valakit érdekel.

Megjelent az 'Eigenmath' FX'  'add-ins' programnak egy újabb változata, ami már nagyon kényelmesen kezelhető CASIO FX-9860G típusú gépen.
Szinte teljes értékű szimbolikus algebrai képességgel ruházza fel a kalkulátort, CAS-képes lesz az eszköz.
Szépséghiba, hogy 'kifele' nem látszik a dolog, tehát a függvényeket programban nem tudjuk felhasználni. De így is roppant érdekes.

EIGENMATH Fx

és a kézikönyve:

eigenmath fx.pdf

Remélem, működnek a linkek.

Tolosa

to szamo...@googlegroups.com, e...@mailbox.hu
Annyi korrekció, hogy a kézikönyv az eredeti /nem 'fx'/ programhoz készült. De talán csak a grafikai utasításokban különbözik a kettő.

ZilogR

to számológép
Lassú víz, partot mos: mostmár 10kHUF alatt is van bőven és az Amazon-on egekbe dicsérik, mint a TI-83/84 vonal fő konkurensét.
Nekem pár levélváltásomba került, míg rábeszéltem egy eBay-es csajt, hogy Hungary az igazából nem International és mindketten EU-ban vagyunk, szóval nyugodtan postázhat ide is, így 8kHUF-ért megleptem vele magam Karácsonyra ;)

És igen, média és propaganda és politika, de csak hogy érezzük, mit veszít Európa:
  • Akkora cipősdobozba volt csomagolva, hogy mellé fért volna még 7 másik (de csak 1 volt :P )
  • A doboz vastagon bélelve
  • Alapból van a kemény tok, de e mellett becsomagolva egy fekete, méretben hozzá való cipzáras tokba
  • Beletette a kézikönyvet, ami egy német cég ehhez a géphez gyártott kézikönyve volt, nem az eredeti, amolyan Getting Started Manual - olvasatlan, makulátlan állapotban (akár külön is eladhatta volna)
  • Ugye a gép, szagtalan, makulátlan szintén
  • És 3 db kis csokoládé  :)
Ezt csak egy német csinálja így, senki más.
Mellesleg a csaj nem egy Trinity, benne hagyta a programjait - ellenben szuperbombázó, megkerestem a FB-on :D

Tolosa

to számológép
De jó! Legalább most már van közöttünk valaki, aki majd csinál mindenféle okosságokat ezen a gépen és én is kipróbálhatom az enyémen!:-)
Gratulálok ZilogR az új szerzeményedhez!

ZilogR

to számológép
Köszönöm! Küldheted a kívánságkosarat! :)

Bence

to számológép
Használd egészséggel Csaba! Jó kezekbe került a gép. :))
Van egy szimbolikus műveleteket is kezelni képes progi rá (http://cas.jeuxcasio.com/en/), teszi a dolgát.

Üdv.

ZilogR

to számológép
:D Ajajj, érzem a súlyt, ahogy rámnehezedik... :) Annyit ígérgettem már mindenfelé, hogy nem is tudom, hogy jövök ki ebből sikerrel. ;)

ZilogR

to számológép
https://egadget2.web.fc2.com/CBasic/Interpreter/CBasic_interpreter.html
Végre, 8 karakteres változók :P , de ahogy értelmezem a leírást, csak 32db lehet?!? Már az is valami.

ZilogR

to számológép
Hajjajj, még ez is van: http://pm.matrix.jp/ftune2e.html
Lehet programozni.

Tolosa

to számológép
Azt tudjátok, hogy a Casio FX-9860GII is tud/hat/ szimbolikus algebrát?

Tolosa

to számológép
...és ha valakit esetleg érdekel a leírása:

ZilogR

to számológép
Klassz, bár nekem az tetszik a legjobban, hogy program utasításokat is lehet a "normál" számítások közé keverni.

ZilogR

to szamo...@googlegroups.com
Pl. a régen rágott x^x=10^100 egyenlet megoldása "parancssorba" így begépelhető és meg is csinálja. De lehet Lbl, Goto, bármi, ami tetszik:

CASIO fx-9860GII Fixpoint Iteration.jpg

ÉS: Az egész egy COPY-val bepakolható az fn memóriákba, ahonnan egy RCL-lel előszedhető. Na, ezzel eljátszom (majd ha befejeztem a melómat - épp egy csövet méretezek egy silótetőre felfelé, hogy hogy tépi sz@rrá a földrengés :P

ZilogR

to számológép
Egy kicsit ide is kapcsolódik, mi a franc különbség van az fx-nnnnGII és fx-nnnnGA gépek között? A GA kapott egy jobb kijelzőt?! És ugyanez a PLUS vonalon? Azaz a PLUS mitől "több", már ha több...?!

ZilogR

to számológép
Az új modell?
Sehol semmi eddig róla, de állítólag tud Pythonul:

2011. október 27., csütörtök 8:14:04 UTC+2 időpontban ext a következőt írta:
Régóta szemezek vele.
Valakinek tapasztalat? Mit tudunk róla? Elég drágának tűnik a
tudásához képest... :(

ZilogR

to számológép
Dehogynem, csak franciául kell keresni: