casio fx 991 ce x

Attila Válinth

to számológép
:)

ZilogR

to számológép

Nekem a fenti linken van pár videóm, ezek megmutatják a képességeket nagyjából, de persze ezeken kívül rengeteg más funkciót is tartalmaznak (pláne a CEX, amiben van pl. periódusos rendszer). Nekem egy DEX és egy EX van, CEX-et annak idején vadásztam, de időközben befutott ez a két típus így lemondtam róla. Talán annyi apróság becsúszhat ezekkel az adott országra szabott gépekkel, hogy nem lehet angol nyelvet választani (azt hiszem, az arab és a japán tud angolt, a többi a lokális nyelvet kezeli csak, így nekem igen nehéz a DEX-et kezelni, mert nem tudok németül, de hasonló lehet a CEX is (minden magyar lesz)).

Attila Válinth a következőt írta (2021. december 2., csütörtök, 19:31:45 UTC+1):
:)

ZilogR

to számológép
Na és megvan már?!? ;)

Attila Válinth

to számológép
Szia! Igen! :)

ZilogR

to számológép
Na, és tetszik? Milyen a magyar nyelv rajta?

Attila Válinth

to számológép
Aha. Arra amire vettem, nagyon jó. Matekozni a lányaimmal. De azért a DM42-t se hanyagoljuk. Abba is beleásnám magam :)))

ZilogR

to számológép

Attila Válinth

to számológép