Elhunyt egy csoporttagunk

ZilogR

to számológép
Tőke Bence, csoporttagunk, tegnap reggel súlyos és hosszan tartó betegség után elhunyt. Valószínűleg kevesen ismertük személyesen, engem nagyon megrázott a halála. Aki szeretne megemlékezni róla, de nem találta meg az alkalmat, lehetőséget, nyugodtan megteheti ebben a topicban.

Nyugodjon békében!

Tolosa

to számológép
Minden ismerősünk halála tragédia az embernek, de remélem, nem AZ a Bence, akitől nem oly rég kaptam egy nagyon szép ajándékot.
Bence, nyugodj békében!:

Tolosa

to számológép
Megnéztem, sajnos azonos a név.
Mérhetetlenül sajnálom....nem tudtam, hogy beteg.:(
Hosszú évekig életünk egy nem kis szeletét itt éltük le, beszélgettünk egymással és voltaképpen semmit nem tudunk egymásról.
Azért ez valahol nagyon szomorú.:(

Pipás

to számológép
Nyugodjon békében.