tg

gyapo

to szamo...@googlegroups.com
Nem nagy a forgalom, terhellek egy kicsit benneteket a bénaságommal.
Látószöget számoltam, derékszögű háromszög, szemközti befogó/mellette
befogó az tangens. Kijön valami századok. Mi a fene, kiszámolom
1/1-re, századok. Mindez pc-n történt számológép programban, nyúlok
a hw számológépért, már éppen akarom bepötyögni, amikor leesett, hogy
arcus! Jöhet az AI, aminek bemondom hogy mit akarok kiszámolni és
tudja hogy azt hogy kell. Szóval ha nem tudom hogy kell számolni,
akkor a számológép nem segít.

A másik érdekesség ez a számológép, ami kartávolságon belül van az
íróasztalon, Sharp EL-531A. Pontosan nem tudom, de kb. bő húsz éve
vettem, azóta az az elem van benne és tökéletesen működik. Nem sokat
használtam de akkor is, nézzük meg egy telefonban, fényképezőgépben,
távirányítóban az akkut/elemet 20 év múlva. Olyan finoman lágyan
mozognak a gombjai, tökéletes a kontakt, soha nem ismétel, soha nem
hagy ki, nem dupláz.

Üdv.: gyapo