kerdesek backend-el kapcsolatban

Zoltan Sule

to symfo...@googlegroups.com

Sziasztok,

Generaltam admin feluletet egy az sfGuardUser-t kiterjeszto modellnek.
Ezutan felkonfiguraltam. Itt az a problemam, hogy a filter mezoben a
user_id helyen legordulolistaban jeleniti meg az osszes kapcsolodo
felhasznalot. Ez nagyon szep, csak tobbezer felhasznalo eseten ez
hasznalhatatlanna valik. Probaltam feluldefinialni a BaseFormFilter
beallitasat:

$this->setWidgets(array('user_id'=> new
sfWidgetFormDoctrineChoice(array('model' =>
$this->getRelatedModelName('sfGuardUser'), 'add_empty' => true)),

hogy a helyebe egy sima sfWidgetFormFilterInput-ot, vagy
sfWidgetFormJQueryAutocompleter-t tegyek, de semmi reakcio.

Az jutott eszembe, hogy akkor kikapcsolom ezt a mezot es definialok
egy egyedi urlapelemet es azon keresztul kezelem le a feladatot, de ha
van megoldas a sfWidgetFormDoctrineChoice felulirasara, csak maximum en
kozelitettem meg rosszul a kerdest, akkor inkabb az atlathatobb
megoldast valasztom.

koszi,
Zoli

Gábor Fási

to symfo...@googlegroups.com
Melyik fileban írtad át? Nekem működik a widget-felülírás.

-- mrl

2011/5/16 Zoltan Sule <zolta...@mezitlab.eu>:

> --
> Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok
> szolgáltatásbeli Symfony-hu csoportra.
> Ha üzenetet szeretne küldeni ebbe a csoportba, küldjön egy e-mailt a(z)
> symfo...@googlegroups.com címre.
> Ha le szeretne iratkozni a csoportról, küldjön e-mailt a(z)
> symfony-hu+...@googlegroups.com címre.
> További lehetőségekért keresse fel a csoportot a(z)
> http://groups.google.com/group/symfony-hu?hl=hu címen.

Zoltan Sule

to symfo...@googlegroups.com

Szia G�bor,

> Melyik fileban �rtad �t? Nekem m�k�dik a widget-fel�l�r�s.

Argh,. Egy masik osztalyban hajtottam vegre a modositast, aminek a neve
csak egy karakterben ter el ettol. Koszonom, ez valoban mukodik!

Zoli