kapcsolt táblákban új elem beillesztése

iLOLyouHUN

to Symfony-hu
Hi all!

Kérdésem az lenne, hogy van a user és a epurse táblám. 1:1 kapcsolat
van. Azt szeretném hogy mikor egy felhasználót létrehozok, akkor a
felhasználóhoz tartozó elemet az epurse-ban is létrehozza. Most a
felhasználó hozzáadásánál egy epurse legördülő listát ad be ami persze
üres, mert üres az epurse táblám. Kezdő vagyok és nem igazán találtam
példát erre a kérdésemre.
Válaszokat előre is köszönöm!

Krisztian Ferenczi

to symfo...@googlegroups.com
Ha a doctrine ORM-mel használod, akkor létre kell hoznod a User osztályban egy postInsert() figyelőt, ami minden új mentés után lefut, és ott tudod neki megmondani, hogy automatikusan hozza létre az epurse objektumot is.

Chris

2010/8/20 iLOLyouHUN <kovari...@gmail.com>

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Symfony-hu csoportra.
Ha üzenetet szeretne küldeni ebbe a csoportba, küldjön egy e-mailt a(z) symfo...@googlegroups.com címre.

iLOLyouHUN

to Symfony-hu
Ez epurse objektumport hogyan hozzam létre. new Epurse? És ha
létrehozom akkor honnan fogja tudni a User osztály, hogy mi az epurse
id amit neki kell beillesztenie (epurse_id) a user táblába?

On aug. 21, 11:02, Krisztian Ferenczi <ferenczi.kriszt...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> egy postInsert() figyelőt, ami minden új mentés után lefut, és ott tudod
> neki megmondani, hogy automatikusan hozza létre az epurse objektumot is.

Krisztian Ferenczi

to symfo...@googlegroups.com
Vhogy így:

public function postInsert($event)
{
  $epurse = new Epurse();
  $epurse->setUserId($this->getId());
  $epurse->save();
}

Az 1:1 kapcsolat miatt az Epurse-ben nem is kell külön primary key, az lehet a user_id vagy az id egyezzen meg a user tábla ID-val, és akkor fent $epurse->setId($this->getId()) kell;

Chris

2010/8/21 iLOLyouHUN <kovari...@gmail.com>
Ha le szeretne iratkozni a csoportról, küldjön e-mailt a(z) symfony-hu+...@googlegroups.com címre.

iLOLyouHUN

to Symfony-hu
Köszönöm a válaszokat. :)
Közben felraktam az sfDoctrineGuard plugin-t. Kiegészítettem saját
mezőkkel a user schame fájlt pl.:telefonszám, fax, mobil, stb. és más
táblákkal is összekapcsoltam.
Az adatbázisba bekerülnek a változásaim, de az űrlapon csak a régi
mezők vannak. Megnéztem a lib/form/doctrine/sfDoctrineGuardPlugin/
baseBasesfGuardUserForm.class.php és abban is benne vannak a
hozzáadott mezők. Mi lehet a gond?

Válaszokat előre is köszönöm!
ui.:symfony cc sem segít