symfony jobeet day 17 probléma

Ádám Mányoki

to Symfony-hu
Sziasztok!

A következő a problémám a day 17-tel kapcsolatban. (search with zend)
404 | Not Found | sfError404Exception
Action "search/index" does not exist.
stack trace

at ()
in SF_ROOT_DIR/lib/vendor/symfony/lib/controller/
sfController.class.php line 196 ...
$this->dispatcher->notify(new sfEvent($this, 'application.log',
array(sprintf('Action "%s/%s" does not exist', $moduleName,
$actionName))));
}
throw new sfError404Exception(sprintf('Action "%s/%s" does not
exist.', $moduleName, $actionName));
}
// create an instance of the action
at sfController->forward('search', 'index')
in SF_ROOT_DIR/lib/vendor/symfony/lib/controller/
sfFrontWebController.class.php line 48 ...
at sfFrontWebController->dispatch()
in SF_ROOT_DIR/lib/vendor/symfony/lib/util/sfContext.class.php line
170 ...
at sfContext->dispatch()
in SF_ROOT_DIR/web/frontend_dev.php line 13 ...

symfony settings ...
request ...
response ...
user ...
global vars ...

symfony v.1.4.15 - php 5.3.6-13ubuntu3.2
for help resolving this issue, please visit http://www.symfony-project.org/.

köszi előre is!

Miklós Szabó

to symfo...@googlegroups.com

Szia!

Elso korben ket problema jut eszembe.

Az applikacio routing fajljaban a default (:module/:action) route letezik ES nincs a search modul-ban index action.

Nincs az adott url-re passzolo route. (Bar ebben az esetben szerintem mas lenne a hiba.)

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Symfony-hu csoportra.
Ha üzenetet szeretne küldeni ebbe a csoportba, küldjön egy e-mailt a(z) symfo...@googlegroups.com címre.

Ádám Mányoki

to Symfony-hu
Szia!

Köszi a választ!

Így néz ki a routing:

# You can find more information about this file on the symfony
website:
# http://www.symfony-project.org/reference/1_4/en/10-Routing

# default rules
homepage:
url: /
param: { module: film, action: index }

# generic rules
# please, remove them by adding more specific rules
default_index:
url: /:module
param: { action: index }

default:
url: /:module/:action/*

film_search:
url: /search
param: { module: film, action: search }

Eléggé kezdő vagyok még sajnos, hogyan kellene kinéznie pontosan?
Köszi!

On nov. 14, 17:34, Miklós Szabó <szmi...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ES nincs a search modul-ban index action.
>
> Nincs az adott url-re passzolo route. (Bar ebben az esetben szerintem mas

János Krnák

to symfo...@googlegroups.com
Szia,

Elso eszrevetel hogy a sajat routeokat, a default routeok ele kell tenni. Legalabbis ezt ajanlja a doksi:

The routing system parses the routing.yml file from the top to the bottom and stops at the first match. This is why you must add your own rules on top of the default ones.

A routing rendszer felulrol lefele olvassa be a routeokat es az elso ami teljesiti a feltetelt hajtodik vegre a te URI-d "/search", erre a "default_index" nevu route teljesul, mert /:module minta raillik a /search-re, igy a search module index actionjet akarja vegrehajtani majd.
Viszont a routeodbol latszik, hogy neked egy film nevu moduleban van az actionod.

Tedd a routeod a routeing.yml elejere es lassuk mi tortenik akkor. Ha tenyleg van egy film moduleod es azon belul egy index actionod, akkor mennie kell.

udv
Jani