kapcsolótábla - de hogyan?

saki

to Symfony-hu
Sziasztok!

Új vagyok itt és a symfonyban és lenne egy kérdésem.:) Adott két
tábla, egyik a "partner" (cég), másik a "user". Many-many kapcsolat
van közöttük, egy user több partnernél lehet, egy partnernek, több
usere lehet. Ez működött is eddig, a user formjába be tudtam tenni egy
sfWidgetFormSelectDoubleList dolgot, amivel szépen hozzá lehet több
partnert rendelni egy userhez. Következő igény merült fel, az adott
partnerre vonatkozóan a userhez szerepköröket kell rendelni. A
szerepkörök egy másik táblában (modulban) fel vannak sorolva.

Kérdés:
Hogy csináljam? Kell ehhez még egy kapcsolótábla? Vagy 1-el is meg
lehet oldani a user-partner-szerepkör kapcsolatot? Egy usernek több
szerepköre is lehet egy partnernél és az adott szerepkör(ök) más
usereknél is lehet(nek) az adott cégen belül és kívül is. (más
partnernél)

még valami: Azt a formot, ami összekapcsolja a partnereket a userrel
és meg lehet adni a szerepköröket, nem a user és nem a partner
alapértelmezett formjában szeretném megvalósítani, hanem egy teljesen
új formban / modulban. Így hogy tudom rávenni pl. a
sfWidgetFormSelectDoubleList elemet, hogy megjelenjen? Nem jelenik
meg, hiszen nem tudja melyik user-ről vagy partner-ről van szó,
legalábbis így gondolom.

Előre is NAGYON NAGYON köszönöm a segítséget! Sőt inkább NAGYON! :)

Sulik Szabolcs

to Symfony-hu
Szia

Itt neked a kapcsolotabla 3 entitast kapcsol ossze, ergo a beepitett
widget-ek semmit sem ernek.

Ezt neked kell megoldani kezzel. Ugy lesz a legtisztabb.

A kulon oldal teljesen megallja a helyet, el tudok kepzelni egy
drag'n'drop -os feluletet, ahol csak dobalod a usert a partner
szerepkoreibe. Persze ez csak keves user/partner eseten jarhato. Nem
vagyok egy UI guru :) , ezzel kapcsolatban valaki hozzaertobbet
kellene megkerdezned, hogy mi az ertelmes felulet ilyen esetben.

Udv
blerou
--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Symfony-hu csoportra.
Ha üzenetet szeretne küldeni ebbe a csoportba, küldjön egy e-mailt a(z) symfo...@googlegroups.com címre.

Tamas Amon

to symfo...@googlegroups.com
Sziasztok!

Én nem nagyon találkoztam még ilyen problémával, talán valahogy le
lehet vetíteni az ügyet "normálisan" használható dologra.

Az UI az más kérdés. Lehet nézni cégek, felhasználók, talán
jogosultságok szempontjából, de mint látszik itt is felmerül pár
kérdés..

2010/4/16 Sulik Szabolcs <sulik.s...@gmail.com>:
--
Ámon Tamás