datetime mezo vs. calendar

Zoltan Sule

to symfo...@googlegroups.com

Sziasztok,

Hogy fokozzam a felhasznaloi elmenyt, feltelepitettem az
sfFormExtraPlugin-t symfony 1.4 + doctrine 1.2 rendszerem ala.
Atallitottam a szukseges mezokon a widget-eket.
A plugin total jol mukodik! Annyi a problemam, hogy ha datetime mezore
rakom, akkor ott lenyeli a time mezoket.
Igy hirtelen ket megoldas jutott eszembe:
- atalakitom az adatbazist es az erintett datetime tipusu mezoket
szetvalasztom date es time mezokre. Ennek megmondom oszinten azert nem
orulnek, mert tobb ilyen mezom is van es inkabb keresnek egy jobban
jarhato utat
- atalakitom a formot. Belecsempeszem a szukseges time mezoket es a
feldolgozasnal osszevonom a calendar-tol es a plusz mezoktol kapott
erteket, ami a datetime mezokbe kerul. Ennel azonban az elozo
atlathatobb megoldast eredmenyez.
- harmadik lehetoseg meg nem jutott eszembe, ezert arra gondoltam,
hogy aki mar jart hasonlo cipoben, az megosztja velem a tapasztalatait.

koszi,
Zoli

Zoltan Sule

to symfo...@googlegroups.com

Hallo,

> Igy hirtelen ket megoldas jutott eszembe:

A harmadik megoldast valasztottam. Megkerestem a szamomra legjobbnak
tuno date+time picker alkalmazast: http://www.ama3.com/anytime/ es
letrehoztam neki egy widget-et.

Zoli

turbod

to Symfony-hu
Szia!
Próbáld meg, hogy átírod a schema-ban a datetime mezőket timestamp-ra.