Collection Form hasznalata backend-end

Zoltan Sule

to symfo...@googlegroups.com

Sziasztok,

Van tobb modellem, amik kapcsolatban vannak egymassal (one-one es
one-many), ezert az adatok szerkesztese szempontjabol is az az elonyos,
ha egyetlen feluleten tudom az adatokat manipulalni. Fapados modon ugy
oldottam meg, hogy az egyik model form-jaba integraltam embedForm()-al a
szukseges tobbi urlapot.
Probaltam refaktorizalni es letrehoztam egy ComponentCollection
Form-ot, ezt azonban sehogy nem tudtam eletrehivni az admingenerator
altal, mert arra panaszkodott, hogy nincs hozza modellosztaly:
The route "ComponentCollection" does not exist and there is no
"ComponentCollection" class. Hogy tudok egy ComponentForm-ot az admin-on
hasznalatra birni?

Eredetileg mergeForm-al akartam osszehozni a kulonbozo osszefuggo
urlapokat, de ott teljesen belegabalyodtam a validacioba. Sehogy sem
akarta elfogadni a kapcsolodo modellek adatait azok ID-je hianyaban. Az
osszes letezo modon kiprobaltam, amit csak a neten talaltam, de nem
jartam sikerrel. A manual nagyon szegenyes a mergeForm-ot illetoen,
nekem raadasul a kapcsolodo tablaim ket ertekbol kepzett kulccsal
kapcsolodnak, ami ahogy tapasztaltam kulon problemat jelent.

Ismertek esetleg egy jo leirast, vagy peldakodot egy igazi komplex
mergeForm-hoz?

koszi,
Zoli

Zoltan Sule

to symfo...@googlegroups.com

Sziasztok,

> Ismertek esetleg egy jo leirast, vagy peldakodot egy igazi komplex
> mergeForm-hoz?

Talaltam vegre egy nagyon letisztult es mukodo megoldast a kulonbozo
form-ok egy urlapon valo kezelesere:
http://symfohub.com/repo/miMergeEmbedFormPlugin

Egy hibaja van, hogy a kod a befogadott modell mezoi ele prefixkent az
adott modell nevet illeszti, ami ha valaki ezen elven nevezi el az
idegen kulcsokat, akkor azokkal osszeutkozesbe kerul. Ugy oldottam fel,
hogy modositottam a pluginban a "combinedName" metodust es innentol
kezdve minden torpeletesen mukodott.

Zoli