sys_get_temp_dir() problema

Zoltan Sule

to symfo...@googlegroups.com

Sziasztok,

A tarhelyszolgaltatomnal a rendszer /tmp konyvtara nem irhato.
Ehelyett minden felhasznalohoz definialva van egy felhasznalo szintu tmp
konyvtar.
Az a problemam a symfony 1.4-esemmel, hogy az szamos pontos hasznalja
a sys_get_temp_dir() fuggvenyt, ami azonban nem a felhasznalomhoz, hanem
a rendszerhez tartozo tmp-t adja vissza. Van valami otlet ennek a
feloldasara, figyelembe veve azt, hogy a szerveren nem elerheto a PECL
apd bovitmeny, azaz nem tudom hasznalni a rename_ function() es az
override_function() fuggvenyeket?
Nem igazan talaltam kivitelezheto megoldast.

Koszi,
Zoli

DoBa

to Symfony-hu
Szia.

Rakeresve a symfony kodjaba en ugy latom, hogy ezt a fuggveny fokent
mindenfele tesztekhez tartozok kodokban van. Ha nem akarsz tesztet
csinalni a szerveren, akkor jarhato utan tunik, hogy atird a tobbi
helyen (mert nincs olyan sok). Mondjuk ez szivas, hogy ha valamit
frissitesz majd, vagy esetleg van egy csomo pluginod fent, ami viszont
eloszeretettel hasznalja ezt.

Zoltan Sule

to symfo...@googlegroups.com

Szia DoBa,

> helyen (mert nincs olyan sok). Mondjuk ez szivas, hogy ha valamit
> frissitesz majd, vagy esetleg van egy csomo pluginod fent, ami viszont
> eloszeretettel hasznalja ezt.

Egy teljesen egyszeru 1.4-es symfony-t hasznalok es nem adtam hozza
kulso plugin-t. A
/lib/vendor/symfony/lib/vendor/swiftmailer/preferences.php okozza a galibat.
Nem szeretnek a maghoz nyulni, de azt hiszem irok egy levelet a
fejlesztoknek, hogy ezt a funkciot csereljek le, vagy tegyek lehetove a
konfiguraciobol valo felulirasat.

koszi,
Zoli