doctrine-al generalt admin oldalra tinymce - sfFormExtraPlugin

已查看 2 次
跳至第一个未读帖子

Simon Balazs

未读,
2010年8月25日 11:04:012010/8/25
收件人 symfony-hu
Sziasztok!

Symfony 1.4-et használok, doctrine-al. Generáltam egy admin oldalt az
egyik modellemhez és szeretném beilleszteni a tinyMCE-t a
sfFormExtraPlugin használatával.
A modul conf/view.yml fájlába belehelyeztem a javascript hivatkozást,
szépen be is tölti, az editor is megjelenik és működik is rendesen,
viszont a css-el baj van. Szétcsúszva jelenik meg a szerkesztő. A head
tagbe bekerül a css hivatkozás, de az sfDoctrinePlugin/css/default.css
pár helyen felülírja a szerkeztő kinézetét.

hogyan lehet megoldani ezt a problémát? Másnál is így jelenik meg?

köszi:
firith

回复全部
回复作者