tblname_format

Zoltan Sule

to symfo...@googlegroups.com

Sziasztok,

symfony 1.4 + Doctrine alatt nem boldogulok a prefixes tablakkal.
Azt szeretnem, hogy a prefix ne generalodjon bele a modellek neveibe.

Addig jutottam, hogy a databases.yml-ben megadom a tblname_format-ot
all:
doctrine:
class: sfDoctrineDatabase
param:
dsn: 'mysql:host=localhost;dbname=mysymfonydb'
username: myuser
password: mypassword
attributes:
tblname_format: "my_%s"

es ez esetben a symfony a prefix nelkuli modell osztalyokbol fog
dolgozni, de azzal nem boldogulok, hogy az eredetileg SQL-ben
letrehozott tablakbol a fentieknek megfeleloen schemat es abbol modellt
generaljak.
Most azert tudom megis hasznalni, mert a prefix nelkuli tablakbol
generaltam megfelelo schemat es abbol modellt, igy megvannak a szukseges
allomanyok, csak nem talalom azt a kapcsolot, attributumot, ami a
buildernek is megmondja, hogy vegye figyelembe, vagy nyomja el a tabla
prefixet, amit megadtam neki es en kihagyhassam ezt a maceralast.

Tudja valaki a megoldast?

koszi,
Zoli