Lördagsmorgon Avsnitt 19 – Om globaliseringen och utflyttning av svensk industri.

Mikael Forsberg

Lördagsmorgon Avsnitt 19 – Om globaliseringen och utflyttning av svensk
industri.

https://www.youtube.com/watch?v=IWnFjgb8jB0

Väldigt klokt resonerat om hur det går med svensk industri. Önskar att
våra politiker kunde se och förstå detta.

---
Detta e-postmeddelande har sökts igenom efter virus med antivirusprogram från Avast.

Mikael Forsberg

Den 2016-11-07 kl. 23:16, skrev bo...@hotmail.com:
> Jag försöker en gång till TELEFONI
>
> Så ska det alltså INTE stå dit du skickar till trams.
> Ta hjälp om det är för svårt.

Titta på programmet innan du uttalar dig. Det handlar i högsta grad om
telefoni.

Mikael Forsberg

Den 2016-11-16 kl. 02:49, skrev bo...@hotmail.com:
> Nej du! Dina sjuka länkar hoppar jag alltid över. Det kanske finns nån
> du kan lura, men inte mig.

Är du helt ointresserad av industrin inom telefoni?

Mikael Forsberg

Den 2016-11-20 kl. 23:39, skrev bo...@hotmail.com:

> Du är lika förvirrad som vanligt.

Förvirrande för dig kanske.

> Tycker du om att cykla?

Har inte cyklat på många år, går hellre eller åker bil.

> Gillar du ljust eller mörkt bröd?

Undviker bröd numera, onyttigt med för mycket kolhydrater, men annars
tycker jag inte det spelar någon större roll.

> Vilken skostorlek skulle du helst vilja ha?

Jag brukar köpa storlek 45 för det passar mig bäst. Vad brukar du ha för
storlek på dina skor?

> Det finns många fler frågor vi skulle kunna diskutera, för att då
> hålla oss på din nivå, och som inte heller handlar om telefoni.

Vad tror du om framtida kvant teknologi för telefonin?

Mikael Forsberg

Den 2016-11-22 kl. 09:19, skrev bo...@hotmail.com:
> Som vanligt har det inget med telefoni att göra.
>
> Antingen är du helt korkad eller så försöker du retas på nåt konstigt
> sätt med nån.
>
> Vilket är det?

Konstiga funderingar du har.

Mikael Forsberg

Den 2016-11-23 kl. 12:30, skrev bo...@hotmail.com:

> Konstiga svar du har på helt normala frågor.
>
> Tycker du fortfarande att dina underligheter har med telefoni att
> göra, så behöver du ta hjälp, igen.

Du gör ett påstående som du sedan frågar om, det får du rimligen svara
på själv också eftersom det är dina egna fantasier.

http://newsvoice.se/2016/11/23/ryska-medier-vast-tror-att-ryssland-ar-sovjetunionen/

Mikael Forsberg

Den 2016-11-23 kl. 22:47, skrev bo...@hotmail.com:
> Nu har du rört ihop det rejält igen. Du kan alltså inte svara på enkla
> frågor.

Kina är världsledande på antal patent, störst är Huawei.

https://www.youtube.com/watch?v=xJuLVd3tmkY