Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Premier league

0 views
Skip to first unread message

Seladon B. Flydde

unread,
Jul 2, 1999, 3:00:00 AM7/2/99
to
Hej,

Bara drygt fem veckor till nya säsongen börjar. Känns inte meningsfullt
att diskutera huruvida Scum eller Arse kommer att vinna, utan det
intressanta kommer ske i botten. Vilka åker ur? Jag säger att de enda
HELT klara för nedflyttning är Watford. Sedan känns det som om Bradford
är för tunna, och till slut MÅSTE väl ändå Southampton ryka, eller?
Säsongens överraskning tror jag Leeds och Sunderland blir. Leeds kommer
nog leda ligan länge (ála Villa förra året) för att sedan tappa lite på
slutet, men de kommer GARANTERAT före Blueshite CFC...

Mina grabbar borde fixa en plats bland de sex första och de åker ur mot
div. 2/3 gäng i båda cuperna...

//Seladon B. Flydde - West Ham United FC

TORE SANDQVIST

unread,
Jul 2, 1999, 3:00:00 AM7/2/99
to
Inte visste jag att Leeds hade ett hockeylag?

Anders Thelemyr skrev i meddelandet <377c81ab...@news.algonet.se>...


>S...@hotmail.com (Seladon B. Flydde) said:
>
>>Säsongens överraskning tror jag Leeds och Sunderland blir. Leeds kommer
>>nog leda ligan länge (ála Villa förra året) för att sedan tappa lite på
>>slutet, men de kommer GARANTERAT före Blueshite CFC...
>

>Bodens BK vs Leeds 19/7 - Björknäsvallen, Boden... Mums...
>Borde väl bli typ 1-8 eller nåt?
>
>--
>anderst at algonet dot se
>
>Web site of Bodens IK:
>http://www.swehockey.se/boden/

0 new messages