Nyköping, polismord och barn som vapen i sociala avrättningar

9 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

Morgan Ohlson

oläst,
18 aug. 2007 10:06:342007-08-18
till

.

*** Nyköping, polismord och barn som torpeder i sociala avrättningar

Det har talats om att 55-åringen [55N] som anklagats för det s.k
"polismordet i Nyköping" hamnade i fängelse ~1994. Strax innan det ska 55N
ha varit sammanboende med en kvinna och haft 1 barn.

Just kombinationen att det finns 1 kvinna, 1 barn som strax efter leder till
en allvarlig incident där "offret" (55N) hävdar att han blivit utsatt för en
komplott, som sedan ledde till situationen där 55N enligt domstolen knivhögg
flera personer varav en avled.

Jag har utsatts för nästan exakt det samma. 2002 lurades jag av mitt X (som
jag då hade brutit med sedan ca 8 månader). Hon lurade mig göra henne gravid
genom att hon vände på en använd kondom. Hon visste mycket väl att vi inte
hade fast sällskap, att jag inte heller ville det, att jag absolut inte
ville ha barn med henne... men senare ljög hon om detta för flera personer
runtomkring. Hon hävdade, för att smutskasta mig att jag bröt med henne för
att hon blev gravid, vilket var 100% lögn.

Flera saker pekade på att hon visste, redan när hon blev gravid att jag
skulle få myndigheterna mot mig. Redan från start hände flera väldigt udda
och konstiga saker, samtliga på ett eller annat sätt riktade mot mig. Men,
det syntes också tydligt under den tiden att hon vill ha mig tillbaks.
Mycket riktigt fick hon rätt och det hela ledde sedermera till att
familjerätten djävlades, bröt mot samtliga förefintliga direktiv så radikalt
att jag uppfattade det som nödvändigt att helt ge upp och lämna barnet. Man
använde alltså under 2003 barnet som torped och sedan stegrade man denna
attack ytterligare mot mig fram till 2006... Att detta var planerad,
avancerad mobbning är helt säkerställt(*1).

-----
Läs mer om hur myndighet använde barnet som vapen här:
"Dödad av Sverige" (läs i fel ordning inlägg: #24 #27 #17 #20-22):
http://groups.google.se/group/swnet.politik/browse_frm/thread/5eed2a6a266a661f/5714e631dbebfef8?lnk=st&q=%22morgan+ohlson%22+%22n%C3%A4r+barnet+kom+till%22&rnum=1&hl=sv#5714e631dbebfef8
-----

Morgan O.

------
Not *1: Observera att undertecknad är utbildad organisationsvetare och har
genomfört ett antal undersökningar, utredningar etc. inom kompetens, stress
och med hänsyn till s.k GAP och /eller suboptimeringar mm. I uppdragen har
jag även genomfört ett antal djupintervjuer.
---------------
Fakta: Statlig mobbning och systematisk punktmarkering #1
http://groups.google.com/group/swnet.politik/browse_frm/thread/51ded133c2aea128/e5844f8601e299d8?tvc=1#e5844f8601e299d8
alt.
http://www.debatthuset.com/forums/showthread.php?p=264371#poststop

Nyköping, polismord: Handräckning eller terror? #1
http://groups.google.se/group/swnet.politik/browse_frm/thread/837ddb193366d1ee/7d7587bf67dd282b?lnk=st&q=%22morgan+ohlson%22+nyk%C3%B6ping+polisman+har+tragiskt+d%C3%B6dats&rnum=1&hl=sv#7d7587bf67dd282b

Sociala avrättningar i Sverige #1
http://groups.google.se/group/swnet.politik/browse_frm/thread/23d88aae281692fd/c07bdd3e93b8a156?lnk=st&q=%22morgan+ohlson%22+sociala+avr%C3%A4ttningar+personen+stegvis&rnum=2&hl=sv#c07bdd3e93b8a156
---------------

.

Usenet Rulez

oläst,
19 aug. 2007 12:18:242007-08-19
till
Morgan Ohlson <morgan...@comhem.se> skrev i news:b8hb6ilijamp
$.14vf7cs3...@40tude.net i swnet.politik den lö 18 aug 2007 04:06:34p

> v„nde p† en anv„nd kondom.

perv
--
Usenet Perkele Rulez
perv perv perv perv

usenet...@swnet.nu

"As someone once said, "Getitng into a fight on-line is like being in the
Special Olympics. Even if you win, you're still a retard."

"CapCity"

Morgan Ohlson

oläst,
21 aug. 2007 02:59:582007-08-21
till

(forts fr. föregående)
Läs också om föreningen www.NKMR.se som arbetar just med hur barn felaktigt
omhändertas eller på annat sätt tas ifrån föräldrar i Sverige (och Norden)
bl.a för att skada föräldrarna.

__Mobbnings-bakgrunden slående lika
Likheterna mellan den terror jag utsatts för och de omständighetr som har
beskrivits om 55N av media är i alla hitills framkomna fakta nästan exakt
lika. Eftersom jag har denna erfarenhet (nämnda länk) vet jag att det
handlar om extremt kränkande och delvis svårhanterliga övergrepp. Förloppet
kan absolut beskrivas som "komplott" eller fälla för social avrättning.

Jag tar 55N's påståenden om komplott på fullt allvar. Jag kan förstås inte
gå i godo för 55N, men jag kan garantera att det mycket väl kan ha gått till
så som 55N har hävdar eftersom jag och andra bevisligen råkat ut för i
princip, exakt samma.

Men inte nog med detta. Likheterna mellan det jag och 55N har utsatts för är
anmärkningsvärda. Nu är jag lite yngre än 55N men komplotterna och våra
bakgrunder stämmer i följande aspekter. Jag har: (avser 55N delvis före den
påstådda komplotten)

# ingen tidigare kriminalitet - samma för 55N.
# inga missbruk - samma gäller för 55N.
# mobbats i en punktmarkering >20 år - samma för 55N.
# trakasserats omfattande och (olagligt) kastats ut från arbetsförmedlingen
- samma gäller (troligen) 55N då han bott hos sin gamla mor.
# råkat ut för omfattande terror efter det att 1 kvinna och 1 mindre barn
kommit in i bilden - samma gäller för 55N.
# utsatts för vad jag kallar "social avrättning" - samma (förefaller) gälla
för 55N.

------
[...]

jag även genomförts ett antal djupintervjuer.

Morgan O.

Myndighet använde barnet som vapen mot förälder här:

Polismordet: Barn används som vapen mot föräldrar #1
http://groups.google.se/group/swnet.politik/browse_frm/thread/7a7b8ad41211d26c/fd65c34c1bd99928?lnk=st&q=%22morgan+Ohlson%22+nyk%C3%B6ping+polismord+barn&rnum=2&hl=sv#fd65c34c1bd99928

Trakasserad på Plusjobb #1
http://groups.google.com/group/swnet.politik/browse_frm/thread/8e1bc132bae4f505/1ede670a2a854091#1ede670a2a854091

Se även: Förföljelse-taktiker, "group stalking", t.ex:
http://www.multistalkervictims.org/terstalk.htm

Liknande angrepp i fallet "Ulf".
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=13038&a=279959&lid=puff_368056&lpos=extra_1

M. Bonnier
http://www.df.lth.se/~mikaelb/lut/intro.html

http://www.nodaddy.net/
----------------------

.

-Kjelle

oläst,
21 aug. 2007 06:04:472007-08-21
till
Morgan Ohlson wrote:
klipp

> [...]
> Nu är jag lite yngre än 55N men komplotterna och våra bakgrunder
> stämmer i följande aspekter. Jag har: (avser 55N delvis före den

Hämnden är ljuv?
--
Kjelle

Morgan Ohlson

oläst,
23 aug. 2007 15:39:222007-08-23
till

Detta är bara en sanningsenlig deklaration av det jag vet.

Hämnd, det är väl något annat, tror jag. Men vad avser sanningar så gör jag
så gott jag kan och sprider det delvis. Sanningen är att jag är numer rädd
för det drevnätverk som kallas Sverige.

Själva modellen att man har rättvisa för dem som inte behöver (juvialiska,
och för all del ofta trevliga helgsupare) och en sfär, liknande en
köttätande växt som rör sig omkring hela sociala området som en nazistisk
amöba som terrorisera utpekade, ofta baserat på yvigt förtal, det är så
djävla absur så jag tror, för min del att jag håller på att passera det
"resonabla stadiet".

Vet du några pålitliga demokrater hoppas jag att du vill skicka länkar till
dem!

Bananas are for monkeys. Monkeys like Sweden.

Morgan O.

Meddelandet har raderats
Meddelandet har raderats
Meddelandet har raderats

Maria Ebbeskog

oläst,
16 okt. 2007 09:37:332007-10-16
till
Använda barn som vapen vilka idioter!!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article446746.ab
Barnet blev svårt skadat :-((
/Maria

Roland R

oläst,
22 okt. 2007 15:36:402007-10-22
till
Maria Ebbeskog käftade emot i swnet.politik,swnet.juridik,swnet.moral och
producerade <news:ff2equ$1v69$1...@kane.frukt.org>:

hahahahashahaha
Jag måste läsa på www.aftonhoran.se oftare...

--
I think of people starving,
do you think I care?

divers...@gmail.com

oläst,
22 okt. 2007 17:11:552007-10-22
till
On 22 Okt, 21:36, Roland R <boegro...@hotmail.com> wrote:

> Jag måste

Ditt viljelösa våp.

Usenet Rulez

oläst,
23 okt. 2007 12:22:052007-10-23
till
Medmänniskan divers...@gmail.com skrev följande skiiiit i

> Ditt viljelösa våp.

Hej ludret, ska vi resonera lite, bara du och jag?

--
7:ans buss Uppsala

En mobil ringer. En man ~30 svarar.
Mannen: Nej, jag är fortfarande i Stockholm. (Tystnad) Det finns inte en
chans att jag hinner hem. (Tystnad) Gör det. Gratta din mamma från mig.

skinh...@gmail.com

oläst,
23 okt. 2007 20:49:532007-10-23
till
> En mobil ringer. En man ~30 svarar.
> Mannen: Nej, jag är fortfarande i Stockholm. (Tystnad) Det finns inte en
> chans att jag hinner hem. (Tystnad) Gör det. Gratta din mamma från mig.

Den hade kanske blivit roligare om du tagit med att mannen var hemma i
Uppsala och inte i Stockholm!!!!!

demon???angel???

oläst,
24 okt. 2007 01:54:262007-10-24
till
rumpnissen "skinh...@gmail.com" <skinh...@gmail.com> voffade ur
sig i news:1193186993....@z24g2000prh.googlegroups.com:

ehhh 7:ans buss i Uppsala??? behövs det mer?

--
---

Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
- X-files

Anneli Halme

oläst,
24 okt. 2007 01:56:582007-10-24
till

Anneli Halme

oläst,
24 okt. 2007 01:58:412007-10-24
till
demon???angel??? wrote:
> [...]
> mi

> hemma i
>>

> ehhh 7:ans buss i Uppsala??? behövs det mer?

Vi har åtskilligt fler linjer om du inte visste det!

Den där förstaden till oss som numera kallas Stockholm har väl också ett
antal antar jag.

--
Anneli

Meddelandet har raderats

demon???angel???

oläst,
24 okt. 2007 02:03:362007-10-24
till
rumpnissen Anneli Halme <anneli...@gmail.com> voffade ur sig i

ja men Ur's sig börjar med: 7:ans buss i Uppsala.

och hur uppsala ligger i stockholm??

skinh...@gmail.com

oläst,
25 okt. 2007 19:02:012007-10-25
till
On 23 Okt, 17:54, "demon???angel???" <tugga.m...@skor.nu> wrote:
> [...]

> --
> ---
>
> Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.

Tydligen ;)

skinh...@gmail.com

oläst,
25 okt. 2007 19:02:262007-10-25
till
On 23 Okt, 17:58, Anneli Halme <anneli.ha...@gmail.com> wrote:

> Vi har åtskilligt fler linjer om du inte visste det!
>
> Den där förstaden till oss som numera kallas Stockholm har väl också ett
> [...]

Svårt att tro att ni har något

Anneli Halme

oläst,
26 okt. 2007 02:44:182007-10-26
till
On 24 Okt, 08:03, "demon???angel???" <tugga.m...@skor.nu> wrote:
> rumpnissen Anneli Halme <anneli.ha...@gmail.com> voffade ur sig inews:ffmn1u$vu7$4...@news.albasani.net:

> ur

> från

> också ett
>
> ja men Ur's sig börjar med: 7:ans buss i Uppsala.
>
> och hur uppsala ligger i stockholm??

Du missförstod det där det är det unga Stockholm som är förstad till
oss inte tvärtom.

--
Anneli

demon???angel???

oläst,
26 okt. 2007 02:58:192007-10-26
till
rumpnissen Anneli Halme <Anneli...@gmail.com> voffade ur sig i

det kanske jag gjorde. men vem det nu var tog ju inte med hela
signaturen..
det står ju där: 7:ans buss Uppsala...

Usenet Rulez

oläst,
26 okt. 2007 09:46:392007-10-26
till
Medmänniskan "skinh...@gmail.com" <skinh...@gmail.com> skrev
följande skiiiit i news:1193353346.423746.64690
@d55g2000hsg.googlegroups.com:

<allan>

> Svårt att tro att ni har något

</allan>

Svårt att tro att du är något.

--
7:ans buss Uppsala

En mobil ringer. En man ~30 svarar.

skinh...@gmail.com

oläst,
26 okt. 2007 17:59:332007-10-26
till
On 26 Okt, 01:46, Usenet Rulez <usenet_rulezNOS...@swnet.nu> wrote:
> Medmänniskan "skinhead...@gmail.com" <skinhead...@gmail.com> skrev

Vem har sagt att jag är

Usenet Rulez

oläst,
27 okt. 2007 16:25:512007-10-27
till
Medmänniskan "skinh...@gmail.com" <skinh...@gmail.com> skrev
följande skiiiit i news:1193435973.695202.154350
@k79g2000hse.googlegroups.com:

Det är ju bra att du kom till insikt till slut.

--
Toppostaren "BG" <bo...@hotmail.com> i meddelandet BfJUi.12362$ZA.7966
@newsb.telia.net

"Men vilken telefon handlar det om när du postar detta i
swnet.teknik.telefoni??? Jag hittar inte det."

skinh...@gmail.com

oläst,
27 okt. 2007 20:41:112007-10-27
till
Vem har sagt att jag är

Det är ju bra att du kom till insikt till slut.

Jag har å andra sidan inte heller sagt (eller hört någon annan säga)
att jag inte är. Men hur det än är med den saken så skulle jag hellre
vara en icke existens än att behöva spendera en 1000-dels sekund av
att vara du.

Usenet Rulez

oläst,
28 okt. 2007 12:38:592007-10-28
till
Medmänniskan "skinh...@gmail.com" <skinh...@gmail.com> skrev
följande skiiiit i news:1193532071.569232.116620
@y42g2000hsy.googlegroups.com:

Knfigga din nysläsare eller är det ett epostprogramm du använder?

Gör nåt åt formateringen på dina followups så kan vi snacka sedan.

skinh...@gmail.com

oläst,
28 okt. 2007 22:29:392007-10-28
till
On 28 Okt, 04:38, Usenet Rulez <usenet_rulezNOS...@swnet.nu> wrote:
> [...]

> Knfigga din nysläsare eller är det ett epostprogramm du använder?
>
> Gör nåt åt formateringen på dina followups så kan vi snacka sedan.
Om jag inte gör det så snackar vi inte då menar du? Lovar du ??

Usenet Rulez

oläst,
30 okt. 2007 01:47:382007-10-30
till
Medmänniskan "skinh...@gmail.com" <skinh...@gmail.com> skrev
följande skiiiit i news:1193624979.790758.118100
@o80g2000hse.googlegroups.com:

Javisst.

skinh...@gmail.com

oläst,
30 okt. 2007 18:44:472007-10-30
till
> swnet.teknik.telefoni??? Jag hittar inte det."- Dölj citerad text -

> - Visa citerad text -

Tack så mycket då vart jag av med en idiot som alltid ska hävda sig.
Det ska allt firas med en öl.

Usenet Rulez

oläst,
31 okt. 2007 01:34:062007-10-31
till
Medmänniskan "skinh...@gmail.com" <skinh...@gmail.com> skrev
följande skiiiit i news:1193784287.665731.204730@
22g2000hsm.googlegroups.com:

Har din uppblåsbara flickvän flyttat ifrån dej?

demon???angel???

oläst,
31 okt. 2007 01:54:142007-10-31
till
rumpnissen Usenet Rulez <usenet_ru...@swnet.nu> voffade ur sig
i news:89999DA42D51...@swnet.nu:

luften gick väl ur henne...

ŠIĒK

oläst,
31 okt. 2007 14:15:292007-10-31
till
Panikgooglaren skinh...@gmail.com hävdade påstridigt:

"Hävda sig".
Jag har alltid undrat vad det egentligen betyder. Är det något fult?
--
ÐIÇK

skinh...@gmail.com

oläst,
31 okt. 2007 17:49:232007-10-31
till

*suck* Jag visste att det var för bra för att vara sant. DU klarar
inte av att hålla löften, men det borde jag insett

Usenet Rulez

oläst,
31 okt. 2007 18:57:392007-10-31
till
Medmänniskan "skinh...@gmail.com" <skinh...@gmail.com> skrev
följande skiiiit i news:1193867363.223078.71810
@o38g2000hse.googlegroups.com:

> *suck* Jag visste att det var för bra för att vara sant. DU klarar
> inte av att hålla löften, men det borde jag insett

Trög, trögare, flintskallige Allan.

Usenet Rulez

oläst,
31 okt. 2007 19:02:072007-10-31
till
Medmänniskan "ÐIÇK" <postad...@hotmail.com> skrev följande skiiiit i

(Från hävd) hävda = spela upp sin betydelse pga nåt gammalt?

skinh...@gmail.com

oläst,
31 okt. 2007 19:32:392007-10-31
till
Blir inte din pojkvän Henryt avis när du försöker flärta så vilt på
nätet

demon???angel???

oläst,
31 okt. 2007 19:51:042007-10-31
till
rumpnissen "skinh...@gmail.com" <skinh...@gmail.com> voffade ur
sig i news:1193873559.5...@d55g2000hsg.googlegroups.com:

det var nåt nytt... vad är flärta??

Usenet Rulez

oläst,
31 okt. 2007 19:58:292007-10-31
till
Medmänniskan "demon???angel???" <tugga...@skor.nu> skrev följande
skiiiit i news:Xns99DB8A125...@195.67.237.51:

han menade nog fjärta, det är sånt som såna som han går igång på, dom
tycker det luktar kärlek.

HR

oläst,
31 okt. 2007 20:00:342007-10-31
till
demon???angel??? skrev:

Knogsläparen och den rasistiska våldsverkaren med rakad skalle har
antagligen ett handikapp som i vardagslag brukar kallas ordblindhet.

--
Facebook är det närmaste djävulen man kan komma.

ŠIĒK

oläst,
1 nov. 2007 14:26:002007-11-01
till
Panikgooglaren HR hävdade påstridigt:

Du har aldrig nämnt vilka problem du är diagnostiserad för, va?
--
ÐIÇK

ŠIĒK

oläst,
1 nov. 2007 14:26:422007-11-01
till
Panikgooglaren Usenet Rulez hävdade påstridigt:

Ok? *Fattade nog inte*
Tack. Tror jag.
--
ÐIÇK

skinh...@gmail.com

oläst,
1 nov. 2007 20:26:112007-11-01
till
On 31 Okt, 11:51, "demon???angel???" <tugga.m...@skor.nu> wrote:
> rumpnissen "skinhead...@gmail.com" <skinhead...@gmail.com> voffade ur
> sig inews:1193873559.5...@d55g2000hsg.googlegroups.com:
Ber om ursäkt för att jag förvirrade dig med en felstavning. Flörta
ska det naturligtvis var.

skinh...@gmail.com

oläst,
1 nov. 2007 20:27:132007-11-01
till
On 31 Okt, 11:58, Usenet Rulez <usenet_rulezNOS...@swnet.nu> wrote:
> Medmänniskan "demon???angel???" <tugga.m...@skor.nu> skrev följande
> skiiiit inews:Xns99DB8A125...@195.67.237.51:

Nog för att jag hört Henryt var fet men att du kallar din pojkvän för
dom...Är det inte lite väl elakt?

skinh...@gmail.com

oläst,
1 nov. 2007 20:29:332007-11-01
till
On 31 Okt, 12:00, HR <he...@usenet.zapto.org> wrote:
> [...]

Nu är jag ju varken knogsläpare eller rasist, Men för att du ska få
rätt i någoit förutom ordblindhet så är jag ibland våldsverkare.
Roland ville inte låna ut bilen före helgen men på lördag bär det av
neråt....

demon???angel???

oläst,
2 nov. 2007 03:17:392007-11-02
sig i news:1193963171....@y42g2000hsy.googlegroups.com:

och vilken erfarenhet har du av att flörta?

skinh...@gmail.com

oläst,
2 nov. 2007 20:19:122007-11-02
till
On 1 Nov, 19:17, "demon???angel???" <tugga.m...@skor.nu> wrote:
> rumpnissen "skinhead...@gmail.com" <skinhead...@gmail.com> voffade ur
> sig inews:1193963171....@y42g2000hsy.googlegroups.com:
> - X-files- Dölj citerad text -

> - Visa citerad text -

Mycket liten då jag inte gjort det speciellt ofta. Har alltid fått den
jag vill ha direkt.

demon???angel???

oläst,
3 nov. 2007 04:54:452007-11-03
sig i news:1194049152.5...@50g2000hsm.googlegroups.com:

@d55g2000hsg.googlegroups.com:

aha du är den där galningen som springer runt i hästhagarna..

skinh...@gmail.com

oläst,
3 nov. 2007 21:40:412007-11-03
till
On 2 Nov, 20:54, "demon???angel???" <tugga.m...@skor.nu> wrote:
> rumpnissen "skinhead...@gmail.com" <skinhead...@gmail.com> voffade ur
> sig inews:1194049152.5...@50g2000hsm.googlegroups.com:
> - Visa citerad text -- Dölj citerad text -
>
> - Visa citerad text

Nej det är Henryt

demon???angel???

oläst,
4 nov. 2007 03:31:252007-11-04
sig i news:1194140441.2...@d55g2000hsg.googlegroups.com:

> Nej det är Henryt

nej han håller sig till mor sin och plastfåret

Usenet Rulez

oläst,
4 nov. 2007 17:21:572007-11-04
till
Medmänniskan "ÐIÇK" <postad...@hotmail.com> skrev följande skiiiit i

Vi kan väl ställa diagnoserna vi, jag börjar försiktigt med:

infantili

Usenet Rulez

oläst,
4 nov. 2007 17:23:052007-11-04
till
Medmänniskan "ÐIÇK" <postad...@hotmail.com> skrev följande skiiiit i

Spelar ingen roll, anatomin på störningen hos kooksen är inte så
intressant.

Usenet Rulez

oläst,
4 nov. 2007 17:25:052007-11-04
till
Medmänniskan "skinh...@gmail.com" <skinh...@gmail.com> skrev
följande skiiiit i news:1193963233.455358.311840
@z9g2000hsf.googlegroups.com:

Du har du som vanligt missuppfattat allting.

Usenet Rulez

oläst,
4 nov. 2007 17:26:082007-11-04
till
Medmänniskan "skinh...@gmail.com" <skinh...@gmail.com> skrev
följande skiiiit i news:1193963373.956603.12370
@o3g2000hsb.googlegroups.com:

Oj, du hotar Roland, nån särskild favoritblomma du vill ha på din kista?

skinh...@gmail.com

oläst,
4 nov. 2007 17:56:012007-11-04
till
On 3 Nov, 20:31, "demon???angel???" <tugga.m...@skor.nu> wrote:
> rumpnissen "skinhead...@gmail.com" <skinhead...@gmail.com> voffade ur
> sig inews:1194140441.2...@d55g2000hsg.googlegroups.com:

Det var ingen som sa att han fick napp i hagen

Usenet Rulez

oläst,
4 nov. 2007 18:44:282007-11-04
till
Medmänniskan Marcus Strömberg <m9...@abc.se> skrev följande skiiiit i

> Tröttnar du aldrig på ditt eget skit?

Jag trivs med att skita, särskilt med något läsvärt i handen.

Alltså inte dina inlägg, dina inlägg skiter jag däremot på.

demon???angel???

oläst,
5 nov. 2007 02:31:062007-11-05
sig i news:1194216961.2...@d55g2000hsg.googlegroups.com:

så du erkänner att du får napp ute i hagen?

ŠIĒK

oläst,
5 nov. 2007 13:18:482007-11-05
till
Panikgooglaren Usenet Rulez hävdade påstridigt:

fettfot
--
ÐIÇK

Usenet Rulez

oläst,
5 nov. 2007 13:26:422007-11-05
till
Medmänniskan "ÐIÇK" <postad...@hotmail.com> skrev följande skiiiit i

aspergern

ŠIĒK

oläst,
5 nov. 2007 13:32:152007-11-05
till

skelöga
--
ÐIÇK

Usenet Rulez

oläst,
5 nov. 2007 13:33:552007-11-05

> Panikgooglaren Usenet Rulez hävdade påstridigt:

mupphjärna

demon???angel???

oläst,
5 nov. 2007 13:50:452007-11-05