Rött är alltid rätt

Örjan den Röde

Jag kommer att rösta på Vänsterpartiet i nästa val, det borde du också göra.
De är t.ex. inte begåvningshandikappade som Sverigedemokraterna och deras
stödpartier utan kan få Sverige på rätt kurs efter pandemin.

Mvh, Örjan

Svenne

Begåvningshandikappad? Det kommer från den rätta!
Det är bara islamister och muslimer som röstar på
vänstern, så att de kan fortsätta utnyttja den
svenska blåögdheten.

Örjan den Röde

Kjell Andersson skrev:
> Begåvningshandikappad? Det kommer från den rätta!
> Det är bara islamister och muslimer som röstar på
> vänstern, så att de kan fortsätta utnyttja den
> svenska blåögdheten.

Det var märkligt, sist jag kollade var jag inte muslim. Kanske dags att
börja leva i verkligheten istället?