“Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer”

Mikael Forsberg

Jul 10, 2015, 8:17:35 AM7/10/15
Ja, vi vet ju hur det här slutar.

http://rt.com/news/272791-nazi-salute-eu-parliament/

bhmwe...@gmail.com

Jul 10, 2015, 10:46:34 AM7/10/15

Mikael Forsberg

Jul 10, 2015, 11:49:32 AM7/10/15
Du har missat även historielektionerna märker jag, Hitler kom inte från
Ryssland. Men det var Hitlers mannar, prins Bernhard (SS) bland annat,
som bildade Bilderberggruppen för att ta över Europa med vad som kom att
bli EU. Där är vi nu.

----

Fel av mig på åldern innan där, 19 år var han visst när han släppte
detta stycket och det är senare det här uppfördes. Imponerande! ;)

Mike Oldfield - Tubular Bells (Live at Montreux 1981)

https://www.youtube.com/watch?v=_86Gm9iclAg

bhmwe...@gmail.com

Jul 10, 2015, 3:39:54 PM7/10/15
Den fredag 10 juli 2015 kl. 17:49:32 UTC+2 skrev Mikael Forsberg:

> Du har missat även historielektionerna märker jag, Hitler kom inte från
> Ryssland.

Ingen har heller påstått att han kom från Ryssland.

Men det var Hitlers mannar, prins Bernhard (SS) bland annat,
> som bildade Bilderberggruppen för att ta över Europa med vad som kom att
> bli EU.

Du sov betydligt mer uppenbart på historielektionerna.

Mikael Forsberg

Jul 10, 2015, 4:04:22 PM7/10/15

> Du sov betydligt mer uppenbart på historielektionerna.

Det där har jag postat in hur mycket referenser som helst om här genom
åren och vem som helst kan enkelt söka upp alla fakta om det.

bhmwe...@gmail.com

Jul 10, 2015, 6:47:05 PM7/10/15
Nej, du har däremot postat in en massa smörja.

Mikael Forsberg

Jul 11, 2015, 9:04:53 AM7/11/15

> Nej, du har däremot postat in en massa smörja.

Andra tillåts använda sökmotorerna.

bhmwe...@gmail.com

Jul 11, 2015, 6:33:06 PM7/11/15
Varför tillåts inte du använda sökmotorerna?

Mikael Forsberg

Jul 11, 2015, 7:35:37 PM7/11/15
Den 2015-07-12 kl. 00:33, skrev bhmwe...@gmail.com:

> Varför tillåts inte du använda sökmotorerna?

Jodå, vi andra får det.

bhmwe...@gmail.com

Jul 12, 2015, 5:38:11 AM7/12/15
Nix, du skrev ju själv att "Andra tillåts använda sökmotorer", vilket betyder att du INTE får använda sökmotorer.

Sedan så är det ett faktum att inte ens världens bästa sökmotor kan hitta något som inte finns. Be någon som tillåts använda sökmotorer att hitta något som inte finns om du inte tror mig.

Mikael Forsberg

Jul 12, 2015, 7:48:32 AM7/12/15
Med vilken allmän sökmotor som helst plockar man lätt fram detta, som du
hävdar inte finns.

Prince Bernhard of Lippe-Biesterfeld

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bernhard_av_Lippe-Biesterfeld

Bilderberggruppen

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bilderberggruppen

bhmwe...@gmail.com

Jul 12, 2015, 12:06:09 PM7/12/15
Den söndag 12 juli 2015 kl. 13:48:32 UTC+2 skrev Mikael Forsberg:

> Med vilken allmän sökmotor som helst plockar man lätt fram detta, som du
> hävdar inte finns.

Fast jag har inte hävdat att det är det som inte finns.

Mikael Forsberg

Jul 12, 2015, 1:46:40 PM7/12/15
> Fast jag har inte hävdat att det är det som inte finns.

Vad är det som inte finns då av vad jag skrev tidigare som du ifrågasatte?

bhmwe...@gmail.com

Jul 12, 2015, 4:34:19 PM7/12/15
"... som bildade Bilderberggruppen för att ta över Europa med vad som kom att
bli EU."

Mikael Forsberg

Jul 12, 2015, 4:51:04 PM7/12/15
Leaked 1955 Bilderberg Docs Outline Plan For Single European Currency

http://www.prisonplanet.com/leaked-1955-bilderberg-docs-outline-plan-for-single-european-currency.html

bhmwe...@gmail.com

Jul 13, 2015, 6:28:34 AM7/13/15
Vilket inte stödjer ditt påstående att de skall ta över europa.

Mikael Forsberg

Jul 13, 2015, 7:08:20 AM7/13/15
De har redan tagit över Europa till betydande delar, rent ruskigt
tyvärr. :(

bhmwe...@gmail.com

Jul 13, 2015, 8:47:30 AM7/13/15
Du påstår det, men har naturligtvis inte lyckats bevisat det, vilket jag upprepade gånger upplyst dig om.

Mikael Forsberg

Jul 13, 2015, 9:25:11 AM7/13/15
Du har naturligtvis inte en aning om att EU finns ens.

bhmwe...@gmail.com

Jul 13, 2015, 6:58:01 PM7/13/15
> [personangrepp]

Som vanligt börjar du omedelbart fantisera istället för att hålla dig till ämnet.

Mikael Forsberg

Jul 13, 2015, 7:24:59 PM7/13/15
Jasså.

Noah Edelson

Aug 13, 2021, 3:54:49 PM8/13/21
Ich muss auch im Geschichtsunterricht geschlafen haben. Ich dachte, es seien die gottlosen Kommunisten, die sich der Wehrmacht widersetzten. Mein Land ist nur für die Kriegsgewinne aufgetaucht, denke ich. Und ich dachte, das Ziel der Bilderberg-Gruppe sei es, amerikanischen Kapitalisten zu helfen, Geld von den Kommunisten zu leihen? Es scheint, dass sich die USA in der gleichen Lage befinden wie die Weimarer Republik vor 100 Jahren. So viele Schulden, und wir setzen die Militärausgaben fort. Wenn China aufhört, Geld zu leihen, wird Bürgerkrieg 2 passieren. Ich bin ziemlich dumm, ich gebe es zu - also könnte ich mich irren.

Pinku Basudei

Aug 17, 2021, 2:00:09 PM8/17/21
Att svara på ett sex år gammalt meddelande är inte det bästa receptet om man vill få svar. Som du säkert känner till mötte Wehrmacht motstånd från två håll, varav det ena knappast kan kallas kommunistiskt. Eventuella kopplingar mellan någon Bilderberggrupp och "kommunister" lämnar jag utan kommentar.

--

/ Pinku

ferdinan persie

Jan 2, 2022, 1:27:49 PMJan 2
Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
E-post: ferdina...@gmail.com