“Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer”

Ja, vi vet ju hur det hÀr slutar.

http://rt.com/news/272791-nazi-salute-eu-parliament/

bhmwe...@gmail.com

Du har missat Àven historielektionerna mÀrker jag, Hitler kom inte frÄn
Ryssland. Men det var Hitlers mannar, prins Bernhard (SS) bland annat,
som bildade Bilderberggruppen för att ta över Europa med vad som kom att
bli EU. DÀr Àr vi nu.

----

Fel av mig pÄ Äldern innan dÀr, 19 Är var han visst nÀr han slÀppte
detta stycket och det Àr senare det hÀr uppfördes. Imponerande! ;)

Mike Oldfield - Tubular Bells (Live at Montreux 1981)

https://www.youtube.com/watch?v=_86Gm9iclAg

bhmwe...@gmail.com

Den fredag 10 juli 2015 kl. 17:49:32 UTC+2 skrev Mikael Forsberg:

> Du har missat Àven historielektionerna mÀrker jag, Hitler kom inte frÄn
> Ryssland.

Ingen har heller pÄstÄtt att han kom frÄn Ryssland.

Men det var Hitlers mannar, prins Bernhard (SS) bland annat,
> som bildade Bilderberggruppen för att ta över Europa med vad som kom att
> bli EU.

Du sov betydligt mer uppenbart pÄ historielektionerna.

> Du sov betydligt mer uppenbart pÄ historielektionerna.

Det dÀr har jag postat in hur mycket referenser som helst om hÀr genom
Ären och vem som helst kan enkelt söka upp alla fakta om det.

bhmwe...@gmail.com

Nej, du har dÀremot postat in en massa smörja.

> Nej, du har dÀremot postat in en massa smörja.

Andra tillÄts anvÀnda sökmotorerna.

bhmwe...@gmail.com

Varför tillÄts inte du anvÀnda sökmotorerna?

Den 2015-07-12 kl. 00:33, skrev bhmwe...@gmail.com:

> Varför tillÄts inte du anvÀnda sökmotorerna?

JodÄ, vi andra fÄr det.

bhmwe...@gmail.com

Nix, du skrev ju sjÀlv att "Andra tillÄts anvÀnda sökmotorer", vilket betyder att du INTE fÄr anvÀnda sökmotorer.

Sedan sÄ Àr det ett faktum att inte ens vÀrldens bÀsta sökmotor kan hitta nÄgot som inte finns. Be nÄgon som tillÄts anvÀnda sökmotorer att hitta nÄgot som inte finns om du inte tror mig.

Med vilken allmÀn sökmotor som helst plockar man lÀtt fram detta, som du
hÀvdar inte finns.

Prince Bernhard of Lippe-Biesterfeld

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bernhard_av_Lippe-Biesterfeld

Bilderberggruppen

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bilderberggruppen

bhmwe...@gmail.com

Den söndag 12 juli 2015 kl. 13:48:32 UTC+2 skrev Mikael Forsberg:

> Med vilken allmÀn sökmotor som helst plockar man lÀtt fram detta, som du
> hÀvdar inte finns.

Fast jag har inte hÀvdat att det Àr det som inte finns.

> Fast jag har inte hÀvdat att det Àr det som inte finns.

Vad Àr det som inte finns dÄ av vad jag skrev tidigare som du ifrÄgasatte?

bhmwe...@gmail.com

"... som bildade Bilderberggruppen för att ta över Europa med vad som kom att
bli EU."

Leaked 1955 Bilderberg Docs Outline Plan For Single European Currency

http://www.prisonplanet.com/leaked-1955-bilderberg-docs-outline-plan-for-single-european-currency.html

bhmwe...@gmail.com

Vilket inte stödjer ditt pÄstÄende att de skall ta över europa.

De har redan tagit över Europa till betydande delar, rent ruskigt
tyvÀrr. :(

bhmwe...@gmail.com

Du pÄstÄr det, men har naturligtvis inte lyckats bevisat det, vilket jag upprepade gÄnger upplyst dig om.

Du har naturligtvis inte en aning om att EU finns ens.

bhmwe...@gmail.com

> [personangrepp]

Som vanligt börjar du omedelbart fantisera istÀllet för att hÄlla dig till Àmnet.

JassÄ.

Noah Edelson

Ich muss auch im Geschichtsunterricht geschlafen haben. Ich dachte, es seien die gottlosen Kommunisten, die sich der Wehrmacht widersetzten. Mein Land ist nur fĂŒr die Kriegsgewinne aufgetaucht, denke ich. Und ich dachte, das Ziel der Bilderberg-Gruppe sei es, amerikanischen Kapitalisten zu helfen, Geld von den Kommunisten zu leihen? Es scheint, dass sich die USA in der gleichen Lage befinden wie die Weimarer Republik vor 100 Jahren. So viele Schulden, und wir setzen die MilitĂ€rausgaben fort. Wenn China aufhört, Geld zu leihen, wird BĂŒrgerkrieg 2 passieren. Ich bin ziemlich dumm, ich gebe es zu - also könnte ich mich irren.

Pinku Basudei

Att svara pÄ ett sex Är gammalt meddelande Àr inte det bÀsta receptet om man vill fÄ svar. Som du sÀkert kÀnner till mötte Wehrmacht motstÄnd frÄn tvÄ hÄll, varav det ena knappast kan kallas kommunistiskt. Eventuella kopplingar mellan nÄgon Bilderberggrupp och "kommunister" lÀmnar jag utan kommentar.

--

/ Pinku

ferdinan persie

Du har vÀgra fÄtt av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag Àr hÀr till ditt förfogande. Jag Àr en mycket snÀll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en rÀnta pÄ 3% per Är. SÄ om du Àr intresserad, kontakta mig följt av mÀngd och varaktighet.
E-post: ferdina...@gmail.com