‘Stop spreading lies & fake news,’ Russian FM spokeswoman tells CNN reporter

‘Stop spreading lies & fake news,’ Russian FM spokeswoman tells CNN reporter

https://www.rt.com/news/379256-russia-cnn-spying-zakharova/

Rysslands utrikestalesperson Maria Zakharova kommenterade inte CNN:s
spionhistorier utan bara sa åt dom att sluta sprida lögner och fejkade
nyheter.

CNN och merparten ägardirektivstyrd media i väst skriver mest
lögnpropaganda och hittar på helt fejkade nyheter. Man är tvungen att
söka sanningen i alternativmedia.

---
Detta e-postmeddelande har sökts igenom efter virus med antivirusprogram från Avast.

Ken

On Fri, 3 Mar 2017 05:40:06 +0100, Mikael Forsberg
<mikaelf...@ymail.com> wrote:

> [...]
>
> CNN och merparten ägardirektivstyrd media i väst skriver mest
> lögnpropaganda och hittar på helt fejkade nyheter. Man är tvungen att

Ja så är det. Jag har personligen i Stockholm varit på plats
många gånger och sett och hört med egna öron och sedan
läst om det som hände och sedan sett på SVT och läst på
andra media och ser hur dom ljuger om det som hände.