Radio / Morgonpasset .

1 view

Magnus Andreasson

Då jag inte hittat något forum för radio kastar jag min galla här...
Annika lanz ?
Fy vad illa det smakar...
Att höra hennes privata utsvävningar i radion på morgonen ger jag inte
mycket för.
Hysteriska flabb varvat med hennes fobier angående sin kropp...
Hennes aldrig positiva skildringar av nyheterna i tidningarna.
Hur hon berättar om sina personliga kriser när tv endast sänder repriser
på tv´n...
Fy F...n .

Tyvärr går det inte att byta kanal heller då lokalradiostationerna inte
är mycket bättre...

Får väl köpa en vanlig PiP PiP PiP klocka istället !!!

Magnus / Göteborg

Mats Larsson

Annika Lanz är en helskön tjej. Klart en av dom bästa programledarna på
P3.

/M

--
"Ich bin Ich und du bist du!!!" -Albin Klingstedt

Mattias Möller

Mats Larsson <blo...@REMOVEmindless.com> wrote:
> [...]
[snip]

>Annika Lanz är en helskön tjej. Klart en av dom bästa programledarna på
>P3.

Instämmer. Morgonpasset och Pippi Rull regerar.

--
(V)attias (V)öller

Magnus Andreasson

Mats Larsson wrote:

> Annika Lanz är en helskön tjej. Klart en av dom bästa programledarna på
> P3.

Jag tycker att alla tidigare pratare på morgonpasset har varit mycket
bättre...

Magnus Andreasson

Tur att jag inte betalar för den "underhållningen".
Vill hon ta upp sina privata problem så kan hon betala och gå hos någon som
vill höra på det.
Låt folket slippa hennes utseendefixeringar och egna politiska färger...

Mats Larsson

Mattias Möller wrote:

> [snip]

> Instämmer. Morgonpasset och Pippi Rull regerar.

Visst är det så. Pippi Rull är bäst just nu. Helt klart.
/M

Mats Larsson

Magnus Andreasson wrote:

> Jag tycker att alla tidigare pratare på morgonpasset har varit mycket
> bättre...

Thomas Tengby var lite kul dom första 17 åren han satt där och tjötade.
Sen..var han inte det mer.

Den där andra snubben före Annika var okej ett litet tag, fast Annika
piskar honom med hästlängder.
/Mats

Frans Lundquist

Magnus Andreasson <m...@logik-s.se> wrote:

> [...]

> är mycket bättre...
>
> Får väl köpa en vanlig PiP PiP PiP klocka istället !!!

Tack för det! Det kändes bra att jag inte var helt ensam om att inte stå
ut med det programmet!

Hemma hos mig har det gått så långt att jag har börjat gå över till P1
på morgonen. Ja det är sant!

Det är inte bara Annika Lantz fel skall erkännas, för vid den tiden jag
går upp är det bara antingen barnprogram eller sport på radion, då
varvat med denna hemska dam som ursprungsinlägget talar om. Orkar bara
inte med!

/Frans

Joakim Rosander

On Wed, 10 Feb 1999, Mattias Möller wrote:

[...]

> Instämmer. Morgonpasset och Pippi Rull regerar.

för att inte tala om fredagarna (tackolov är det snart dags igen) när hon
får hjälp av stefan flossman. han rular fett iaf.
angående pippi måste jag <flama> dem lite. idag, onsdag, hade de ett
inslag om en jeppe som varit på meaning green i sthlm (har för mig att det
vart sthlm iaf). han käkade veggo pizzan och hade sen frågat om han kunde
värma en burk med barnmat i deras mikro. det hade tydligen dem på green
plajset nekat då maten innehöll kött och då detta är mot deras principer
på stället sa de blankt nej. så, end of story? nope. det kan störa många
att snubben blev nekad. men vad som stör mig mest är att de på pippi rull
progget ringde upp ngn tjej på meaning green för att spela upp vad som lät
som grisar som skrek i telefonen.
va fan ville dem. härmed ger jag pippi rull en fet pungspark. var det
meningslöst eller vad?!

mvh
Joakim

Joakim Rosander

On Wed, 10 Feb 1999, Magnus Andreasson wrote:

> Tur att jag inte betalar för den "underhållningen".

magnus, är du inte kompis med grabbarna och tjejerna i kiruna eller?!

mvh
Joakim

< -- PonLi -- >

Annika Lantz är som många redan sagt "helskön", men bäst just nu är ändå
"Önska" med Pontus och David.

/Pontus

Magnus Andreasson

> Annika Lantz är som många redan sagt "helskön", men bäst just nu är ändå
> "Önska" med Pontus och David.
>
> /Pontus

David är Bra....
Pontus borde åkt med båten med conny för flera år sedan...
Kom med lite nya vindar i radion..
Det har de i och för sig gjort då de bytte ut bossanova.
efterföljaren är inte i samma klass men det tar sig nog....

Johan Hint

Jag saknar kvällspasset med Bosse Löthén vardagar mellan 22.00 och 24.00. Nu
kör de bara mellan 20.00 och 21.00, men då lyssnar man ju aldrig på radio.

Johan Hint

http://i.am/mrspock
hi...@home.se
ICQ# 11675871

Magnus Andreasson

Johan Hint wrote:

> [...]
> kör de bara mellan 20.00 och 21.00, men då lyssnar man ju aldrig på radio.

Håller med att en timma är lite klent, men du kan ju alltid
börja med den timman då !? , eller varför går det inte ?

Fawlty

Magnus Andreasson wrote in message <36C31AA7...@logik-s.se>...

Han skrev ju inte att det var för kort, bara för tidigt på kvällen.

/Micke

Bo Stark

On Thu, 11 Feb 1999 08:47:53 +0100, "< -- PonLi -- >"
<tyb...@tninet.nospam.se> wrote:

>Annika Lantz är som många redan sagt "helskön", men bäst just nu är ändå
>"Önska" med Pontus och David.

Vänta lite nu, förr i tiden lyssnade jag på önska jämt men på slutet
har det blivit tjatit, han kör samma grejjer hela tiden.

Men vem är nu denna David? Conny var ju där innan som Pontus utförde
hemsk toryyr på, var va alla djurrättsaktivister då?

--
bo

Hugo Fernbom

Bo Stark wrote:

> Men vem är nu denna David?

Den lundensiske ståupp-komikern David Batra, som har varit med i
"Släng dig i brunnen" någon gång.
http://www.sr.se/p3/program/skiva/
http://fisk.helsingborg.se/~nv95pamj/p3/

--
Hugo Fernbom - NewsAngel #694

Homepage: http://www.ludat.lth.se/~dat94hfe/

Carl Persson

On Wed, 10 Feb 1999 23:11:18 +0100, Joakim Rosander
<ie9...@student.hk-r.se> wrote:

>f=F6r att inte tala om fredagarna (tackolov =E4r det snart dags igen) n=E4r=
> hon
>f=E5r hj=E4lp av stefan flossman. han rular fett iaf.

Vad har hänt med Stefan Flossman? Jag måste ha missat anledningen till
att han inte har varit där de senaste fredagarna.

Carl Persson
18...@hhss.se

Bo Stark

On Thu, 11 Feb 1999 23:03:15 +0100, Hugo Fernbom <fer...@df.lth.se>
wrote:

>Den lundensiske ståupp-komikern David Batra, som har varit med i
>"Släng dig i brunnen" någon gång.
>http://www.sr.se/p3/program/skiva/
>http://fisk.helsingborg.se/~nv95pamj/p3/

Jaha, David Batra är ju skitbra, det var han iaf när han hade
sommerversionen av önska, Grönska i somras.

--
bo

Hugo Fernbom

Bo Stark wrote:

> Jaha, David Batra är ju skitbra, det var han iaf när han hade
> sommerversionen av önska, Grönska i somras.

Ja, David Batra är bra.

NYMAN JOHNY

Men vart tog Conny vägen?

Carl Persson

On Sun, 14 Feb 1999 19:45:20 +0100, "NYMAN JOHNY"
<nyman.ba...@telia.com> wrote:

>Men vart tog Conny vägen?

Vet inte varför han inte längre gör Önska, men jag har för mig att jag
hörde hans namn i "Den heliga Stenen" i P3 i söndags. Så vitt jag
minns producerar han det programmet.

-
Carl Persson
18...@hhss.se