Lousholt Norra Skaane 1774

Niels Lćnř

Hej slægtsforskere i Sverige

Jeg mangler lidt hjælp til min hustrus slægt.

Ingjerd Trulsdotter, født 20-11-1774 i Lousholt, Norre Skaane dør i Hallaryd
02-02-1814 i Hallaryd, hun bliver gift med Sven Eskilson fra Hallaryd, født
23-09-1768, men hvornår eller hvor de er gift ved jeg ikke. Jeg mangler
hvornår de bliver gift og Ingjerd's forældre.

Gunnil Johansdotter, født 20-04-1744 i Gutteröd, Norre Skaane, hun bliver
gift med Eskil Persson, født 04-04-1734 i Elleböke Hallaryd, men hvornår
eller hvor de er gift ved jeg ikke. Jeg mangler hvornår de bliver gift og
Gunnil's forældre.

Med venlig hilsen

Niels Lænø