Effective February 22, 2024, Google Groups will no longer support new Usenet content. Posting and subscribing will be disallowed, and new content from Usenet peers will not appear. Viewing and searching of historical data will still be supported as it is done today.

Lousholt Norra Skaane 1774

Niels Lćnř

Hej slægtsforskere i Sverige

Jeg mangler lidt hjælp til min hustrus slægt.

Ingjerd Trulsdotter, født 20-11-1774 i Lousholt, Norre Skaane dør i Hallaryd
02-02-1814 i Hallaryd, hun bliver gift med Sven Eskilson fra Hallaryd, født
23-09-1768, men hvornår eller hvor de er gift ved jeg ikke. Jeg mangler
hvornår de bliver gift og Ingjerd's forældre.

Gunnil Johansdotter, født 20-04-1744 i Gutteröd, Norre Skaane, hun bliver
gift med Eskil Persson, født 04-04-1734 i Elleböke Hallaryd, men hvornår
eller hvor de er gift ved jeg ikke. Jeg mangler hvornår de bliver gift og
Gunnil's forældre.

Med venlig hilsen

Niels Lænø