Hvorfor mangler meldiner her?

anlih

Hei
Hvorfor har jeg ingen meldinger, i denne nyhetsgruppen?
Anne Lise

Rikard Stenberg

Tyvärr är det i princip "tomt" i denna nyhetsgrupp - men om någon ser
detta så undrar jag om det finns någon som forskar i släkten Dahllöf -
speciellt intressant i områdena kringa Dalarna och Vänersborg.

/Rikard

Bjørn Pettersen

Ja si det det lurte jeg på også.Er det noen som forsker i
Trankil,Blomskog,Vermland.
Søker Petter Hansen/son f.1832
Mvh.Bjørn Pettersen.

anlih <an...@online.no> skrev i
meldingsnyheter:00_F5.5803$W31....@news1.online.no...

Helge Pedersen

Der findes 2 andre nyhedsgrupper.
se.hobby.genealogi
swenet.sci.genealogi

Jeg søger oplysninger om familien Johannes nilsson fra Bjökekjär ved
Allingsäs.

Hilsen Helge

anlih <an...@online.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:00_F5.5803$W31....@news1.online.no...

anlih

Hei Helge
Jeg har de nevnte nyhetsgruppene, men hvorfor står akkurat det samme på dem?
Når jeg annonserte i swenet.sci.genealogi, kom samme spørsmål opp i
se.hobby.
genealogi, og det uten at jeg hadde annonsert i den siste nyhetsgruppen. Hva
er
det, som skjer? Dessverre kan jeg ikke svare deg på ditt spørsmål, om slekt
ved Allingsås.
Hilsen Anne Lise Hovdal
Helge Pedersen <helge.p...@mobilixnet.dk> skrev i
meldingsnyheter:5_5H5.1716$n3.9...@news0.mobilixnet.dk...