fiskehytte / sommerhus søges

NI

Jeg skriver på vegne af et hjem for anbragte børn i Danmark. Sagen er den,
at nogle af os gerne vil til Sverige for at fiske til sommer. Vi bliver maks
6 personer (3 børn og 3 voksne). Helst ikke alt for langt fra Varberg (maks
3 timers kørsel). Kender I nogle gode sommerhuse / fiskehytter som kan lejes
og som ligger i nærheden af noget godt fiskevand. Det må gerne være lidt
øde. Endvidere må huset gerne være forholdsvis stort med en del rum. Links
er ligeledes velkomne.

Mvh Niels Ibsen

em...@niib.dk

Marcus Strömberg

Wed, 13 Sep 2006 19:28:22 +0200 skrev NI:

> og som ligger i nærheden af noget godt fiskevand. Det må gerne være lidt
> øde. Endvidere må huset gerne være forholdsvis stort med en del rum. Links
> er ligeledes velkomne.

Jag antar att du kollat om kommunerna kan tipsa dig om fastighetsägare
som kan tänkas vilja hyra ut något objekt?

Om inte, använd dig av en karta och den här webbplatsen:

http://www.sverige.se/

http://www.sverige.se/sverige/templates/EntrancePage____6032.aspx

--

Marcus