Topp till en strömslända?

1 view

Rolf Juto

Nu har jag äntligen lyckats bryta av min trogna följeslagare som har följt mig i många många år och behöver därför en ny topp till denna spö. Det gäller en Strömslända 9 fot 5/6 och det är den gamla modellen där det skall stå "Hand made in USA". Dessa spön var dom riktiga strömslände spön innan dom gjorde dom sämre och sämre. Känner du någon som har en topp liggande hemma så maila mig i så fall. Verkar vara svår och få tag på så jag provar alla möjliga medel och hitta ett.
e-mail: Ro...@fiskemail.zzn.com

andersfi...@gmail.com

Jag har ett helt spö som du kan få för1600