Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Flugfiske i Glomma / Rena

0 views
Skip to first unread message

Fredrik Johansson

unread,
Apr 7, 2001, 7:58:31 AM4/7/01
to
hej !

Undrar ifall någon kan tipsa mig om bra flugor att använda till harr och
öringfiske i Glomma / rena ( norge ). Skall åka dit vecka 27. Skulle
också vara bra om någon kunde tipsa mig om några bra fiskeställen vid
olika förutsättningar tex. högvatten / lågvatten etc.


Henka Ohlsson

unread,
Apr 7, 2001, 8:03:46 PM4/7/01
to
Hej,

Jag skulle inte åka utan superpuppa, E-12 och harörenymf.
Lite gula och bruna dagsländor är heller inte fel.

Henka - http://how.to/fly-fish

"Fredrik Johansson" <fredrik...@telia.com> skrev i meddelandet
news:3ACF01CF...@telia.com...

Marcus Lind

unread,
Apr 9, 2001, 5:05:55 AM4/9/01
to
http://www.glommaguiden.com/


"Fredrik Johansson" <fredrik...@telia.com> wrote in message
news:3ACF01CF...@telia.com...

Peter O Åberg

unread,
Apr 9, 2001, 1:22:51 PM4/9/01
to
Du skall definitivt ha med dig superpuppor i olika färger.
Gul/grön och gul/brun brun/grön är några bra färger.
Ta även med rackelhanar!


Fredrik Johansson skrev:

--
****************************
Peter Åberg
email: pedda...@telia.com

Mattias

unread,
Apr 10, 2001, 5:28:03 PM4/10/01
to
Och glöm för allt i världen inte "Redtag"

Mattias

"Fredrik Johansson" <fredrik...@telia.com> wrote in message
news:3ACF01CF...@telia.com...

0 new messages