Undrar ifall någon kan tipsa mig om bra flugor att använda till harr och
öringfiske i Glomma / rena ( norge ). Skall åka dit vecka 27. Skulle
också vara bra om någon kunde tipsa mig om några bra fiskeställen vid
olika förutsättningar tex. högvatten / lågvatten etc.
Jag skulle inte åka utan superpuppa, E-12 och harörenymf.
Lite gula och bruna dagsländor är heller inte fel.
Henka - http://how.to/fly-fish
"Fredrik Johansson" <fredrik...@telia.com> skrev i meddelandet
news:3ACF01CF...@telia.com...
"Fredrik Johansson" <fredrik...@telia.com> wrote in message
news:3ACF01CF...@telia.com...
Fredrik Johansson skrev:
--
****************************
Peter Åberg
email: pedda...@telia.com
Mattias
"Fredrik Johansson" <fredrik...@telia.com> wrote in message
news:3ACF01CF...@telia.com...