Bilder på Vagabond 31 sökes

Andreas Thulin

Hej på er,

jag letar som besatt på webben efter bilder (interiör, linjeritning,
rigglösningar etc.) på Vagabond 31. Det finns en hemsida men där är det mest
bilder på hela båtskrov, så det blir svårt med detaljerna.

Hör av dig till mig (lu...@chello.se) om du kan råda bot på mitt lilla
problem :-)

Andreas

G?ran

Ljusne-Håkan är en hängiven Vagabond 31-seglare och delar säkert med
sig av bilder och kunskaper. Så jag råder dig än en gång att ta
kontakt med honom - Håkan Nilsson i Ljusne, marinan.com.

Andreas Thulin

Stort tack för tipset - jag gick lite vilse sist :-)
/Andreas

"G?ran" <farho...@hotmail.com> skrev i meddelandet

tsf...@gmail.com

Hi, Andreas,
I am Tom Foote from Ireland. I have owned a Vagabond 31 named "Picnic" for
over 12 years. She is now based on the Spanish coast in the Mediterranean.
I have many photographs and have sailed this boat extensively.
my email address: tsf...@gmail.com
Regards,
Tom