Conqubin 38 kommentarer?

Tony Persson

Är lite smått intresserad av att skaffa en Conqubin. Någon som har
synpunkter.

Lars Blume

Jag är ägare till en Conqubin 38 sedan ett år tillbaka. Du är välkommen
att höra av dig till mig, förslagsvis per telefon.
Du når mig hemma på:
013 31 49 69
Du är också välkommen att ringa till jobbet.
--

...../Lasse

Lars Blume tel:+46 (0)13 284878
LM/ERA/Z/MT ECN: 868 4878
Ericsson Radio Systems AB fax: +46 (0)13 287510
Box 1248 minicall: 0746 436523
S-581 12 Linköping Memo ERI.ERA.ERABLUM

mailto:era...@lmera.ericsson.se

Joakim N.

Annars hade det varit intressant för mig oxå att ta del av svaret!

Mvh Joakim

Lars Blume

Du är också välkommen att ringa. Det är lättare att prata och berätta än
att skriva.

lastudi...@gmail.com

Är det ok att jag också ringer, är i funderingar på att köpa en Conqubin 38
/ Roger

stefan.p...@lumano.se

Den söndag 15 februari 2015 kl. 14:31:01 UTC+1 skrev lastudi...@gmail.com:
> Är det ok att jag också ringer, är i funderingar på att köpa en Conqubin 38
> / Roger

Roger,

har du sett att du kommenterar i en 17 år gammal tråd? ;-)

Jag råkar ha haft en Conqubin 38:a också. Bra båt. Skriv frågor här eller mejla stefan.p...@lumano.se om du vill resonera.

./stefan