Ulrika Nilsson

ค($ง:-)-[===/< & ค($:-)-[8==(>< = (:-)-<=<

Hon har tydligen idkat intimt med Svennis. Jag hörde skoj att kändisar låg
för henne och att Putin var nästa. Vilka har hon avverkat?

--
Mvh till de förtjänta, från Direktör Per Lundin. Beklagar om och ifall du
drabbas av falska spam och falska listor från John-Henri Eklund, som haft

¤($§:-)-[===/< & ¤($:-)-[8==(>< = (:-)-<=<

The detector has detected that the alias abuser used the alias
"ค\($ง:-\)-[===/< & ค\($:-\)-[8==\(>< = \(:-\)-<=<" <s...@m.no>
when posting the article at news:10201983...@news2.cybercity.dk

Currently this alias abuser has 649 differens aliases.
Below are the 20 latest

Each time the alias abuser uses a new alias the complete alias list is posted
to the newsgroups alt.nuke.thomas-nord, se.prat.diverse and sci.cryonics

"ค\($ง8:-{\)-[===/< & ค\($:-{\)-[==\(>< = \(:-\)-<=<" <s...@m.no>
"ค\($ง8:-{\)-[=\\= & ค\($:-{\)-[=|>=" <s...@m.no>
"ค\($ง:-\)-[===/< & ค\($:-\)-[8==\(>< = \(:-\)-<-<" <s...@m.no>
"ค\($ง:-\)-[===/< & ค\($:-\)-[8==\(>< = \(:-\)-<=<" <s...@m.no>
"John-Henri Eklund Spam-detector" <jonn...@algonet.se>
John-Henri_Eklu...@work.now
pol...@investigation.now
Jo...@spamkooksnest.now
jonn...@algonet.se
sve...@svenskarna.nu
Flu...@small.children
jonn...@home.se
"ค\(:-}\)-[=< + ง\(;-\)-[8=<" <s...@m.no>
"Thomas" <s...@m.no>
"Not Thomas Nord" <y...@above.org>
"630 ค(:-})-[=< + ง(;-)-[8=<" <y...@above.org>
"630 ค\(:-}\)-[=< + ง\(;-\)-[8=<" <y...@above.org>
"ค\(:-}\)-[=< + ง\(;-\)-[8=<" <y...@above.org>
"John Doe" <in...@just.nu>
"Per Lundin" <no...@ail.here>

ค($ง8:-{)-[=\= & ค($:-{)-[=|>=

"ComboKiller" <pe...@empire.of.perv> skrev i meddelandet

> Undrar vad för mentalt tillstånd som råder.

Något fotbollsproffs mm. I England kallade en tidning henne för Swedish
Open. Vad tror Du man menade är Öppet??

¤($§8:-{)-[=\= & ¤($:-{)-[=|>=

when posting the article at news:10202125...@news2.cybercity.dk

Jakob Jonsson

"¤($§:-)-[===/< & ¤($:-)-[8==(>< = (:-)-<=<" <s...@m.no> skrev i meddelandet

> Hon har tydligen idkat intimt med Svennis. Jag hörde skoj att kändisar låg
> för henne och att Putin var nästa. Vilka har hon avverkat?

Ulrika Nilsson har inte "idkat intimt" med Svennis. Däremot har hon jobbat
på såväl TV4 som CNN och är en synnerligen respekterad journalist.

Jakob

Naj,inte jau

"Jakob Jonsson" <jakob_j...@MOVEhotmail.com> skrev i meddelandet

> Ulrika Nilsson har inte "idkat intimt" med Svennis. Däremot har hon jobbat
> på såväl TV4 som CNN och är en synnerligen respekterad journalist.

Hon har altså jobbat på CNN och skall därmed betraktas som seriös?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....

Nämn inte TV4.....jag har för ont i magen av allt skratt!

--
LOC

J & P

"Jakob Jonsson" <jakob_j...@MOVEhotmail.com> skrev i meddelandet
Tompa har väl ingen som helst verklighetsuppfattning. Han tror väl nu att
Herr Svennis knullat alla som heter Ulrika. Vänta tills har föreslår U Knape
åxå. Å hon i B Brother. Å mitt gamla ex. etc.

żoż

"Jakob Jonsson" <jakob_j...@MOVEhotmail.com> wrote:

Äh, hon är en slampa!

--
01010100 01001011 01101001 01000111 01000010 01000111

DannyBoy

>Hon har tydligen idkat intimt med Svennis. Jag hörde skoj att kändisar låg
>för henne och att Putin var nästa. Vilka har hon avverkat?

Käft, ditt asexuella as.

Ingvar Fremdehake

"¤($§:-)-[===/< & ¤($:-)-[8==(>< = (:-)-<=<" <s...@m.no> skrev i meddelandet news:10201983...@news2.cybercity.dk ...
/ Hon har tydligen idkat intimt med Svennis. Jag hörde skoj att kändisar låg
/ för henne och att Putin var nästa. Vilka har hon avverkat?

Fel Ulrika. ...

Du vet uppenbarligen inte vad du svamlar om!

--
Ingvar "Fremdis" Fremdehake©
Tropik-ansvarig i swnet.divere

Dick Andersson

> ] Käft, ditt asexuella as.
>
> "Skön lumpen-sida! Jag ska själv rycka in 13e juni vid MekB18 i Visby. Nån annan
som ska dit?
> Vore kul att höra från nån som ska gå igenom samma sak som en själv. Ser fram emot
lumpen som
> fan!"

"Vagnsträjd i gräusgräupen" Lycka till, du kommer att uppleva både guldkorn och pest.
Förresten, stämmer det att de använder Centurion fortfarande på Gotland? Skriv och
rapportera...

Dick

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

> Hej, jag heter Thomas Nord, jag är inte bara gubbsjuk, jag är dum också.

Jasååååå är det du som Jonne älskar så. Hur yttrar sig din sjukdom och dina
dumheter mer än vad vi kan se?

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"Jakob Jonsson" <jakob_j...@MOVEhotmail.com> skrev i meddelandet

Jag hörde nåt i radion, frågade en vän som har pejl och svarade att det var
Ulrika. Känner du till hennes intima liv och var har vi sett journalistik?

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"Naj,inte jau" <L...@telia.com> skrev i meddelandet

> låg

> Hon har altså jobbat på CNN och skall därmed betraktas som seriös?

Hur får man jobb där som svenska...och när får man sluta?

> HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....
>
> Nämn inte TV4.....jag har för ont i magen av allt skratt!

Dom som e så seriösa, ibland.

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"J & P" <Just...@Play.se> skrev i meddelandet

Jag följer inte skvaller som du, vem var det då?

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"¿o¿" <tkigbgRe...@hotmail.com> skrev i meddelandet

> Äh, hon är en slampa!

Man kan tro de med den sängkammarlooken.

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"DannyBoy" <millh...@hotmail.com> skrev i meddelandet

Har du ofta så intellektuella argument framför din spegel?

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"LMN" <lar...@hotmail.com> skrev i meddelandet
> [...]

annan som ska dit?
> Vore kul att höra från nån som ska gå igenom samma sak som en själv. Ser

Danny tonåring?

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"Ingvar Fremdehake" <fremd...@home.se> skrev i meddelandet

> [...]
> / för henne och att Putin var nästa. Vilka har hon avverkat?
>
> Fel Ulrika. ...
>
> Du vet uppenbarligen inte vad du svamlar om!

Ska reklamera till min kompis som sat, ifall han har fel. Men UN är väl ute
i svängen vad jag vet, och påsättningsbar.

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"Dick Andersson" <postad...@hotmail.com> skrev i meddelandet
Bra sommarväder i vart fall men knepiga infödingar ibland.

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

The detector has detected that the alias abuser used the alias
"ค\(:-\)-[=< ค\(:-\)-[8=<" <s...@m.no>
when posting the article at news:10202849...@news2.cybercity.dk

Currently this alias abuser has 651 differens aliases.

"John-Henri Eklund Spam-detector" <John-Hen...@Dell.com>

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

when posting the article at news:10202848...@news2.cybercity.dk

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

> Förfölj och förtala mej så ska du få se på sjukdomar.

Ok titta bakom ryggen när du går ut, ett par som går och pratar.

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

<postad...@hotmail.com> wrote:

> ] > ] Käft, ditt asexuella as.
> Fråga hellre Danny Boy...det är hans ord från ett klotterplank.

Ah jaså en ung grabb som inte lärt sig prata än, eller skriva.

Henrik Bengtsson

> Är det du och din "flickvän"?

Jan-Inge?
--
Henrik Bengtsson

I en fjärran och begagnad uppsättning dimensioner, på ett
astralplan som aldrig var ämnat för några högre höjder,
fladdrar de ringlande stjärndimmorna till, och delar sig...

Jakob Jonsson

"¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<" <s...@m.no> skrev i meddelandet

> Jag hörde nåt i radion, frågade en vän som har pejl och svarade att det var
> Ulrika. Känner du till hennes intima liv och var har vi sett journalistik?

Visst var det en Ulrika som var omskriven häromveckan, men det var inte Ulrika Nilsson
utan Ulrika Jonsson, programledare för det brittiska lekprogrammet Dog Eat Dog. Ulrika
Nilsson och Ulrika Jonsson är två olika personer, även om de båda har ett förflutet som
väderpresentatörer.

http://www.aftonbladet.se/tv/0001/19/ulrika.html

Jakob

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

The Thomas Nord detector has detected that Thomas Nord used the alias

"ค\(:-\)-[=< ค\(:-\)-[8=<" <s...@m.no>
when posting the article at news:10202963...@news2.cybercity.dk

Currently Thomas Nord has 651 differens aliases,
below are the 20 latest.

Each time this alias abuser uses a new alias the complete alias list is posted

[...]

1281071061141081141081281201211011209710010410597108115101
100122111118123125981111161251079810010299103103125126103
114128103124981141201091219712611610897114119111108117111

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

105114105100120109128122111123115123120108128117101107106125
10610512812211811310210211811798127102115119110101118124102
1021149712412111911710812512512310910710911499113117102101

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"ComboKiller" <pe...@empire.of.perv> skrev i meddelandet
> Är det du och din "flickvän"?

Ja men inte just nu då hon är hos mormor.

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"Henrik Bengtsson" <Hen...@jan-inge-suger-kuk.zzn.com> skrev i meddelandet

> "ComboKiller" <pe...@empire.of.perv> skrev i meddelandet

> Jan-Inge?

Nä jag tänker inte ta din pojkvän.

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

> och

> Kanske det, det är ju modernt och så.

Nä Jinge tycker bättre om små barn man kan se på hans sida.

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"Jakob Jonsson" <jakob_j...@MOVEhotmail.com> skrev i meddelandet

Aha väldigt nära.......

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

when posting the article at news:10203630...@news2.cybercity.dk

[...]

csgovbakhngmwtrpcxgdnhncgqnqoezljyvymgnkqqtknkhbmeegdprvmolv
fbyxhcatrvexiuzqqxvdhvobkgvrqktwpkiiecfqhhwlcewrhngggmugjrwn
jtfasgsksqhxdquufaifzoftglufcxunbdltyrknneplzfjaowiynfetjtyv

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

rmprsckjanadxarawnsqizddkvkvhzspwekdujkuuwvlnpvhgvymnzwzfpsa
bjjmwacgqhubfnphwgfkhuyfnpyeeqsiunspeyztejmpxqfgahrvuaaqohcp
zibanlgpisavfoqefmsylzyxovcbozkmbjlnpdjxarollgswapabznlsrepj

Per Lundin

> Vilket land kommer din "flickvän" ifrån?

Potatislandet

Ola I

>Vilket land kommer din "flickvän" ifrån?

Land? Bättre du frågar i vilken fabrik materialet gjordes.
--
Ola

Per Lundin

The Thomas Nord detector has detected that Thomas Nord used the alias
"Per Lundin" <s...@m.no>
when posting the article at news:10203694...@news2.cybercity.dk

Currently Thomas Nord has 653 differens aliases,

"Is John-Henri Eklund spamming again?" <Jonne-...@m.no>
"Per Lundin" <s...@m.no>

Per Lundin

> Du knullar(?) alltså en rotfrukt, ok, det var allt jag behövde veta.

Haha den bjöd jag på, hon var hos mormor i potatislandet igår.
Vi kan sända en potatis till dig istället.

Per Lundin

Är du rasist?

Per Lundin

when posting the article at news:10203768...@news2.cybercity.dk

[...]

axlmprywlzfcstwjqrwcmehnjffdvixcuqyrbkqisxchkatsltuekiiyvvjw
fyaoqopwnexddnrejdazgjwixbxnqlddtisentmmjhjrnrglyfefxcziqbuw
cgkouwnwrxubbnocimtjcgfqpggyiovdmoskjsirrhzedzzhxzxqifotuqyy

Per Lundin

dwmkvxzkctimdwgmipumbzfjoqremrpsyxqxvehvhjtifapeytdqglpmssci
ayyhjrmwhzqcfejjbnvibydimxaishqmemjnhfauqpsqmbmjanmxnurjlegj
wnfjjrjhaemfiwzotbalbymfomvnxldxlvidoqxtcxipxvathhskruhsozxp

Henrik Bengtsson

"¤(:-)-[=< ¤(:-)-[8=<" <s...@m.no> skrev i meddelandet

> dum

> Nä Jinge tycker bättre om små barn man kan se på hans sida.

Svartsjuk?

Per Lundin

"Henrik Bengtsson" <Hen...@jan-inge-suger-kuk.zzn.com> skrev i meddelandet

Ja vi ska göra egna.

Per Lundin

when posting the article at news:10203810...@news2.cybercity.dk

[...]

zungtrnicbtqtjzzorpkjygvrgatecgricqqdklsdalinvkolhtqumdawqdw
qxrzhblmejknnoxcxvzonjepfuqtzjqmhxhkyzpzwoaightygzdemihmclza
kzrmsbziczxyuqqboegbyasiultgppgftkdxniaxkxgwztpdxohuirybstho

Ola I

Nope är jag inte och syftar du på mitt svar pekade jag enbart på att din
"flickvän" är en sak i tänjbart gummi. Med eller utan kan bara du svarar
på......
--
Ola

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

"Ola I" <ola_s_Remo...@home.se> skrev i meddelandet

Å fan då kan det inte vara hon som har flyttat in här och tagit min ena
garderob mm:-) Jag har nog inte en sån som du av gummi, men har sett dom på
bild, är de bra?

么(:-)-[=< 么(:-)-[8=<

when posting the article at news:10204626...@news2.cybercity.dk

news:10204626...@news2.cybercity.dk nhkoiwbdxwypgytcwqvp
news:10204626...@news2.cybercity.dk xrqrthcrfclwqaqbauza
news:10204626...@news2.cybercity.dk yvinhdqmzwlnifyeclyb

Joakim Ravell

> Henrik Bengtsson
> I en fjärran och begagnad uppsättning dimensioner, på ett
> astralplan som aldrig var ämnat för några högre höjder,
> fladdrar de ringlande stjärndimmorna till, och delar sig...

Henrik, varifrån kommer det där citatet? Jag har en sida ur en bok som jag försöker identifiera, och den öppnar med precis samma rader.