Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Farmen-Qristina - jag flabbar än...!

76 views
Skip to first unread message

**/kent

unread,
Apr 25, 2005, 11:00:54 AM4/25/05
to

Farmen-Qristina:

Det som hänt är en fruktansvärd tragedi MALMÖ.
Farmen-Qristinas son Robin Ribohn, 23, dödskraschade i går
natt med en kapad taxi.

-Det är en fruktansvärd tragedi. Det måste varit en fylla
som spårade ur, säger Qristina Ribohn, 49.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635674,00.html

Farmen-Qristina, ursäkta mej, men jag flabba gott när din son körde
ihjäl sej efter han nästan dödat taxi-chaffören, helst ville jag se
han som ett paket i rullstol dock - ett rättmätigt straff.

Själv satt du Club Goa och spydde din galla över andra människor
som inte enligt din åsikt var rumsrena. Allting kommer alltid igen.

**/kent

Mr.X

unread,
Apr 25, 2005, 11:15:52 AM4/25/05
to

"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
news:426e04d4...@News.Individual.NET...

Lite tvetydigt uttalande:

"Hon har också berättat om att den nu omkomne Robin har varit med om
traumatiska upplevelser.
Qristina Ribohn blev 1986, inför ögonen på den då femårige sonen, svårt
skuren med rakblad av mannen hon levde med."


/Mr.X


Mr.X

unread,
Apr 25, 2005, 11:23:10 AM4/25/05
to

"Mr.X" <Mr.X_fi...@hotmail.com> skrev i meddelandet
news:IQ7be.135554$dP1.4...@newsc.telia.net...

Skulle vara:
"-Men jag var alltid noggrann med att de skulle ha en trygg miljö. Jag valde
ut papporna, har Qristina tidigare berättat.


Hon har också berättat om att den nu omkomne Robin har varit med om
traumatiska upplevelser.
Qristina Ribohn blev 1986, inför ögonen på den då femårige sonen, svårt
skuren med rakblad av mannen hon levde med.

Robin tvingades då springa till grannen för hjälp."


/Mr.X


Mr.X

unread,
Apr 25, 2005, 11:24:27 AM4/25/05
to

"Mr.X" <Mr.X_fi...@hotmail.com> skrev i meddelandet
news:yX7be.135555$dP1.4...@newsc.telia.net...

Intressant att en donna som hon över huvet taget får välja karlar..
Tror hon skarvar jag, som vanligt..

/Mr.X


**/kent

unread,
Apr 25, 2005, 11:35:15 AM4/25/05
to
On Mon, 25 Apr 2005 15:24:27 GMT, "Mr.X" <Mr.X_fi...@hotmail.com> wrote:

>> Skulle vara:
>> "-Men jag var alltid noggrann med att de skulle ha en trygg miljö. Jag
>> valde ut papporna, har Qristina tidigare berättat.
>> Hon har också berättat om att den nu omkomne Robin har varit med om
>> traumatiska upplevelser.
>> Qristina Ribohn blev 1986, inför ögonen på den då femårige sonen, svårt
>> skuren med rakblad av mannen hon levde med.
>> Robin tvingades då springa till grannen för hjälp."
>>
>>
>> /Mr.X
>>
>
>Intressant att en donna som hon över huvet taget får välja karlar..
>Tror hon skarvar jag, som vanligt..

Jaja.. den är ännu bättre.. hon handplockade "fina" avelshingstar som skulle
föda hennes barn... hon snackar å mycket skit den kärringen, för att inte tala
om all dubbelmoral.

**/kent

@spray.se ron

unread,
Apr 25, 2005, 11:56:27 AM4/25/05
to

E du sån?
Så du skrattar om någon dör. Oavsett vad de gjort är det ändå tragiskt.
Eller skriver du för att folk ska reagera som jag?

Det du skriver tänkte man först, att det var lika gott åt de jävla
idioterna.
Men det kan ju varit fyllespel. Att sedan denne Christina är den största
idiot jag någonsin sett i TV är en annan sak. Den har inte många
hjärbceller där de ska......

"ðlivi@"

unread,
Apr 25, 2005, 12:42:38 PM4/25/05
to
**/kent skrev den 2005-04-25 17:00:

> Farmen-Qristina:
> Det som hänt är en fruktansvärd tragedi MALMÖ.
> Farmen-Qristinas son Robin Ribohn, 23, dödskraschade i går
> natt med en kapad taxi.
>
> -Det är en fruktansvärd tragedi. Det måste varit en fylla
> som spårade ur, säger Qristina Ribohn, 49.
> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635674,00.html

En fylla spårar väl inte ur på det viset? Snarare då som den rånade och
misshandlade chauffören sa: "– Han där bak spelade full, men jag tror
inte de var berusade. Kanske drogade."

--
ðlivi@

Mr.X

unread,
Apr 25, 2005, 12:48:35 PM4/25/05
to

""ðlivi@"" <snuf...@hotmail.com> skrev i meddelandet
news:3d4kvuF...@individual.net...

Bra att "samhället" slapp en massa rättegångskostnader för såna typer iaf.
2 blivande kåkfarare mindre.


/Mr.X


**/kent

unread,
Apr 25, 2005, 1:11:23 PM4/25/05
to

Jag är sån ja.. djävla knarkare som lämlästar hederligt folk.
Det bästa av allt, vi spara dyra polisresurser på att leta efter
gärningsmännen.. nu var det bara att ta fram sopskyffeln - och städa lite.

**/kent

Message has been deleted

Anand

unread,
Apr 25, 2005, 2:14:22 PM4/25/05
to

"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
news:426d2441...@News.Individual.NET...

>
> Jag är sån ja.. djävla knarkare som lämlästar hederligt folk.
> Det bästa av allt, vi spara dyra polisresurser på att leta efter
> gärningsmännen.. nu var det bara att ta fram sopskyffeln - och städa lite.
>

Man behöver fan inte skratta bara för att de dör!

--
Anand


**/kent

unread,
Apr 25, 2005, 3:27:15 PM4/25/05
to

Okej, detta är ett känsligt ämne, jag ville hellre se dom paketerade i varsin
rullstol med sugrör i munnnen, detta sugrör fungerar som navigator av
fortskaffningsmedel samt immundingande till matintaget - deal?

**/kent

Anand

unread,
Apr 25, 2005, 3:38:36 PM4/25/05
to

"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
news:426d43c3...@News.Individual.NET...

>
> Okej, detta är ett känsligt ämne, jag ville hellre se dom paketerade i
> varsin
> rullstol med sugrör i munnnen, detta sugrör fungerar som navigator av
> fortskaffningsmedel samt immundingande till matintaget - deal?

Det är inte mig du ska göra en deal med! Tänk på att detta kunde varit vem
som helst son... Ingen _vet_ vad framtiden har i sitt sköte...

--
Anand


@spray.se ron

unread,
Apr 25, 2005, 4:04:03 PM4/25/05
to

Den vården är jävligt dyr och tror du modern hade betalat?

@spray.se ron

unread,
Apr 25, 2005, 4:04:29 PM4/25/05
to
On Mon, 25 Apr 2005 19:50:38 +0200, "B H .." <.@.er> wrote:

>Mr.X skrev:


>
>> Bra att "samhället" slapp en massa rättegångskostnader för såna typer iaf.
>> 2 blivande kåkfarare mindre.
>>
>>
>> /Mr.X
>>
>>
>

>2 gamla kåkfarare.

Referens?

MHN

unread,
Apr 25, 2005, 4:09:24 PM4/25/05
to

"ron" <r_o_n @ spray.se> skrev i meddelandet
news:p8jq61t6cab5g20v6...@4ax.com...

Man kan väl spara in på vården, då sådana ej är värda mer än en 100-pack
sugrör från BOB. Om man tycker även detta är för dyrt, så kan väl någon av
deras kompisar snatta sugrör från McDonalds.


**/kent

unread,
Apr 25, 2005, 4:23:50 PM4/25/05
to
On Mon, 25 Apr 2005 21:38:36 +0200, "Anand" <morr...@hotmail.com> wrote:

>
>"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
>news:426d43c3...@News.Individual.NET...
>>
>> Okej, detta är ett känsligt ämne, jag ville hellre se dom paketerade i
>> varsin
>> rullstol med sugrör i munnnen, detta sugrör fungerar som navigator av
>> fortskaffningsmedel samt immundingande till matintaget - deal?
>
>Det är inte mig du ska göra en deal med!

>Tänk på att detta kunde varit vem som helst son...

HAHAHAHA.. nej, mina ungar kommer aldrig att väckas av tanken.

>Ingen _vet_ vad framtiden har i sitt sköte...

Jodå.. dom ligger bra där dom ligger.. hur många liv hade dessa förstört
under resans gång till 55 bast - och sedan lugnat ner sej?

**/kent

Anand

unread,
Apr 25, 2005, 4:35:35 PM4/25/05
to

"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
news:426f5116...@News.Individual.NET...

>
> HAHAHAHA.. nej, mina ungar kommer aldrig att väckas av tanken.
>
> Jodå.. dom ligger bra där dom ligger.. hur många liv hade dessa förstört
> under resans gång till 55 bast - och sedan lugnat ner sej?
>

Vad får dig att tro att dina barn är vaccinerade?
Eller är du så pass naiv o inskränkt att du tror att det bara är ungdomar
från socialgrupp tre som hamnar i missbruk?

--
Anand


MHN

unread,
Apr 25, 2005, 4:53:21 PM4/25/05
to

"Anand" <morr...@hotmail.com> skrev i meddelandet
news:3d52l1F...@individual.net...

Att sparka in folks huvud är dock annat än att missbruka.


Anand

unread,
Apr 25, 2005, 4:56:33 PM4/25/05
to

"MHN" <sp...@mhdata.net> skrev i meddelandet
news:426d58c1$0$79455$1472...@news.sunsite.dk...

>
> Att sparka in folks huvud är dock annat än att missbruka.
>

Är det det vi talar om????

--
Anand


MHN

unread,
Apr 25, 2005, 4:59:44 PM4/25/05
to

"Anand" <morr...@hotmail.com> skrev i meddelandet
news:3d53sbF...@individual.net...

Det som frågan väcktes av var hur ouppfostrade, eventuellet missbrukande,
ungdomar misshandlade folk, och fick sin dom rätt snart.


Mr.X

unread,
Apr 25, 2005, 4:38:47 PM4/25/05
to

"Anand" <morr...@hotmail.com> skrev i meddelandet
news:3d4va5F...@individual.net...

Sköte???
Fitta heter det väl?


/Mr.X


Mr.X

unread,
Apr 25, 2005, 4:43:15 PM4/25/05
to

"ron" <r_o_n @ spray.se> skrev i meddelandet
news:6ajq61td0f0qomt5o...@4ax.com...

Läste farmen Gristina, men är det nån skillnad??


/Mr.X


K.W. Persson v4.06

unread,
Apr 25, 2005, 5:31:18 PM4/25/05
to
Det är inte fullständigt utrett vad "Mr.X" syftade på i
news:<LY7be.135556$dP1.4...@newsc.telia.net> som postades Mon, 25 Apr 2005
15:24:27 GMT i gruppen swnet.diverse men texten i fråga återges här:

Jag blev förvånad över att hon rent faktiskt avlat av sig. Fadern till barnet
måste ha varit aspackad eller en spermadonator.

>/Mr.X
>

--
This row is intentionally left blank.

Mr.X

unread,
Apr 25, 2005, 6:01:53 PM4/25/05
to

"K.W. Persson v4.06"
<svalba...@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com>
skrev i meddelandet news:6coq619qoqoqqvi8i...@4ax.kom...

Så är det nog, hon valde Pappan med största noggranhet..
Alltså en spermadonator..Stackars sate om han får reda på vart hans vätska
slösats..Måste bli äckelkänslor al'a "tommagekräks"..

/Mr.X


Anand

unread,
Apr 25, 2005, 7:07:50 PM4/25/05
to

"MHN" <sp...@mhdata.net> skrev i meddelandet
news:426d5a40$0$79461$1472...@news.sunsite.dk...

>
>
> Det som frågan väcktes av var hur ouppfostrade, eventuellet missbrukande,
> ungdomar misshandlade folk, och fick sin dom rätt snart.
>
>
Jag visste inte att människor i Sverige dömdes till döden genom en bilkrock.
När skrevs det in i våra lagar?

--
Anand


MHN

unread,
Apr 25, 2005, 7:26:43 PM4/25/05
to

"Anand" <morr...@hotmail.com> skrev i meddelandet
news:3d5bihF...@individual.net...

Det är väl inte direkt inskrivet i Svea Rikes Lag, men i den Allmäna
Rättsmoralens lag.
Men, vilket andra skrivit, hellre hade man sett dem tugga sugrör i ett
40-tal år, än att fslippa undan genom att enbart dö.


@spray.se ron

unread,
Apr 26, 2005, 12:55:50 AM4/26/05
to
On Mon, 25 Apr 2005 20:23:50 GMT, ke...@xxx.nu (**/kent) wrote:

>HAHAHAHA.. nej, mina ungar kommer aldrig att väckas av tanken.

Det, **/kent, har du faktiskt inte en aning om.

@spray.se ron

unread,
Apr 26, 2005, 12:56:30 AM4/26/05
to

Det är en form av "missbruk" det med.

bitchig

unread,
Apr 26, 2005, 1:46:11 AM4/26/05
to
**/kent (<426e04d4...@News.Individual.NET>) skrev :

> Farmen-Qristina:
>
> Det som hänt är en fruktansvärd tragedi MALMÖ.
> Farmen-Qristinas son Robin Ribohn, 23, dödskraschade i går
> natt med en kapad taxi.
>
> -Det är en fruktansvärd tragedi. Det måste varit en fylla
> som spårade ur, säger Qristina Ribohn, 49.
> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635674,00.html
>
>
>
> Farmen-Qristina, ursäkta mej, men jag flabba gott när din son körde
> ihjäl sej efter han nästan dödat taxi-chaffören, helst ville jag se
> han som ett paket i rullstol dock - ett rättmätigt straff.
>
> Själv satt du Club Goa och spydde din galla över andra människor
> som inte enligt din åsikt var rumsrena. Allting kommer alltid igen.

Tragisk historia för alla parter. Inte ett ens lite leende fick jag
fram.


**/kent

unread,
Apr 26, 2005, 3:58:44 AM4/26/05
to

Okej, denna länk kanske roar dej mer - chaffisen var ju Kurd.


"Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen.
Dessutom yr och illamående av den svåra hjärnskakningen.
– Jag vill aldrig mer köra taxi, säger han."

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635817,00.html

**/kent

bitchig

unread,
Apr 26, 2005, 4:18:11 AM4/26/05
to
**/kent (<426ef441...@News.Individual.NET>) skrev :

> On Tue, 26 Apr 2005 07:46:11 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:
>
>> **/kent (<426e04d4...@News.Individual.NET>) skrev :
>>> Farmen-Qristina:
>>>
>>> Det som hänt är en fruktansvärd tragedi MALMÖ.
>>> Farmen-Qristinas son Robin Ribohn, 23, dödskraschade i går
>>> natt med en kapad taxi.
>>>
>>> -Det är en fruktansvärd tragedi. Det måste varit en fylla
>>> som spårade ur, säger Qristina Ribohn, 49.
>>> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635674,00.html
>>>
>>>
>>>
>>> Farmen-Qristina, ursäkta mej, men jag flabba gott när din son körde
>>> ihjäl sej efter han nästan dödat taxi-chaffören, helst ville jag se
>>> han som ett paket i rullstol dock - ett rättmätigt straff.
>>>
>>> Själv satt du Club Goa och spydde din galla över andra människor
>>> som inte enligt din åsikt var rumsrena. Allting kommer alltid igen.
>>
>> Tragisk historia för alla parter. Inte ett ens lite leende fick jag
>> fram.
>
> Okej, denna länk kanske roar dej mer - chaffisen var ju Kurd.
>
>
> "Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen.
> Dessutom yr och illamående av den svåra hjärnskakningen.
> - Jag vill aldrig mer köra taxi, säger han."
>
> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635817,00.html
>

Varför skulle den roa mer?
Jag ser inget roligt i vare sig folk som blir misshandlade eller kör
ihjäl sig.
Hur kan du skratta åt någon som förlorat sitt barn bara för hon har
uttalat sig idiotiskt?


Anders Carlsson

unread,
Apr 26, 2005, 4:24:35 AM4/26/05
to
ke...@xxx.nu (**/kent) writes:

> "Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen.

Jag har förresten inte tillagat något halal-kött än. En del menar
att sånt kött är förbjudet i Sverige, men det lär bero på vad man
lägger in i begreppet; olika muslimer har olika strikt tolkning.
En del går så långt att vanligt (svenneslaktat) nöt-, fågel-
eller fiskkött är ok bara man uttalar Guds namn över det.

--
Anders Carlsson

Henry

unread,
Apr 26, 2005, 5:03:03 AM4/26/05
to
Anders Carlsson kirjoitti viestissä <k2gwtqq...@legolas.mdh.se>:

Nu var du lite äcklig, Anders.


Henry

unread,
Apr 26, 2005, 5:15:06 AM4/26/05
to
bitchig kirjoitti viestissä <mn.d26a7d548...@bitchig.net>:

> **/kent (<426ef441...@News.Individual.NET>) skrev :
>> On Tue, 26 Apr 2005 07:46:11 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:
>>
>>> **/kent (<426e04d4...@News.Individual.NET>) skrev :
>>>> Farmen-Qristina:
>>>>
>>>> Det som hänt är en fruktansvärd tragedi MALMÖ. Farmen-Qristinas son Robin Ribohn, 23, dödskraschade i går natt med en kapad taxi.
>>>>
>>>> -Det är en fruktansvärd tragedi. Det måste varit en fylla som spårade ur, säger Qristina Ribohn, 49.
>>>> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635674,00.html
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Farmen-Qristina, ursäkta mej, men jag flabba gott när din son körde
>>>> ihjäl sej efter han nästan dödat taxi-chaffören, helst ville jag se
>>>> han som ett paket i rullstol dock - ett rättmätigt straff.
>>>>
>>>> Själv satt du Club Goa och spydde din galla över andra människor
>>>> som inte enligt din åsikt var rumsrena. Allting kommer alltid igen.
>>>
>>> Tragisk historia för alla parter. Inte ett ens lite leende fick jag fram.
>>
>> Okej, denna länk kanske roar dej mer - chaffisen var ju Kurd.
>>
>>
>> "Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen. Dessutom yr och illamående av den svåra hjärnskakningen.
>> - Jag vill aldrig mer köra taxi, säger han."
>>
>> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635817,00.html
>>
>
> Varför skulle den roa mer?

Kunt gillar inte asylfall, ARABER står längst NER på skalan.
Så det är ju då jämlikt att en blatte blev slagen av en svenne för ordningens skull.

> Jag ser inget roligt i vare sig folk som blir misshandlade eller kör ihjäl sig.

Faktiskt inte jag heller, sådana fiender har jag inte skaffat mig, än.

> Hur kan du skratta åt någon som förlorat sitt barn bara för hon har uttalat sig idiotiskt?

Det står väl mer - att kärringen har knarkat med barnen. Alltså inte när hon väntade
barnen, men annars.


bitchig

unread,
Apr 26, 2005, 5:21:08 AM4/26/05
to
Henry (<426e06a0$1...@bitchig.net>) skrev :

Min skala består mer av annat än vilken RAS man är.

>> Jag ser inget roligt i vare sig folk som blir misshandlade eller kör ihjäl
>> sig.
>
> Faktiskt inte jag heller, sådana fiender har jag inte skaffat mig, än.
>
>> Hur kan du skratta åt någon som förlorat sitt barn bara för hon har uttalat
>> sig idiotiskt?
>
> Det står väl mer - att kärringen har knarkat med barnen. Alltså inte när hon
> väntade
> barnen, men annars.

Jag läste inte artikeln utan gick mer på det kent skrev om att hon
suttit i Club Goa och spytt galla över andra människor. Därför fick hon
skylla sig själv och karma och hela skiten. Nåt sånt.


Tamuel

unread,
Apr 26, 2005, 7:27:05 AM4/26/05
to

"MHN" <sp...@mhdata.net> skrev i meddelandet
news:426d7cb3$0$79463$1472...@news.sunsite.dk...

>
> "Anand" <morr...@hotmail.com> skrev i meddelandet
> news:3d5bihF...@individual.net...
> >
> > "MHN" <sp...@mhdata.net> skrev i meddelandet
> > news:426d5a40$0$79461$1472...@news.sunsite.dk...
> >>
> >>
> >> Det som frågan väcktes av var hur ouppfostrade, eventuellet missbrukande,
> >> ungdomar misshandlade folk, och fick sin dom rätt snart.
> >>
> >>
> > Jag visste inte att människor i Sverige dömdes till döden genom en
> > bilkrock. När skrevs det in i våra lagar?
>
> Det är väl inte direkt inskrivet i Svea Rikes Lag, men i den Allmäna
> Rättsmoralens lag.

Problemet med den är att personer döms genom tidningarna.
Det har hänt att personen som pekats ut varit oskyldig.

I incestmål anses alltid föräldern som skyldig på förhand, i våldtäktsmål är
alltid mannen skyldig enligt feministerna.
Om en kvinna har sex med mer än en man så är det våldtäkt, enligt moralisterna.

Anders Carlsson

unread,
Apr 26, 2005, 9:41:03 AM4/26/05
to
"Henry" <nos...@bornet.net> writes:

>>> "Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen.
>> Jag har förresten inte tillagat något halal-kött än.

> Nu var du lite äcklig, Anders.

Mjaok, det var inte min mening att man skulle laga pyttipanna av
taxichauffören, bara en reflexion över hans namn.

--
Anders Carlsson

**/kent

unread,
Apr 26, 2005, 12:58:13 PM4/26/05
to
On Mon, 25 Apr 2005 22:35:35 +0200, "Anand" <morr...@hotmail.com> wrote:

>
>"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
>news:426f5116...@News.Individual.NET...
>>
>> HAHAHAHA.. nej, mina ungar kommer aldrig att väckas av tanken.
>>
>> Jodå.. dom ligger bra där dom ligger.. hur många liv hade dessa förstört
>> under resans gång till 55 bast - och sedan lugnat ner sej?
>>
>
>Vad får dig att tro att dina barn är vaccinerade?

Jag är far till mina, väl utvald av barnens mamma.

>Eller är du så pass naiv o inskränkt att du tror att det bara är ungdomar
>från socialgrupp tre som hamnar i missbruk?

Tant Anand lyssna nu, vi har tre punkter in this case:

1) Att mina barn kör ihjäl sej, den faran är allt för stor.

2) Att dom snor en bil? Nja, jag skall givetis köpa dom varsin
rejäl bil - så vi får hoppas att dom inte hittar nåt bättre på gatan.

3) Att dom skulle mata in 50 sparkar på en annan människa medans den andre
håller fast skallen - det finns inte i deras värld, och kommer aldrig
att finnas.

Mina barn är fostrade att respektera andras liv, vissa har skyddsspärrar
andra inte, detta beror på miljö samt fostran. Nåt mer du vill lära dej?

**/kent

**/kent

unread,
Apr 26, 2005, 1:12:07 PM4/26/05
to
On 26 Apr 2005 10:24:35 +0200, Anders Carlsson <anders....@mds.mdh.se> wrote:

>ke...@xxx.nu (**/kent) writes:
>
>> "Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen.
>
>Jag har förresten inte tillagat något halal-kött än.

HAHAHAHAHA.. Dom såg vandrande mat, dagens middag?
Från narkoman till kannibal på en kvart.

**/kent

**/kent

unread,
Apr 26, 2005, 1:26:37 PM4/26/05
to
On Tue, 26 Apr 2005 10:18:11 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:

>>> Tragisk historia för alla parter. Inte ett ens lite leende fick jag
>>> fram.
>>
>> Okej, denna länk kanske roar dej mer - chaffisen var ju Kurd.
>>
>>
>> "Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen.
>> Dessutom yr och illamående av den svåra hjärnskakningen.
>> - Jag vill aldrig mer köra taxi, säger han."
>>
>> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635817,00.html
>>
>
>Varför skulle den roa mer?
>Jag ser inget roligt i vare sig folk som blir misshandlade eller kör
>ihjäl sig.
>Hur kan du skratta åt någon som förlorat sitt barn bara för hon har
>uttalat sig idiotiskt?

Sketkärring Farmen-Qristina är ett kapitel för sej, men låt oss ta ett
steg i taget.

Jag är 'mer' bekymrad över Hassan som blev lemlästad och aldrig mer vågar
köra taxi, samt kanske inte kan försörja sin familj och komma tillbaka
till livet igen - är du?

**/kent

**/kent

unread,
Apr 26, 2005, 1:30:10 PM4/26/05
to
On Tue, 26 Apr 2005 11:21:08 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:

>>> Hur kan du skratta åt någon som förlorat sitt barn bara för hon har uttalat
>>> sig idiotiskt?
>>
>> Det står väl mer - att kärringen har knarkat med barnen. Alltså inte när hon
>> väntade
>> barnen, men annars.
>
>Jag läste inte artikeln utan gick mer på det kent skrev om att hon
>suttit i Club Goa och spytt galla över andra människor. Därför fick hon
>skylla sig själv och karma och hela skiten. Nåt sånt.

Jodå.. SVT har tvingat på mej den kärringens moralpredikningar genom åren,
och detta vara bara för mycket.. dessutom var papporna "handplockade" osv..

När dör kärringen i lungcancer?

**/kent

bitchig

unread,
Apr 26, 2005, 1:49:07 PM4/26/05
to
**/kent (<427278f7...@News.Individual.NET>) skrev :

Ja.
Men för den skull "flabbar" jag inte åt Qristina.


**/kent

unread,
Apr 26, 2005, 2:18:08 PM4/26/05
to

Är du? Intressant!
men du, Qristina miste sitt barn, och är säkerligen i stor sorg.

Kurden lever vidare och tiden läker alla sår, så är Du mer bekymrad
för Kurden (?!) är du fullständigt empatilös?

Vet du inte att Qristina ALDRIG kan få tillbaka sitt barn?
Kurden får en ny bil på försäkringen dessutom! - hur tänker du eg.?

>Men för den skull "flabbar" jag inte åt Qristina.

Du kanske gäspar bara?

**/kent

"ðlivi@"

unread,
Apr 26, 2005, 2:42:24 PM4/26/05
to
bitchig skrev den 2005-04-26 11:21:

> Min skala består mer av annat än vilken RAS man är.

Jotack, det känner jag till.

--
ðlivi@

bitchig

unread,
Apr 26, 2005, 3:02:24 PM4/26/05
to
**/kent (<427584b5...@News.Individual.NET>) skrev :

> On Tue, 26 Apr 2005 19:49:07 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:
>
>> **/kent (<427278f7...@News.Individual.NET>) skrev :
>>> On Tue, 26 Apr 2005 10:18:11 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:
>>>
>>>>>> Tragisk historia för alla parter. Inte ett ens lite leende fick jag
>>>>>> fram.
>>>>>
>>>>> Okej, denna länk kanske roar dej mer - chaffisen var ju Kurd.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen.
>>>>> Dessutom yr och illamående av den svåra hjärnskakningen.
>>>>> - Jag vill aldrig mer köra taxi, säger han."
>>>>>
>>>>> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635817,00.html
>>>>>
>>>>
>>>> Varför skulle den roa mer?
>>>> Jag ser inget roligt i vare sig folk som blir misshandlade eller kör
>>>> ihjäl sig.
>>>> Hur kan du skratta åt någon som förlorat sitt barn bara för hon har
>>>> uttalat sig idiotiskt?
>>>
>>> Sketkärring Farmen-Qristina är ett kapitel för sej, men låt oss ta ett
>>> steg i taget.
>>>
>>> Jag är 'mer' bekymrad över Hassan som blev lemlästad och aldrig mer vågar
>>> köra taxi, samt kanske inte kan försörja sin familj och komma tillbaka
>>> till livet igen - är du?
>>
>> Ja.
>
> Är du? Intressant!
> men du, Qristina miste sitt barn, och är säkerligen i stor sorg.

Ja och det flabbade du åt.


**/kent

unread,
Apr 26, 2005, 3:37:08 PM4/26/05
to
On Tue, 26 Apr 2005 21:02:24 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:

>>>>>> "Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen.
>>>>>> Dessutom yr och illamående av den svåra hjärnskakningen.
>>>>>> - Jag vill aldrig mer köra taxi, säger han."
>>>>>>
>>>>>> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635817,00.html
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Varför skulle den roa mer?
>>>>> Jag ser inget roligt i vare sig folk som blir misshandlade eller kör
>>>>> ihjäl sig.
>>>>> Hur kan du skratta åt någon som förlorat sitt barn bara för hon har
>>>>> uttalat sig idiotiskt?
>>>>
>>>> Sketkärring Farmen-Qristina är ett kapitel för sej, men låt oss ta ett
>>>> steg i taget.
>>>>
>>>> Jag är 'mer' bekymrad över Hassan som blev lemlästad och aldrig mer vågar
>>>> köra taxi, samt kanske inte kan försörja sin familj och komma tillbaka
>>>> till livet igen - är du?
>>>
>>> Ja.
>>
>> Är du? Intressant!
>> men du, Qristina miste sitt barn, och är säkerligen i stor sorg.
>
>Ja och det flabbade du åt.

Medans du lider mer över Kurdens kvaddade bil.

ps: Får du skriva härinne i mitt fora, vem har lovat dej det?

**/kent

bitchig

unread,
Apr 26, 2005, 3:42:52 PM4/26/05
to
**/kent (<426e97f2...@News.Individual.NET>) skrev :

Fortsätt dröm.

> ps: Får du skriva härinne i mitt fora, vem har lovat dej det?

Varför skriver du plonk och sen inte menar det?


**/kent

unread,
Apr 26, 2005, 4:11:18 PM4/26/05
to
On Tue, 26 Apr 2005 21:42:52 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:

>>>>>> Jag är 'mer' bekymrad över Hassan som blev lemlästad och aldrig mer vågar
>>>>>> köra taxi, samt kanske inte kan försörja sin familj och komma tillbaka
>>>>>> till livet igen - är du?
>>>>>
>>>>> Ja.
>>>>
>>>> Är du? Intressant!
>>>> men du, Qristina miste sitt barn, och är säkerligen i stor sorg.
>>>
>>> Ja och det flabbade du åt.
>>
>> Medans du lider mer över Kurdens kvaddade bil.
>
>Fortsätt dröm.
>
>> ps: Får du skriva härinne i mitt fora, vem har lovat dej det?
>
>Varför skriver du plonk och sen inte menar det?

Jösses.
Jag plonka dej tills du erkände att jag inte var Wingsen, och den
biten är avklarad.

Men du är fantastisk.. du läser inte diverse men däremot skriver du.
Du är ett fenomen som heter duga.

**/kent

@spray.se ron

unread,
Apr 26, 2005, 4:27:21 PM4/26/05
to

Hur du än fostrar så har du absolut ingen kontroll över dem.
När de är gamal nog kan polisen ringa på din dörr och förklara att de
precis kraschat en snodd bil.
Tror du annat så är din värld lite för "sockersöt".

Man gör vad man kan för att ens barn ska bli iaf lika välartad som man
själv är. Men de har egna viljor och är egna individer.

Tro inte att dy styr dem när de väl flyttat hemifrån, det gör du inte.

Men visst, det sociala arvet spelar ju in. Ett barn med trygga föräldrar
och en trygg uppväxtmiljö ligger iofs inte lika mycket i riskzonen som
en som uppfostrats av en ensamstående missbrukarmor med bråkigt liv....

Henry

unread,
Apr 26, 2005, 4:28:57 PM4/26/05
to
ðlivi@ kirjoitti viestissä <3d7gceF...@individual.net>:

> bitchig skrev den 2005-04-26 11:21:
>
>> Min skala består mer av annat än vilken RAS man är.
>
> Jotack, det känner jag till.

På vilket sätt känner du till det Olivia, kan du berätta kort?


"ðlivi@"

unread,
Apr 26, 2005, 4:55:26 PM4/26/05
to

Det vet väl alla som följt henne här? För Bitchan handlar det om hur
mycket kuk en karl har (och visar), hur mycket fitta en tjej visar (och
ingen lär väl slå henne själv där) eller om hon har någon annan vinst
för egen del att få ut av personen.

--
ðlivi@

**/kent

unread,
Apr 26, 2005, 5:00:29 PM4/26/05
to

Du är för härlig Henry, du öppnar dörrar som får en ladugårdsdörr
att framstå som en en liten oskuldsfull fittspringa.

Själv avstår jag replik, det är för enkelt.

ps: Vet du om att Bitchan inte läser diverse? Hon har en egen grupp
hon tror att detta är IRC. "man joinar inte andras kanaler.."

**/kent

Henry

unread,
Apr 26, 2005, 8:44:31 PM4/26/05
to
ðlivi@ kirjoitti viestissä <3d7o5sF...@individual.net>:

Om jag behöver visa bild på kuken för en tjej, så känns det jättefel, som ett manligt luder...
Annars låter detta som en dokusåpa som troligen leder till en hett diskussion, med många inlägg.


Henry

unread,
Apr 26, 2005, 8:51:58 PM4/26/05
to
**/kent kirjoitti viestissä <4271aae7...@News.Individual.NET>:

Vilka grupper hon innehar själv kan inte jag kommentera. *smile*
Att bitchig läser swnet.diverse står helt klart efter att hon fick eget.
Du **/kent har väl inget emot att få någon att skälla på - bra för postcounten.

KWP är redan förbi och bettan har några inlägg kvar.
Jag får kanske nöja mig med en tredje plats nu.
Jag undrar om inte självaste Olivia är fyra... vad jag sett tidigare.


"ðlivi@"

unread,
Apr 27, 2005, 12:55:06 AM4/27/05
to

Varför skulle det göra det? Jag är klar i alla fall.

--
ðlivi@

Henry

unread,
Apr 27, 2005, 2:03:48 AM4/27/05
to
ðlivi@ kirjoitti viestissä <3d8k98F...@individual.net>:

Mmm ok. Jag vet hur tjejer gör.
Du har helt enkelt lagt henne bakom dig, om jag förstår dig rätt.


Anand

unread,
Apr 27, 2005, 2:42:48 AM4/27/05
to

"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
news:42737a15...@News.Individual.NET...
>
> Jodå.. SVT har tvingat på mej den kärringens moralpredikningar ,
> genom åren och detta vara bara för mycket

Men snälla farbror Kent, det går att antingen byta kanal eller helt sonika
stänga av tv:n! Kanske lite för nymodigt för herrn?

--
Anand


**/kent

unread,
Apr 27, 2005, 3:58:35 AM4/27/05
to

Japp!
Det var då jag gick över till TV3, där fanns hon också.

Och du, jag har inte köpt min TV samt betalat TV-licensen för jag skall
stänga av den.

Själv är jag i sorg med den stackars taxi-chaffören, hoppas du respekterar
mina sympatier med denne stackare.

**/kent

Anand

unread,
Apr 27, 2005, 4:32:08 AM4/27/05
to

"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
news:42704540...@News.Individual.NET...

>
> Japp!
> Det var då jag gick över till TV3, där fanns hon också.
>
> Och du, jag har inte köpt min TV samt betalat TV-licensen för jag > skall
> stänga av den.

Då är det inte SVT som tvingar dig att se henne utan din egen dumhet...

> Själv är jag i sorg med den stackars taxi-chaffören, hoppas du >
> respekterar mina sympatier med denne stackare


Jag respekterar dig, dina åsikter o sympatier precis lika mycket som du
respekterar mig, mina åsikter o mina sympatier

--
Anand


**/kent

unread,
Apr 27, 2005, 3:53:18 PM4/27/05
to
On Wed, 27 Apr 2005 02:51:58 +0200, "Henry" <nos...@bornet.net> wrote:

>**/kent kirjoitti viestissä <4271aae7...@News.Individual.NET>:
>> On Tue, 26 Apr 2005 22:28:57 +0200, "Henry" <nos...@bornet.net> wrote:
>>
>>> ðlivi@ kirjoitti viestissä <3d7gceF...@individual.net>:
>>>> bitchig skrev den 2005-04-26 11:21:
>>>>
>>>>> Min skala består mer av annat än vilken RAS man är.
>>>>
>>>> Jotack, det känner jag till.
>>>
>>> På vilket sätt känner du till det Olivia, kan du berätta kort?
>>
>> Du är för härlig Henry, du öppnar dörrar som får en ladugårdsdörr
>> att framstå som en en liten oskuldsfull fittspringa.
>>
>> Själv avstår jag replik, det är för enkelt.
>>
>> ps: Vet du om att Bitchan inte läser diverse? Hon har en egen grupp
>> hon tror att detta är IRC. "man joinar inte andras kanaler.."
>
>Vilka grupper hon innehar själv kan inte jag kommentera. *smile*
>Att bitchig läser swnet.diverse står helt klart efter att hon fick eget.


>Du **/kent har väl inget emot att få någon att skälla på - bra för postcounten.

Sant, men hon gnäller för lilla minsta, hos gud och alla människor.
Bitchan som alltid skrävlat om hur stark hon är samt inte bryr sej osv...

**/kent

**/kent

unread,
Apr 27, 2005, 3:54:33 PM4/27/05
to
On Wed, 27 Apr 2005 10:32:08 +0200, "Anand" <morr...@hotmail.com> wrote:

>
>"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
>news:42704540...@News.Individual.NET...
>>
>> Japp!
>> Det var då jag gick över till TV3, där fanns hon också.
>>
>> Och du, jag har inte köpt min TV samt betalat TV-licensen för jag > skall
>> stänga av den.
>
>Då är det inte SVT som tvingar dig att se henne utan din egen dumhet...
>
>> Själv är jag i sorg med den stackars taxi-chaffören, hoppas du >
>> respekterar mina sympatier med denne stackare
>
>
>Jag respekterar dig, dina åsikter o sympatier

Bra, då kanske vi snart kan flabba tillsammans.

**/kent

"ðlivi@"

unread,
Apr 27, 2005, 6:18:14 PM4/27/05
to
Henry kirjoitti viestissä 08:03:

> ðlivi@ skrev:
>> Henry kirjoitti viestissä 02:44:
>>> ðlivi@ skrev:
>>>> Henry kirjoitti viestissä 22:28:

>>>>> På vilket sätt känner du till det Olivia, kan du berätta kort?
>>>>
>>>> Det vet väl alla som följt henne här? För Bitchan handlar det om hur
>>>> mycket kuk en karl har (och visar), hur mycket fitta en tjej visar
>>>> (och ingen lär väl slå henne själv där) eller om hon har någon annan
>>>> vinst för egen del att få ut av personen.
>>>
>>> Om jag behöver visa bild på kuken för en tjej, så känns det jättefel,
>>> som ett manligt luder...
>>> Annars låter detta som en dokusåpa som troligen leder till en hett
>>> diskussion, med många inlägg.
>>
>> Varför skulle det göra det? Jag är klar i alla fall.
>
> Mmm ok. Jag vet hur tjejer gör.
> Du har helt enkelt lagt henne bakom dig, om jag förstår dig rätt.

Om hon håller sig där så visst, då kan du tolka det så.

--
ðlivi@

Anand

unread,
Apr 27, 2005, 6:32:20 PM4/27/05
to

"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
news:4270edbd...@News.Individual.NET...

>
> Bra, då kanske vi snart kan flabba tillsammans.
>

Snälla farbror Kent, jag flabbar hela dagerna, men _inte_ åt att människor
kör ihjäl sig, blir misshandlade eller dylikt...
Sitter o skrattar mest hela tiden när jag läser här i diverse... men det
hörs ju inte

--
Anand


Henry

unread,
Apr 27, 2005, 9:12:38 PM4/27/05
to
**/kent kirjoitti viestissä <426fed0e...@News.Individual.NET>:

Ja, var är hon nu då? Blev det för hårt i diverse? Mesigt!


Message has been deleted

bitchig

unread,
Apr 28, 2005, 1:34:12 AM4/28/05
to
ðlivi@ (<3d7o5sF...@individual.net>) skrev :

Japps kukar gör livet värt att leva!


**/kent

unread,
Apr 28, 2005, 2:55:28 AM4/28/05
to
On Thu, 28 Apr 2005 03:12:38 +0200, "Henry" <nos...@bornet.net> wrote:

>>>> Du är för härlig Henry, du öppnar dörrar som får en ladugårdsdörr
>>>> att framstå som en en liten oskuldsfull fittspringa.
>>>>
>>>> Själv avstår jag replik, det är för enkelt.
>>>>
>>>> ps: Vet du om att Bitchan inte läser diverse? Hon har en egen grupp
>>>> hon tror att detta är IRC. "man joinar inte andras kanaler.."
>>>
>>> Vilka grupper hon innehar själv kan inte jag kommentera. *smile*
>>> Att bitchig läser swnet.diverse står helt klart efter att hon fick eget.
>>
>>
>>> Du **/kent har väl inget emot att få någon att skälla på - bra för postcounten.
>>
>> Sant, men hon gnäller för lilla minsta, hos gud och alla människor.
>> Bitchan som alltid skrävlat om hur stark hon är samt inte bryr sej osv...
>
>Ja, var är hon nu då? Blev det för hårt i diverse? Mesigt!

Och i henne skall du köra kuken?
Hur länge orkar du med din tuppdans innan du tröttnar?

Ni kanske har det djuriska tillsammmans?!

**/kent flabbar än...

Henry

unread,
Apr 28, 2005, 3:23:13 AM4/28/05
to
**/kent kirjoitti viestissä <427087a8...@News.Individual.NET>:

> On Thu, 28 Apr 2005 03:12:38 +0200, "Henry" <nos...@bornet.net> wrote:
>
>>>>> Du är för härlig Henry, du öppnar dörrar som får en ladugårdsdörr
>>>>> att framstå som en en liten oskuldsfull fittspringa.
>>>>>
>>>>> Själv avstår jag replik, det är för enkelt.
>>>>>
>>>>> ps: Vet du om att Bitchan inte läser diverse? Hon har en egen grupp
>>>>> hon tror att detta är IRC. "man joinar inte andras kanaler.."
>>>>
>>>> Vilka grupper hon innehar själv kan inte jag kommentera. *smile*
>>>> Att bitchig läser swnet.diverse står helt klart efter att hon fick eget.
>>>
>>>
>>>> Du **/kent har väl inget emot att få någon att skälla på - bra för postcounten.
>>>
>>> Sant, men hon gnäller för lilla minsta, hos gud och alla människor.
>>> Bitchan som alltid skrävlat om hur stark hon är samt inte bryr sej osv...
>>
>> Ja, var är hon nu då? Blev det för hårt i diverse? Mesigt!
>
> Och i henne skall du köra kuken?

Jag är ju oskuld - så varför inte!

> Hur länge orkar du med din tuppdans innan du tröttnar?

Jag har blivit viril på "gamla dar", ta in Cath också?
Kent kanske vill bli "tagen"? *fniss*

> Ni kanske har det djuriska tillsammmans?!

*Uhh Uhh* *Slafs* *Grrr*


**/kent

unread,
Apr 28, 2005, 3:35:01 AM4/28/05
to

Huja, fyfan vad jag saknar cath å honung, i deras sällskap framstår man
som Einstein. Men jag tror Cath har gått in i dimman å Hounng är utbränd.

**/kent

Henry

unread,
Apr 28, 2005, 3:50:52 AM4/28/05
to
**/kent kirjoitti viestissä <427a91b6...@News.Individual.NET>:

Ok, då vet jag.
Jag är mycket för tjejer, se bara på: mig, dig och olivia... Vad blev det då?
Nej, men du har rätt, hellre är jag ensam med suss, då.


Message has been deleted

Henrik Bengtsson

unread,
Apr 28, 2005, 5:59:28 AM4/28/05
to

"Henry" <nos...@bornet.net> skrev i meddelandet news:427095dd$1...@148.160.160.156...

> Nej, men du har rätt, hellre är jag ensam med suss, då.

*gag*spit*vomit*
--
Henrik Bengtsson
---
Take the lead, follow or
get the fuck out of the way.


Henry

unread,
Apr 28, 2005, 6:13:31 AM4/28/05
to
Henrik Bengtsson kirjoitti viestissä <3dbqfnF...@individual.net>:

> "Henry" <nos...@bornet.net> skrev i meddelandet news:427095dd$1...@148.160.160.156...
>
>> Nej, men du har rätt, hellre är jag ensam med suss, då.
>
> *gag*spit*vomit*

Haha

När jag varit i Skövde med alla tre, så åker jag hem till Olivia där jag blir bestraffad för olydnad.


Tamuel

unread,
Apr 28, 2005, 8:31:16 AM4/28/05
to

"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
news:427584b5...@News.Individual.NET...
> On Tue, 26 Apr 2005 19:49:07 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:
>
> >**/kent (<427278f7...@News.Individual.NET>) skrev :
> >> On Tue, 26 Apr 2005 10:18:11 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:
> >>
> >>>>> Tragisk historia för alla parter. Inte ett ens lite leende fick jag
> >>>>> fram.
> >>>>
> >>>> Okej, denna länk kanske roar dej mer - chaffisen var ju Kurd.
> >>>>
> >>>>
> >>>> "Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen.
> >>>> Dessutom yr och illamående av den svåra hjärnskakningen.
> >>>> - Jag vill aldrig mer köra taxi, säger han."
> >>>>
> >>>> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635817,00.html
> >>>>
> >>>
> >>> Varför skulle den roa mer?
> >>> Jag ser inget roligt i vare sig folk som blir misshandlade eller kör
> >>> ihjäl sig.
> >>> Hur kan du skratta åt någon som förlorat sitt barn bara för hon har
> >>> uttalat sig idiotiskt?
> >>
> >> Sketkärring Farmen-Qristina är ett kapitel för sej, men låt oss ta ett
> >> steg i taget.
> >>
> >> Jag är 'mer' bekymrad över Hassan som blev lemlästad och aldrig mer vågar
> >> köra taxi, samt kanske inte kan försörja sin familj och komma tillbaka
> >> till livet igen - är du?
> >
> >Ja.
>
> Är du? Intressant!
> men du, Qristina miste sitt barn, och är säkerligen i stor sorg.
>
> Kurden lever vidare och tiden läker alla sår, så är Du mer bekymrad
> för Kurden (?!) är du fullständigt empatilös?
>
> Vet du inte att Qristina ALDRIG kan få tillbaka sitt barn?
> Kurden får en ny bil på försäkringen dessutom! - hur tänker du eg.?

Antag att det istället varit så att Kurden hade kraschat när han flydde från
mini-Qristina och mini-Qristina hade fängslats. Undrar då om kent resonerat
likadant?


Henry

unread,
Apr 28, 2005, 8:35:39 AM4/28/05
to
Tamuel kirjoitti viestissä <oI4ce.22800$d5.1...@newsb.telia.net>:

Kent hade säkert resonerat på så sätt det mest retade signaturen "bitchig".


Message has been deleted

ğlivi@

unread,
Apr 28, 2005, 12:24:15 PM4/28/05
to
"Henry" <nos...@bornet.net> wrote:

>När jag varit i Skövde med alla tre, så åker jag hem
>till Olivia där jag blir bestraffad för olydnad.

Om du är olydig mot någon får du ta straffet från
den. Du sköter dig alldeles utmärkt ännu, Henry.

--
ðlivi@

"ðlivi@"

unread,
Apr 28, 2005, 12:25:24 PM4/28/05
to
Henry skrev den 2005-04-28 09:50:

> Nej, men du har rätt, hellre är jag ensam med suss, då.

Visst är det skönt med människor som låter var och en göra egna val?

--
ðlivi@

Henry

unread,
Apr 28, 2005, 12:31:32 PM4/28/05
to
ðlivi@ kirjoitti viestissä <3dch3hF...@individual.net>:

> Henry skrev den 2005-04-28 09:50:
>
>> Nej, men du har rätt, hellre är jag ensam med suss, då.
>
> Visst är det skönt med människor som låter var och en göra egna val?

Ja, det är tur att det finns snälla människor också.


Henry

unread,
Apr 28, 2005, 12:34:39 PM4/28/05
to
snuf...@hotmail.com kirjoitti viestissä <42710d7d...@News.Individual.NET>:

Tack min lilla snufsa!
Jag skall inte göra dig besviken, [klipp].


Lars Johansson

unread,
Apr 28, 2005, 3:41:14 PM4/28/05
to
Halloj!
"**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet news:42737a15...@News.Individual.NET...

| On Tue, 26 Apr 2005 11:21:08 +0200, "bitchig" <su...@bitchig.net> wrote:
|
| >>> Hur kan du skratta åt någon som förlorat sitt barn bara för hon har uttalat
| >>> sig idiotiskt?
| >>
| >> Det står väl mer - att kärringen har knarkat med barnen. Alltså inte när hon
| >> väntade
| >> barnen, men annars.
| >
| >Jag läste inte artikeln utan gick mer på det kent skrev om att hon
| >suttit i Club Goa och spytt galla över andra människor. Därför fick hon
| >skylla sig själv och karma och hela skiten. Nåt sånt.
|
| Jodå.. SVT har tvingat på mej den kärringens moralpredikningar genom åren,
| och detta vara bara för mycket.. dessutom var papporna "handplockade" osv..

SVT!?

"A man can't just sit around."
Lars Johansson


Lars Johansson

unread,
Apr 28, 2005, 3:44:32 PM4/28/05
to
Halloj!
"Anand" <morr...@hotmail.com> skrev i meddelandet news:3d4va5F...@individual.net...

|
| "**/kent" <ke...@xxx.nu> skrev i meddelandet
| news:426d43c3...@News.Individual.NET...
| >
| > Okej, detta är ett känsligt ämne, jag ville hellre se dom paketerade i
| > varsin
| > rullstol med sugrör i munnnen, detta sugrör fungerar som navigator av
| > fortskaffningsmedel samt immundingande till matintaget - deal?
|
| Det är inte mig du ska göra en deal med! Tänk på att detta kunde varit vem
| som helst son...

Vad får dej att tro det?

| Ingen _vet_ vad framtiden har i sitt sköte...

Nä. Men man kan med stor säkerhet utesluta en hel del...

Henry

unread,
Apr 29, 2005, 3:17:42 AM4/29/05
to
Henry kirjoitti viestissä <42710fe4$1...@148.160.160.156>:

Hmm, mycket snälla. *stön*


Tamuel

unread,
Apr 30, 2005, 6:16:10 PM4/30/05
to

"Lars Johansson" <L...@AltaVista.NET> skrev i meddelandet
news:u%ace.22859$d5.1...@newsb.telia.net...

Antagligen menar han att SvT har haft så usla program (enligt honom) att han
helt enkelt varit tvungen att se på andra kanaler och då stött på henne.


Henry

unread,
May 1, 2005, 7:13:53 AM5/1/05
to
ðlivi@ in message <3dahd4F...@individual.net>:

Men jag håller mig framför dig då - mot dig?


Pierre

unread,
May 3, 2005, 3:36:26 PM5/3/05
to
On Tue, 26 Apr 2005 17:12:07 GMT, ke...@xxx.nu (**/kent) wrote:

>On 26 Apr 2005 10:24:35 +0200, Anders Carlsson <anders....@mds.mdh.se> wrote:


>
>>ke...@xxx.nu (**/kent) writes:
>>
>>> "Hassan Hallal, 37, är blå-slagen, omplåstrad och svullen.
>>

>>Jag har förresten inte tillagat något halal-kött än.
>
>HAHAHAHAHA.. Dom såg vandrande mat, dagens middag?
>Från narkoman till kannibal på en kvart.
>
>**/kent
>
>>En del menar
>>att sånt kött är förbjudet i Sverige, men det lär bero på vad man
>>lägger in i begreppet; olika muslimer har olika strikt tolkning.
>>En del går så långt att vanligt (svenneslaktat) nöt-, fågel-
>>eller fiskkött är ok bara man uttalar Guds namn över det.

Jag var på väg att gifta mig med en kannibalkvinna till dess jag
förstod att hon bara var ute efter min kropp.

Honung

unread,
May 14, 2005, 4:16:16 PM5/14/05
to
**/kent förklarade på 2005-04-25 :
> Farmen-Qristina:
>
> Det som hänt är en fruktansvärd tragedi MALMÖ.
> Farmen-Qristinas son Robin Ribohn, 23, dödskraschade i går
> natt med en kapad taxi.
>
> -Det är en fruktansvärd tragedi. Det måste varit en fylla
> som spårade ur, säger Qristina Ribohn, 49.
> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,635674,00.html
>
>
>
> Farmen-Qristina, ursäkta mej, men jag flabba gott när din son körde
> ihjäl sej efter han nästan dödat taxi-chaffören, helst ville jag se
> han som ett paket i rullstol dock - ett rättmätigt straff.
>
> Själv satt du Club Goa och spydde din galla över andra människor
> som inte enligt din åsikt var rumsrena. Allting kommer alltid igen.
>
> **/kent

Oj, det här inlägget sa mig mer än alla inlägg jag läst av dig kent...
Har nog bilden klar av dig nu.

--

Honung

Lars Johansson

unread,
May 14, 2005, 4:38:52 PM5/14/05
to
Halloj!
"Honung" <honung...@tornevall.net> skrev i meddelandet news:mn.75387d55a...@tornevall.net...
| **/kent förklarade på 2005-04-25 :

| > Farmen-Qristina:

| > Själv satt du Club Goa och spydde din galla över andra människor

| Oj, det här inlägget sa mig mer än alla inlägg jag läst av dig kent...


| Har nog bilden klar av dig nu.

...Du förstår varför Kent inte direkt älskar Katharine?

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
Nirvana: Lithium


Honung

unread,
May 14, 2005, 4:43:54 PM5/14/05
to
Lars Johansson formulerade frågan :

Menar Du Catherine så ser jag inte sambandet riktigt...
Jag ser hans syn på andra människor och möjligtvis kan det förklara den
nedlåtande syn han har mot andra, ja...

--

Honung

**/kent

unread,
May 14, 2005, 4:58:35 PM5/14/05
to

Snackar du om MIN syn på andra?
Två knarkardjävlar nästan rånmördar en taxi med 50 sparkar, snor bilen,
utsätter andra trafikanter för fara sedan kör ihjäl sej själva, kan det sluta
bättre?

ps: Din väninna bitchan sörjde inte dessa heller.

**/kent

Honung

unread,
May 14, 2005, 5:01:20 PM5/14/05
to
när 2005-05-14, **/kent förmodade :

Skiter fullständigt i vilka mer som säger vad, att se dig skratta åt en
mamma som förlorat sitt barn tog priset...

--

Honung

**/kent

unread,
May 14, 2005, 5:08:40 PM5/14/05
to
On Sat, 14 May 2005 23:01:20 +0200, "Honung" <honung...@tornevall.net> wrote:

>>> Menar Du Catherine så ser jag inte sambandet riktigt...
>>> Jag ser hans syn på andra människor och möjligtvis kan det förklara den
>>> nedlåtande syn han har mot andra, ja...
>>
>> Snackar du om MIN syn på andra?
>> Två knarkardjävlar nästan rånmördar en taxi med 50 sparkar, snor bilen,
>> utsätter andra trafikanter för fara sedan kör ihjäl sej själva, kan det sluta
>> bättre?
>>
>> ps: Din väninna bitchan sörjde inte dessa heller.
>>
>> **/kent
>
>Skiter fullständigt i vilka mer som säger vad, att se dig skratta åt en
>mamma som förlorat sitt barn tog priset...

Klassar du Farmen-Qristina som Mamma? Hahahahahahaha!

Jag har större krav på en mamma, gällande fostran samt respekt mot andra,
människor - hon får tillbaka den respekt hon förtjänar, easy as that!

**/kent

Honung

unread,
May 14, 2005, 5:11:12 PM5/14/05
to
**/kent presenterade följande förklaring :

Ja du har säkert kompetens att avgöra vilka människor som är dugliga
enligt dina egna snedvridna normer...
Tur att du är en liten sketen sak och inte en framstående politiker för
då skulle din skjorta varit snuskigt brun...

--

Honung

**/kent

unread,
May 14, 2005, 5:14:40 PM5/14/05
to
On Sat, 14 May 2005 23:11:12 +0200, "Honung" <honung...@tornevall.net> wrote:

>>> Skiter fullständigt i vilka mer som säger vad, att se dig skratta åt en
>>> mamma som förlorat sitt barn tog priset...
>>
>> Klassar du Farmen-Qristina som Mamma? Hahahahahahaha!
>>
>> Jag har större krav på en mamma, gällande fostran samt respekt mot andra,
>> människor - hon får tillbaka den respekt hon förtjänar, easy as that!
>>
>> **/kent
>
>Ja du har säkert kompetens att avgöra vilka människor som är dugliga
>enligt dina egna snedvridna normer...
>Tur att du är en liten sketen sak och inte en framstående politiker för
>då skulle din skjorta varit snuskigt brun...

Vad skall vi göra med knarkande rånmördare som överlever, enligt din mening?
Sätt dom på Kollo eller västindien-resa kanske?

ps: Nu slapp vi dyra spaningsarbeten, det var bara att sopa upp liken.

**/kent

Honung

unread,
May 14, 2005, 5:16:39 PM5/14/05
to
**/kent förklarade på 2005-05-14 :

Avgör det du liten, som är människa att sätta dig till doms över vilka
som är mer eller mindre värda som människor...

--

Honung

**/kent

unread,
May 14, 2005, 5:17:54 PM5/14/05
to

Jag AVGÖR ingenting, men jag har rätt till min åsikt, har du problem med den?

**/kent

Honung

unread,
May 14, 2005, 5:20:04 PM5/14/05
to
**/kent formulerade frågan :

Jag säger så här: Inga kommentarer, det talade så tydligt för sig
själv...

--

Honung

**/kent

unread,
May 14, 2005, 5:22:46 PM5/14/05
to

Säg som det är!
Din kommentarer och repliker tog slut, din djävla fåntratt.

men nu vet vi att du försvarar rånmördare, ditt kräk!

**/kent

Lars Johansson

unread,
May 14, 2005, 5:25:28 PM5/14/05
to
Halloj!

Sambandet skulle kunna vara att han inte gillar feta gamla
tanter som knappt kan ta vara på sig själva...

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
Nirvana: Come As You Are

"Honung" <honung...@tornevall.net> skrev i meddelandet news:mn.75537d55f...@tornevall.net...

It is loading more messages.
0 new messages