MBTI --- Uppdatering

maria

Stämmer detta så långt? Har jag missat någon?

Björn Felten -- INTP
Carpe Nox -- ESFJ
Fredrik Möller -- ESTJ
Henry -- ISTJ
Jag (Pierre) -- ESTJ
Jana -- INTJ
**/kent -- ESTJ
KW Persson -- Streisand och Madonna
Lars Johansson -- ENTP
maria -- ENFP
MHN -- ESFP
Olof Lagerkvist -- INFP
Olivia -- ENFJ
Peter Emanuelsson -- ISFJ
Rolf Marvin Bøe Lindgren -- INTP
ron -- ESFJ
Tindra -- ENFJ
toek -- INTP

*****
Nya gissningar:

Anders Carlsson -- INTJ (gardering: J/P)
Roland -- ISTP (gardering: S/N)
Tamuel -- INTJ (gardering: T/F)

http://www.real-properties.com/MBTI/MBTI.asp

**/kent

Du missa Dick, med flit antar jag, men han är en GOLB.

**/kent

Roland R

On 050815, maria went completely off-topic in swnet.diverse by posting
<news:43050c35....@news.readfreenews.net> :

Jag är NNTP...
Och jag gissar på att tamuel är DAMP
--

Glupske slukaren,
om besinning han ej vet,

Jana

"maria" kvad:

> Tamuel -- INTJ (gardering: T/F)

Aldrig.

--
Vidi Vici Veni

maria

Roland R <boeg...@hotmail.com> wrote:
>On 050815, maria went completely off-topic in swnet.diverse by posting
><news:43050c35....@news.readfreenews.net> :

>Jag är NNTP...
>Och jag gissar på att tamuel är DAMP

Haha, men Roland! Du kan inte ha ett N först, antingen I eller E...

maria

Jana <sp...@jana.se> wrote:
>"maria" kvad:
>
>Aldrig.

Hahahaha!!! Det var inte medvetet Jana... :D

Vilka bokstäver tippar du på Tamuel?

Roland R

On 050815, maria went completely off-topic in swnet.diverse by posting
<news:43050c35....@news.readfreenews.net> :

> Stämmer detta så långt? Har jag missat någon?

Det var fan, du gissade rätt, iaf med några öl i kroppen.

--

Från sina vapen ej vike en man på fältet ett enda fjät,
ty ovisst är att veta,

Jana

"maria" kvad:

KOOK?

--
Vidi Vici Veni

Roland R

On 050816, maria went completely off-topic in swnet.diverse by posting
<news:430f1173....@news.readfreenews.net> :

Jag har inte IE, jag kör firefox eller nått.
--

Åter jag kom och älska mig tyckte,
vist var ej,

maria

Roland R <boeg...@hotmail.com> wrote:
>On 050816, maria went completely off-topic in swnet.diverse by posting
><news:430f1173....@news.readfreenews.net> :

>Jag har inte IE, jag kör firefox eller nått.

Men din besvärliga lilla sak. Gjorde du testet? Kikade du på någon profil
med info? Bilder?

Roland R

On 050816, maria went completely off-topic in swnet.diverse by posting
<news:431513e7....@news.readfreenews.net> :

Nä, jag klickade på din länk, klickade runt ett tag och sen klickade jag
submit.
Då sa den något, minns inte vad, men det var samma som du föreslog.
--

Ovis man tror alla vara vänner,
som vänligt le,

maria

Roland R <boeg...@hotmail.com> wrote:
>On 050815, maria went completely off-topic in swnet.diverse by posting
><news:43050c35....@news.readfreenews.net> :

>Det var fan, du gissade rätt, iaf med några öl i kroppen.

Klart jag känner min lilla gris.

Roland R

On 050816, maria went completely off-topic in swnet.diverse by posting
<news:4316145f....@news.readfreenews.net> :

Men var känner du?
Skäms människa.
--

Fagert skall man tala,
friarskänk bjuda,

maria

> [...]

>submit.
>Då sa den något, minns inte vad, men det var samma som du föreslog.

Hahahaha...men för helsicke Roland. Jag har en känsla av att du inte
riktigt hyser den grad av ärovördnad inför vår kommande jättefina
diversetabell, som den förtjänar.

Lars!!!!!! Roland är busig!!!!!!!!

Lars Johansson

Halloj!
"maria" <jidder...@gmail.com> skrev i meddelandet news:43050c35....@news.readfreenews.net...

Bra jobbat!

| Stämmer detta så långt? Har jag missat någon?

| MHN -- ESFP

Det är något skumt med MHN!

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
Feodor Chaliapin

Jana

"Jana" kvad:

Annars en klockren ISFP, enligt MBTI.

--
A noise annoys an oyster

Tamuel

"Jana" <sp...@jana.se> skrev i meddelandet

Då kan man sluta sig till att mitt resultat med all säkerhet inte
blir ISFP, eftersom Jana anser att det är klockrent.

K.W. Persson v4.06

"maria" ha scritto nel messaggio news:<43050c35....@news.readfreenews.net>

>Stämmer detta så långt? Har jag missat någon?
>
>Björn Felten -- INTP
>Carpe Nox -- ESFJ
>Fredrik Möller -- ESTJ
>Henry -- ISTJ
>Jag (Pierre) -- ESTJ
>Jana -- INTJ
>**/kent -- ESTJ
>KW Persson -- Streisand och Madonna

Klockrent!!!1!

--
This row is intentionally left blank.

ğlivi@

jidder...@gmail.com (maria) skrev:

>Olivia -- ENFJ

Stämmer gott. Har det funnits någon 'utvärdering' av mig? Jag
har missat den i så fall och ber om en repris.

--
ðlivi@

Tamuel

"Tamuel" <bwestlin...@comhem.se> skrev i meddelandet

I själva verket blev den INTP, så maria var rätt nära.

maria

jidder...@gmail.com (maria) wrote:

>Stämmer detta så långt? Har jag missat någon?

Ja, det hade jag - Henrik bland annat. Sorry Henrik. Du häckade endast i
psykopattråden...

En uppdaterad lista -- under rubrikerna "LARS" och "MARIA" ska det
egentligen stå "(GISSAR)", men agenten vill inte tabba sig som word och jag
skippar att krångla med det... Agenten vill inte heller ta med noter, av
nån anledning, så det får bli stjärnor (*) istället.

(Förmodligen kommer listan att se ut som ett kaos hos de flesta -- funkar
det hos någon?)

Skibent = skribent
MBTI = skribentens MBTI-resultat (länk nedan)
LARS = Lars gissar skribentens MBTI-resultat
MARIA = maria gissar skribentens MBTI-resultat
PSYK = skribentens resultat på psyktopattest (länk nedan)

SKRIBENT MBTI LARS MARIA PSYK

Anders Carlsson INTJ
Björn Felten INTP ENFP
Carpe Nox ESFJ
Fredrik Möller ESTJ ESTP
Henrik Bengtsson ENFP ESTP ESTP 13
Henry ISTJ ISFJ
Jag (Pierre) ESTJ INTJ 8
Jana INTJ 1
**/kent ESTJ ISTJ ENTP
KW Persson S&M* ISTJ 3
Lars Johansson ENTP >10
maria ENFP INFJ 2-5
MHN ESFP ISTJ ISTJ 13
Olof Lagerkvist INFP INTJ
Olivia ENFJ INFJ ESFP
Peter Emanuelsson ISFJ ESTP
Roland ISTP
Rolf M B Lindgren** INTP ENTJ
ron ESFJ ESTJ ESTJ 4
Tamuel INTJ 4
Tindra ENFJ ESFJ ENFJ
Toek INTP

* Streisand och Madonna
** Rolf Marvin Bøe Lindgren

MBTI:
http://keirsey.com/swd.html (svenskt test)

"Placement Testing" (profilanalys, MBTI)
http://www.sac.edu/students/admissions/placement_testing/mbtitype.htm

Psyktopattest:
http://www.expressen.se/index.jsp?a=39429

maria

jidder...@gmail.com (maria) wrote:
>jidder...@gmail.com (maria) wrote:

>(Förmodligen kommer listan att se ut som ett kaos hos de flesta -- funkar
>det hos någon?)

Funkar fint här. Jag har Agenten inställd på 75 tecken/rad.

Hur ser det ut i OE?

Henry

On 2005-08-17 15:10:16, maria <jidder...@gmail.com> wrote:

> [...]
> nån anledning, så det får bli stjärnor (*) istället.

> (Förmodligen kommer listan att se ut som ett kaos hos de flesta -- funkar

Du måste använda *Fix* teckenbredd om du vill ha kompatiblitet.

> [...]
> MARIA = maria gissar skribentens MBTI-resultat
> PSYK = skribentens resultat på psyktopattest (länk nedan)

ISFJ är väl inte min "PSYK" poäng???

Aha! Du använde tabbar.. alla har inte lika brett.

> [...]
> MHN ESFP ISTJ ISTJ 13
> Olof Lagerkvist INFP INTJ
> Olivia ENFJ INFJ ESFP
> Peter Emanuelsson ISFJ ESTP
> Roland ISTP
> Rolf M B Lindgren** INTP ENTJ
> ron ESFJ ESTJ ESTJ 4
> Tamuel INTJ 4
> Tindra ENFJ ESFJ ENFJ
> Toek INTP
>
> * Streisand och Madonna
> ** Rolf Marvin Bøe Lindgren
>

> MBTI:
> http://keirsey.com/swd.html (svenskt test)
>
> "Placement Testing" (profilanalys, MBTI)

http://www.imdb.com/title/tt0156524/

ğlivi@

jidder...@gmail.com (maria) wrote:

[...]

>(Förmodligen kommer listan att se ut som ett kaos hos de flesta -- funkar
>det hos någon?)

[...]

Det ser jättesnyggt ut!

--
ðlivi@

Anders Carlsson

jidder...@gmail.com (maria) writes:

> Haha, men Roland! Du kan inte ha ett N först, antingen I eller E...

Kan man bli IMDB?

--
Anders Carlsson

maria

Det finns profiler att läsa lite här och där på länkar som postats, men
inga diverseanalyser vad jag har sett. Har du läst någon profil?

maria

"Henry" <nos...@henrynet.se> wrote:

>Aha! Du använde tabbar.. alla har inte lika brett.

Ja, jag använde tabbar - men fick fixa till inlägget i agenten innan jag
skickade iväg det.

maria

Kvinnorna har alla rätt så här långt! :D

maria

Anders Carlsson <anders....@mds.mdh.se> wrote:

>Kan man bli IMDB?

Näää! Föj dä kan man fakjtist iiiinte!

Hej Anders! Har du haft semester?

Anders Carlsson

jidder...@gmail.com (maria) writes:

> SKRIBENT MBTI LARS MARIA PSYK
>
> Anders Carlsson INTJ

> Jag (Pierre) ESTJ INTJ 8

Ok, nu gjorde jag testet och fick ESTJ. ÄDBED?

--
Anders Carlsson

Anders Carlsson

jidder...@gmail.com (maria) writes:

> Hej Anders! Har du haft semester?

Eller något sånt.

--
Anders Carlsson

Anders Carlsson

Anders Carlsson <anders....@mds.mdh.se> writes:

> Ok, nu gjorde jag testet och fick ESTJ. ÄDBED?

E+0 S+14 T+6 J+8, så det var väl på gränsen till ISTJ om jag förstår
det rätt.

--
Anders Carlsson

maria

Anders Carlsson <anders....@mds.mdh.se> wrote:

>Eller något sånt.

Du har väl inte varit sjuk eller suttit inne?

Anders Carlsson

Anders Carlsson <anders....@mds.mdh.se> writes:

> E+0 S+14 T+6 J+8, så det var väl på gränsen till ISTJ om jag förstår
> det rätt.

Mitt emellan **/kent och Henry, av tabellen att döma.
Hu, det lät inte så bra.

--
Anders Carlsson

Anders Carlsson

jidder...@gmail.com (maria) writes:

> Du har väl inte varit sjuk eller suttit inne?

Nej.

--
Anders Carlsson

Henry

Oroas inte.
Jag är inte pök.

Hugo Fernbom

maria wrote:

> SKRIBENT MBTI LARS MARIA PSYK

Hugo Fernbom ISTJ 6

--
Hugo Fernbom

http://www.fernbom.com/hugo/
http://preople.com/fernbom

Hugo Fernbom

Hugo Fernbom wrote:

> Hugo Fernbom ISTJ 6

I+10 S+14 T+4 J+8 förresten.

ğlivi@

jidder...@gmail.com (maria) skrev:

Bara skummat som hastigast. Jag får väl läsa närmare och se om det
känns som jag. Att jag skulle vara någon massmördare eller var det
var Lars Johansson skrev någonstans är i alla fall helt fel. Ännu...

--
ðlivi@

ğlivi@

jidder...@gmail.com (maria) skrev:

Alltid, maria, alltid! Det är det som skiljer oss från männen.

--
ðlivi@

**/kent

Anders!
Om du skall hamna mellan oss, så skulle det bara göra dej gott,
du som är så skötsam så det stör ibland.

**/kent

Roland R

On 050817, Anders Carlsson went completely off-topic in swnet.diverse by
posting <news:k2gslx8...@legolas.mdh.se> :

> Kan man bli IMDB?

Jag vart FUBAR sist jag gjorde det så det går nog.

MHN

"Lars Johansson" <L...@AltaVista.NET> skrev i meddelandet
> Halloj!
> "maria" <jidder...@gmail.com> skrev i meddelandet
>
> Bra jobbat!

> Det är något skumt med MHN!

Gjorde om testet nyss, efter era klagomål.
Det blev:
ENFP

(Kan även tala om att vill du ha filmerna, så ligger de endast kvar till ca
15.00 Lördag 08.20.05)

maria

Jana <sp...@jana.se> wrote:
>"Jana" kvad:

>Annars en klockren ISFP, enligt MBTI.

"Some ISFP males are fiercely competitive, especially in sport or table
games, and may have great difficulty losing. This competitive nature, also
seen in other SP types, sometimes fosters 'lucky,' 'gut' feelings and a
willingness to take risks."

ISFP skulle för övrigt göra Tamuel till en Marilyn Monroe.

Tamuel, har du gjort testet?
http://www.typelogic.com/isfp.html

maria

"Tamuel" <bwestlin...@comhem.se> wrote:

>Då kan man sluta sig till att mitt resultat med all säkerhet inte
>blir ISFP, eftersom Jana anser att det är klockrent.

"ISFPs are the first to hear the different drummer. Many eagerly plunge
into new fashions, avant garde experiences, 'hip' trends--some even setting
the trends."

Det där är inledningen till ISFPs profil här:
http://www.typelogic.com/isfp.html

Nu blev jag nyfiken om Jana har rätt. Gör testet!

maria

Anders Carlsson <anders....@mds.mdh.se> wrote:

>Ok, nu gjorde jag testet och fick ESTJ. ÄDBED?

Aha, du blev en Pierre! Du och Pierre ska tydligen med framgång kunna dejta
en ESFJ, vilket än så länge motsvaras i gruppen av Carpe och ron...

http://www.typelogic.com/estj.html

PS. ÄDBED?

maria

"MHN" <sp...@mhdata.net> wrote:

>Gjorde om testet nyss, efter era klagomål.
>Det blev:
>ENFP

Haha! Där försvann den enda bokstav jag och Lars tidigare hade rätt på...

Ändrar i listan...

maria

Hugo Fernbom <fer...@df.lth.se> wrote:

> Hugo Fernbom ISTJ 6

Tackar!

maria

jidder...@gmail.com (maria) wrote:

*** Uppdaterad lista 2005-08-18 ***

[...]

Anders Carlsson ESTJ INTJ
[...]

MHN ENFP ISTJ ISTJ 13
[...]

*** Jana gissar ISFP

[...]

Rolands testlänkar:
www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
http://www.okcupid.com/tests/list

PS. Lars -- har du samlat övriga testlänkar? Vi kan ju posta in dem här
under allt eftersom...

Tamuel

"maria" <jidder...@gmail.com> skrev i meddelandet

Ja, och jag postade också resultatet till diverse. Jag minns inte
exakt resultat, men du hade tre rätt av fyra.

Pierre

On Fri, 19 Aug 2005 16:36:44 GMT, jidder...@gmail.com (maria)
wrote:

ron har inte tid. Han har SAAB och husvagn. Dessutom en hund som
kissar ner hans keps.

Anders Carlsson

jidder...@gmail.com (maria) writes:

> PS. ÄDBED?

"Är det bra eller dåligt".

--
Anders Carlsson

Roland R

On 050819, maria went completely off-topic in swnet.diverse by posting
<news:43290cb3....@news.readfreenews.net> :

Hallådär...
Ska du ge stackars lars skulden för dina gissningar om mig?
--

Åldrig jätte jag besökte,
nu är åter jag kommen,

maria

"Tamuel" <bwestlin...@comhem.se> wrote:
>"maria" <jidder...@gmail.com> skrev i meddelandet

>Ja, och jag postade också resultatet till diverse. Jag minns inte
>exakt resultat, men du hade tre rätt av fyra.

Vad sjutton?! Jag har googlat men kan inte hitta det. Minns du något alls
av din profil? T.ex. vilka kända personer den förknippades med?

maria

Anders Carlsson <anders....@mds.mdh.se> wrote:

>"Är det bra eller dåligt".

Jösses. Å andra sidan hävdade jag idag att Carl Bildt aldrig har varit
statsminister och att högern inte haft regeringsmakten sedan 70-talet. Go
figure.

maria

> [...]
><news:43290cb3....@news.readfreenews.net> :

>Hallådär...
>Ska du ge stackars lars skulden för dina gissningar om mig?

Nejdå, min gissning står under rätt spalt här hos mig.

Roland R

On 050820, maria went completely off-topic in swnet.diverse by posting
<news:43216050....@news.readfreenews.net> :

Det gjorde det här med, ni är så lika att jag förväxlade er...

--

Fä dör,
fränder dö,

Tamuel

| I själva verket blev den INTP, så maria var rätt nära.

Vilka kända personer den förknippades med kollade jag inte.

K.W. Persson v4.06

"maria" ha scritto nel messaggio news:<43290cb3....@news.readfreenews.net>

> [...]
>MARIA = maria gissar skribentens MBTI-resultat
>PSYK = skribentens resultat på psyktopattest (länk nedan)

Facit: INFP

På båda testerna.

Innan fick jag denna:
http://keirsey.com/personality/sp.html

Så det var antagligen Carson&Streisand jag var.

--
This row is intentionally left blank.

Lars Johansson

Halloj!
"maria" <jidder...@gmail.com> skrev i meddelandet news:43290cb3....@news.readfreenews.net...

| KW Persson S&M ISTJ 3
| Lars Johansson ENTP >10
| maria ENFP INFJ 2-5
| MHN ENFP ISTJ ISTJ 13

| * Streisand och Madonna

Kan vi inte få ett vettigt svar från KWP?

| PS. Lars -- har du samlat övriga testlänkar? Vi kan ju posta in dem här
| under allt eftersom...

Jag kan försöka fylla på med "Politiska kompass"-
och "Dante"-testen.

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
Grieg

Lars Johansson

Halloj!
"maria" <jidder...@gmail.com> skrev i meddelandet news:43270c24....@news.readfreenews.net...

Gör inte det. MHN spelar "Allan". Jag föreslår att
vi stryker MHN om han inte skärper till sig...

Tamuel

| Halloj!
| "maria" <jidder...@gmail.com> skrev i meddelandet

| Kan vi inte få ett vettigt svar från KWP?

Du begär det omöjliga.

**/kent

Åfan..
maria, vilka kändisar är min profil förknippad med?
Kan inte du kolla? Rocky Balboa å gänget hoppas jag.

**/kent

**/kent

>Aha, du blev en Pierre! Du och Pierre ska tydligen med framgång kunna dejta
>en ESFJ,

>vilket än så länge motsvaras i gruppen av Carpe och ron...

Fyfan vad oromantiskt.. tydligen är Anders inte bättre än så...

**/kent

maria

Du har samma profil som Anders.

maria

ke...@xxx.se (**/kent) wrote:

>Åfan..
>maria, vilka kändisar är min profil förknippad med?
>Kan inte du kolla? Rocky Balboa å gänget hoppas jag.

Simon Peter (Christ's disciple)
John Heywood (c.1497-c.1580, collector of English colloquialisms)

U.S. Presidents:
James Monroe
Andrew Jackson
William Henry "Tippecanoe" Harrison
Franklin Pierce
Grover Cleveland
Harry S. Truman
Lyndon B. Johnson
George W. Bush

Carrie Nation
Elliot Ness
John D. Rockefeller
Bette Davis
Robert A. Taft (U.S. senator, son of Pres. Wm. H. Taft)
Sam Walton, owner and founder of WalMart stores
Barbara Stanwyck
Rev. Billy Graham
Dale Bumpers (U.S. Senator, D-Arkansas)
Phil Fulmer, head football coach of the U. Tenn Vols
Pat Head Summit, head basketball coach of the Lady Vols
Bill Frist, M.D. (U.S. Senate Majority Leader)

http://www.typelogic.com/estj.html

MHN

> [...]
> på...

> Gör inte det. MHN spelar "Allan". Jag föreslår att
> vi stryker MHN om han inte skärper till sig...

Då är du tvungen att ge mig facit på hur jag ska svara. För svarar jag
enligt egen åsikt, så blir resultatet enligt tidigare angivet.

K.W. Persson v4.06

"Lars Johansson" ha scritto nel messaggio

>Halloj!

>Kan vi inte få ett vettigt svar från KWP?

Missade du mitt svar?

Date: Sat, 20 Aug 2005 14:05:42 +0200

Anders Carlsson

jidder...@gmail.com (maria) writes:

> ESTJ: George W. Bush

ISTJ: George H.W. Bush (hans far, så äpplet faller inte långt
från päronträdet)

På ISTJ-listan nämns också världsrekordhållerskan i sjukamp,
Jackie Joyner-Kersee och tungviktsboxaren Evander Holyfield.

--
Anders Carlsson

Anders Carlsson

> Du har samma profil som Anders.

Så vi är tre stycken som ska dela på två partners? Läckert.

--
Anders Carlsson

maria

Tackar!

maria

K.W. Persson v4.06
<svalba...@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com>
wrote:

>Facit: INFP

Fantastiskt!! Det där är en av mina favoritprofiler.

Men här kommer det riktiga smaskiga i sammanhanget; detta betyder att du
och Tamuel har kärlekspotential enligt MBTI!

maria

"Lars Johansson" <L...@AltaVista.NET> wrote:

>Gör inte det. MHN spelar "Allan".

Tror du? Det föll mig faktiskt inte ens in.

>Jag föreslår att vi stryker MHN om han inte skärper till sig...

Asch, MHN får sitt straff i Rolands djävulstest...

On the turntable:
Ramsey Lewis - Living for the city

maria

>Kan vi inte få ett vettigt svar från KWP?

Vi har fått ett svar. Jag tycker annars att det ovan är rätt mycket "KW".

>Jag kan försöka fylla på med "Politiska kompass"-
>och "Dante"-testen.

Jag tänkte i första hand på att du sedan tidigare antagligen har koll på
MBTI-relaterade länkar, men har du fler nära till hands så ta med dem
också. Jag föreslår att vi helt enkelt slänger in alla testrelaterade
länkar under rådande testhuvudinlägg allt eftersom.

On the turntable:
Prominent - Long Time Coming

**/kent

ja exakt.. och därmed är det bevisat att MBTI stämmer.

**/hahahaha....

K.W. Persson v4.06

"maria" ha scritto nel messaggio

Läskigt!!!1!

**/kent

On Sat, 27 Aug 2005 10:53:06 +0200, K.W. Persson v4.06
<svalba...@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com> wrote:

>"maria" ha scritto nel messaggio

>Läskigt!!!1!

Läskigt?
Den är både bevisad och bekräftad. Ni älskar varandra, kom ut nu?

**/kent

Pierre

"Dra ut den nu!" heter det!

**/kent

On Sat, 27 Aug 2005 16:27:12 GMT, Pierre <z@y.x> wrote:

>"Dra ut den nu!" heter det!

Jo, men jag inser det omöjliga.. detta kommer inte att ske.
Jag bara fastslår kärleken.

**/kent

Pierre

Jag är rädd att något slog fast för länge sedan där och nu kommer de
inte lös. Ungefär som hundar.

Lars Johansson

Halloj!
"maria" <jidder...@gmail.com> skrev i meddelandet news:43189009....@news.readfreenews.net...

| Tror du? Det föll mig faktiskt inte ens in.

Du känner ju MHN mycket bättre än vad jag gör, bl.a. från
"swnet-backstage-syjuntan" -- tror du verkligen han är vad
han utgör sig för att vara?

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
Oum Kalsoum

Lars Johansson

Halloj!
"MHN" <sp...@mhdata.net> skrev i meddelandet news:43058863$0$18640$1472...@news.sunsite.dk...

| "Lars Johansson" <L...@AltaVista.NET> skrev i meddelandet

| Gjorde om testet nyss, efter era klagomål.
| Det blev:
| ENFP

Visst...

| (Kan även tala om att vill du ha filmerna, så ligger de endast kvar till ca
| 15.00 Lördag 08.20.05)

Jaha du. Det fanns tydligen ett femte hjul. Skulle inte förvåna
mig om den där Tornevall också är inblandad. Hårda server-
administratörer som ni är.

Förresten! Jag börjar förstå vad Bitchan tände på...

**/kent

On Mon, 29 Aug 2005 22:44:11 GMT, "Lars Johansson" <L...@AltaVista.NET> wrote:

>Jaha du. Det fanns tydligen ett femte hjul. Skulle inte förvåna
>mig om den där Tornevall också är inblandad. Hårda server-
>administratörer som ni är.
>
>Förresten! Jag börjar förstå vad Bitchan tände på...

Hon tänder på ALLT.
Tror du Bitchan fick Tele-kontakt men LMN.. hon påstår det.
Kanske rent av Nisse också?

**/kent

Lars Johansson

Halloj!
"**/kent" <ke...@xxx.se> skrev i meddelandet news:431690bb...@News.Individual.NET...

| Hon tänder på ALLT.
| Tror du Bitchan fick Tele-kontakt men LMN.. hon påstår det.
| Kanske rent av Nisse också?

Ja och ja... Och någonting säger mig att det är ytterligare
ett halvt dussin av våra swnet-vänner som den vägen
vandrat... Hur sjukt år det på en skala?

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
Oum Kalsoum

MHN

> [...]
>
> Jaha du. Det fanns tydligen ett femte hjul. Skulle inte förvåna
> mig om den där Tornevall också är inblandad. Hårda server-

Om du med, att jag lade ner tid till att konvertera filmerna till digitalt,
samt placera dem på min ftp, anser det som att jag hjular när det visar sig
vara till ingen nytta, så ok!

**/kent

On Tue, 30 Aug 2005 02:25:39 +0200, "MHN" <sp...@mhdata.net> wrote:

>Om du med, att jag lade ner tid till att konvertera filmerna till digitalt,
>samt placera dem på min ftp, anser det som att jag hjular när det visar sig
>vara till ingen nytta, så ok!

Nej nej.. Lars har bacillskräck - det har även sträckt sej till skitiga
ettor och nollor. Ni måste förlåta Lars, han är livrädd för Dick.

**/kent

maria

"Lars Johansson" <L...@AltaVista.NET> wrote:

>Du känner ju MHN mycket bättre än vad jag gör, bl.a. från
>"swnet-backstage-syjuntan" -- tror du verkligen han är vad
>han utgör sig för att vara?

Den syjunta jag tar del av, består av ett mycket litet antal
diverseskribenter som jag sedan tidigare har på icq.

Med hjälp av den bild jag har av MHN sedan tidigare förstår jag i viss mån
hur han kom till sitt resultat. Därmed inte sagt att han utgör något
skolexempel på sin profil.

Lars Johansson

Halloj!
"maria" <jidder...@gmail.com> skrev i meddelandet news:43160f66....@usenet.zapto.org...

| Den syjunta jag tar del av, består av ett mycket litet antal
| diverseskribenter som jag sedan tidigare har på icq.

Det är nog ingen av oss andra som direkt är avundsjuk på
dig. Åtminstone jag får en mer än tillräcklig dos av fånen
här i diverse.

| Med hjälp av den bild jag har av MHN sedan tidigare förstår jag i viss mån
| hur han kom till sitt resultat. Därmed inte sagt att han utgör något
| skolexempel på sin profil.

Utveckla!

Jag får det inte att gå ihop...

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
Taraf de Haidouks: A Stork Crosses the Danube, in the Company of a Raven

**/kent

On Mon, 05 Sep 2005 21:47:37 GMT, "Lars Johansson" <L...@AltaVista.NET> wrote:

>Halloj!

>Det är nog ingen av oss andra som direkt är avundsjuk på
>dig. Åtminstone jag får en mer än tillräcklig dos av fånen
>här i diverse.

Dööö.. din djävla biblotekarie, rör inte min kompis.

>Utveckla!

"Utveckla?"
Du låter som Huppen - han såg ofta ut som ett frågetecken i fejjan.

>Jag får det inte att gå ihop...

no comments

**/kent

maria

> [...]

>Det är nog ingen av oss andra som direkt är avundsjuk på

>dig. Åtminstone jag får en mer än tillräcklig dos av fånen

Nu är du väl hård i betyget, och MHN är inte ens någon av de "skyldiga" i
det här fallet eftersom han så vitt jag vet inte ens använder ICQ.

>Utveckla!

Visst.

Eftersom jag haft kontakt med MHN även via andra fora, har jag en fylligare
och personligare bild av honom än jag skulle ha haft om jag enbart sett
hans skriverier här i gruppen. Det är inte min sak att lyfta fram
personliga sidor som Mattias inte själv valt att exponera men däremot --
eftersom jag minns att han pastade in en juldikt här som tillkom på IRC --
kan jag väl säga att där bland annat finns en liten snäll, humoristisk och
känslosam poet som vill andra väl, som kontrast till de där inte fullt så
romantiska politiska utspelen...

Hittade förresten den förtjusande juldikten:
http://groups.google.se/group/swnet.diverse/browse_frm/thread/3484d515aea504b7/c44a6df925087a18?lnk=st&q=MHN+klockor+diverse&rnum=1&hl=sv#c44a6df925087a18

On the turntable:
Lee Ritenour - Isn't She Lovely (Skön jazzversion.)

Lars Johansson

Halloj!
"**/kent" <ke...@xxx.se> skrev i meddelandet news:4320109a...@News.Individual.NET...

> [...]

| >|

| Dööö.. din djävla biblotekarie, rör inte min kompis.

HAHAHAHAHAHH! jag skrattar så jag GRINAR!!!!!!!!! :-D

Är du verkligen kompis med MHN? MHN måste vara
den största fånen i swnets:s historia -- och då är det inte
årets nyårsfirande jag tänker på i första hand...

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
Peps Blodsband: Äntligen

Lurk-Skurk

"Lars Johansson" <L...@AltaVista.NET> skrev i meddelandet

Ska Florian säga......

**/kent

HAHAHAHA.. jodu.. alla behöver en akademiker, MHN är min enda sådan,
och hör å häpna, det är en toppenkille - duktig sådan.

Men nyår med med bitchan, där går gränsen, en hantverkare t.ex hade
ALDRIG åkt dit upp..

**/kent

Lars Johansson

Halloj!
"**/kent" <ke...@xxx.se> skrev i meddelandet news:432ffc31...@News.Individual.NET...

| HAHAHAHA.. jodu.. alla behöver en akademiker, MHN är min enda sådan,

"Enda", hmm nu börjar jag förstå varför du inte gillar akademiker...

| och hör å häpna, det är en toppenkille - duktig sådan.

Arbetslös också antar jag...

Förresten! Är inte Torleif mer "akademisk"?

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
Μίκης Θεοδωράκης: Φαίδρα

**/kent

On Fri, 16 Sep 2005 06:46:05 GMT, "Lars Johansson" <L...@AltaVista.NET> wrote:

>Halloj!

>"Enda", hmm nu börjar jag förstå varför du inte gillar akademiker...

oläsbart

>Arbetslös också antar jag...

oläsbart

>Förresten! Är inte Torleif mer "akademisk"?

Ja, det blev en för mycket. "Hurså?"

>"A man can't just sit around."
> Lars Johansson
>
>On the turntable:
>Μίκης Θεοδωράκης: Φαίδρα

???
Börjar du djävlas med flit nu..

Du får stänga av UTF.. jag kan knappt läsa dej.
Skall du köra med den skiten på i bokklubben också, grattis maria
å några till..

**/kent

maria

jidder...@gmail.com (maria) wrote:

Jag tror min agent är lite skum ibland, nu kan jag inte
hitta någon av alla de övriga trådarna om MBTI, inte ens
den där jag tidigare postade MBTI-resultaten.

Hur som helst, här följer den senaste uppdateringen:

SKRIBENT MBTI LARS MARIA PSYK

Anders Carlsson ESTJ INTJ
BG ESTP
[...]
KW Persson INFP ISTJ 3
[...]
Tamuel INTP INTJ 4
Tindra ENFJ ESFJ ENFJ
Toek INTP

1 Rolf Marvin Bøe Lindgren

Rolands testlänkar:
www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
http://www.okcupid.com/tests/list

Lars, du ligger lite efter på gissningsfronten...
Vi får köra ett vinterrace med alla återstående
skribenter som vi ännu inte hunnit beta av...

Vad gissar du på dessa, du känner dem bättre;

* Chemical Sister
* LMN
* Nisse

On the turntable:
Marvin Gaye - What's Going On

Lars Johansson

Halloj!
"maria" <jidder...@gmail.com> skrev i meddelandet news:433eb9a6....@news.readfreenews.net...

| Lars, du ligger lite efter på gissningsfronten...

Inte bara där! Jag har f.n. 729 meddelanden i "Utkast",
varav drösvis är svar till dig. Har förresten helt
grymma Fotö-foton på gång...

| Vad gissar du på dessa, du känner dem bättre;
|
| * Chemical Sister

Svårt att säga. Gumman hade klippt en och annan
hövding innan hon vågade skriva här. ES**

| * LMN

Svårt att säga. Gubben hade klippt en och annan
grogg innan han vågade skriva här. I***

| * Nisse

Svårt att säga. Jag har högst läst ett tjog av Nils
meddelanden. ***J

"A man can't just sit around."

Lars Johansson - drogfri och nykter

On the turntable:
Johannes Brahms

Algot Ek

Lars Johansson skrev:

> Svårt att säga. Gubben hade klippt en och annan
> grogg innan han vågade skriva här. I***

En puckad alkoholist... utslagen.

Ekur Al

**** Post for FREE via your newsreader at post.usenet.com ****

Hej Henry.

*** Usenet.com - The #1 Usenet Newsgroup Service on The Planet! ***
http://www.usenet.com
Unlimited Download - 19 Seperate Servers - 90,000 groups - Uncensored

Algot Ek

Ekur Al skrev:

> **** Post for FREE via your newsreader at post.usenet.com ****

> Hej Henry.