http://se.linkedin.com/in/petersvensson (LinkedIn)
https://plus.google.com/u/0/109826099655556298824 (Google+)
http://twitter.com/psvensson (@psvensson)

Leonard Axelsson

未讀,
2012年3月13日 清晨6:33:492012/3/13
收件者:swe...@googlegroups.com
Hej Peter,

Namn som dyker upp spontant är (utan innebördes ordning):
Andreas Arledal
Göran Ehrsson
Niklas Lindström

Det finns säkert andra men de är de jag kommer att tänka på på rak arm. Alla tre finns på listan.

Mvh,
/Leo

2012/3/10 Peter Svensson <psve...@gmail.com>

Leonard Axelsson
Mojang

Blog: http://xlson.com/
Twitter: @xlson

Niklas Lindström

未讀,
2012年3月13日 清晨7:16:172012/3/13
收件者:swe...@googlegroups.com、Peter Svensson
Hej!

Ett annat givet namn är förstås Leonard Axelsson. ;)

Jag kommer prata Clojure på Dyncon, och skulle nog ha svårt att hinna
göra flera presentationer (dessutom är det ju roligare och bättre med
olika talare).

.. Förvisso leker jag med idén om "Confessions of a Polyglot Mind: 7
Languages in 49 Minutes". Vad tror du Peter? :D

Mvh,
Niklas

2012/3/13 Leonard Axelsson <leonard....@gmail.com>:

Peter Svensson

未讀,
2012年3月13日 下午3:41:482012/3/13
收件者:Niklas Lindström、swe...@googlegroups.com
LOL Nja, det är nog bäst med ett ämne per talare, så gott det går.

Har för mig att Andreas är utrikes under Dyncon tyvärr, men tar gärna emot andra förslag/emailadresser/outings :)

Mvh,
PS

Andreas Arledal

未讀,
2012年3月13日 下午4:18:272012/3/13
收件者:swe...@googlegroups.com
Ja, jag kommer hem sent på lördagen, kanske kan få ihop något till söndagen om det kniper, men det känns inte optimalt.

Niklas, vad sägs om att göra det till ett lightning talk: "Confessions of a Polyglot Mind: 7 Languages in 7 Minutes"?

/Andreas

Moe

未讀,
2012年3月29日 凌晨3:46:002012/3/29
收件者:SweGUG
Jag skulle kunna göra det om ni fortfarande letar.
Jag skrev mitt exjobb om Groovy och Grails, och jobbat en del med båda
och kan nog göra en bra presentation.

Jag är inte helt up to date med Groovy 1.8 och AST transformations men
det är nog out of scope ändå. Hur lång tid ska presentationen pågå?

Kontakta mig om det låter som något av intresse ;)

On Mar 13, 10:18 pm, Andreas Arledal <andreas.arle...@me.com> wrote:
> [...]
>
> Niklas, vad sägs om att göra det till ett lightning talk: "Confessions of a Polyglot Mind: 7 Languages in 7 Minutes"?

Peter Svensson

未讀,
2012年3月29日 凌晨3:55:362012/3/29
收件者:swe...@googlegroups.com
Hej Moe,

Det är helt klart intressant. Jag är främst ute efter att sprida dynamiska språk till de som bara har nosat på, t.ex. Groovy och vill veta hur ma kommer igång, vad man ska se upp för och gärna case studies eller exemple på hur det används 'på riktigt'. Inom de ramarna är allt OK :)

Skicka mig en titel + abstract!

Mvh,
PS
Escape from /dev/null; http://swdc.se/devnull Code your way with your pals through the computer of an alien spaceship, drink beer and win prizes.