Vad glad jag blev!

Bertil

to SweGUG
När jag såg att de fanns en Svensk user group. Jag håller till på
"framsidan" och har använt Groovy till o från i jobbet senaste 6-12
månaderna för diverse administration/konfigurering av våra
applikationsservrar. Pillar även lite med Grails på fritiden.
Underbart effektivt språk, man får grymt mycket gjort på kort tid och
med bra kontroll. Har inte förstått alla delar av det än, är
fortfarande rätt "grund" kunskapsmässigt inom Java men jag tar en bit
i taget. Nu är det lite GUI på mina tools som gäller :-)

Med hopp om ett livligt forum o högt i tak.

Från "En go gubbe i Götet"
/Bertil

PS
Jens, var på gratis- seminariet/utbildningen i Groovy/Grails som du
höll i Informators regi i Göteborg. Absolut bästa 2,5 timmar jag
någonsin spenderat i en utbildningslokal!
DS

JensRiboe

to SweGUG

Tackar, tackar för uppskattningen.