Ta del av SweGUGs GR8Conf rabatt

Leonard Axelsson

to swe...@googlegroups.com
Hej allihop!

Ni har väl inte missat att Groovy-konferensen GR8Conf går av stapeln i Köpenhamn nu i Maj? Det finns fortfarande tid kvar att anmäla sig och vi på SweGUG har fått tillgång till en rabatt som gäller för alla medlemmar. Maila mig direkt för att ta del av rabatten.

Detta är 3:dje året i rad som konferensen anordnas och vad jag har sett blir den bara bättre och bättre för varje år. Personligen ser jag fram emot Hackergarten med Groovy-gänget från Basel och presentationen "Grails in the Enterprise" som hålls på första konferensdagen.

Mvh,
/Leo

Leonard Axelsson
Agical AB