SweGUG-logo?

Leonard Axelsson

to swe...@googlegroups.com
Hej,

Jag fick ett mail från Søren som arrangerar GR8 Conf i Danmark nu i maj. Han berättade att han hade tagit sig friheten att göra en logga åt oss. Han har redan lagt ut den på http://www.eu2011.gr8conf.org/. Den känns väl inte helt hundra. Min sambo knåpade ihop ett annat förslag nu på kvällskvisten. Formen känns bättre för mig, inte så hård utan mer dynamisk. Det finns fler tankar bakom men just nu är jag för trött för att skriva ner dem. Den som frågar får veta ;)

Men vad tycker ni? Titta gärna på loggan på gr8conf och jämför, eller har du en logga som du tycker skulle passa bättre? Alla förslag är välkommna.

/Leo

Leonard Axelsson
Agical AB

Blog: http://xlson.com/