Alt.JVM Language ShootOut (Scala, JRuby, Groovy) på Javaforum på tisdag 15/6

Leonard Axelsson

to SweGUG
Hej,

På tisdag (15 juni) är det säsongsavslutning för Javaforum Stockholm.
Kvällens fokus är alternativa språk på JVM:n. Jag kommer att
presentera Groovy, Jonas Bonér står för Scala presentationen och
Marcus Ahnve pratar JRuby. Det hela avslutas med en Panel-debatt.

Mötet är fullbokat men det går alltid att ställa sig på väntelistan
ifall man är intresserad av att komma.

Mer om mötet:
http://www.javaforum.se/jf/index.jsp?meeting=62

Mvh,
/Leo

Leonard Axelsson

to SweGUG
Ps: Kom gärna, kan behöva all support jag kan få :) .ds

On Jun 12, 11:45 am, Leonard Axelsson <leonard.axels...@gmail.com>

Leonard Axelsson

to swe...@googlegroups.com
Hej,

Tyvär verkar det inte alls finnas någon väntelista som jag hade för mig.

Mvh
Leonard Axelsson
SweGUG

QBRANCH: CODE