JavaForum?

1 view

Mattias Ask

to sweden...@googlegroups.com
Hallå,

Jag tänkte bara slänga ut en fråga. Jag och en av killarna som håller i Javaforum (http://www.javaforum.se/) har pratat lite om att Sweden Spring UG och Javaforum skulle kunna dra nytta av varandra. Som ett första steg i detta undrar jag om det är någon som misstycker om det skickas ut ett mail på denna listan när JavaForums har någon aktivitet? Våra aktiviteter skulle på samma sätt skickas ut i deras forum. Förhoppningen är att vi genom detta samarbete kan få fler talare på våra träffar med andra infallsvinklar (varför inte en lite strid mellan EJB3 och Spring?), och att de som vill hålla en dragning får möjligheten att exponeras i båda grupperna. Vad säger ni? Kom med både positiv och negativ feedback...

Mvh.
Mattias Ask

Anders Engström

to sweden...@googlegroups.com
Det tycker jag låter som en utmärkt idée. Spring är Java - och Java
inkluderar Spring.

//Anders

Roberto Cosenza

to sweden...@googlegroups.com
Jag tycker att det är ok om man informera varandra om kommande aktiviteter. Jag tror dock att man vill behålla gruppen "ren" från mailinglist-like frågor ej relaterade till spring (till en viss mån)
Så, välkommen till "announcements" från javaforum
--
Roberto Cosenza
Web Developer

Mattias Ask

Scarlett

to sweden...@googlegroups.com
Däremot ser jag helt klart en dragning om Spring som aktuell på en Java-forums-aktivitet.
/Scarlett