דיון אודות first-test-case

Yoav

to surveys2009
כאן יש בעיה: החוק לא דן בפירסום באינטרנט... ויחד עם זאת הפתרון פשוט
יותר מאשר באמצעי תקשורת אחרים - על ידי חלון המאפשר כניסה לפרטים.
שאלה מהותית: האם את השגיאה צריך להציג כל הזמן? השגיאה ניתנת על תמיכה
באחוזים, הדיווח בגרף על מנדטים.
אני מציע לחכות ולראות כיצד ידיעות אחרונות מפרסם בסוף השבוע את נתוני
הסקר הבא, ואז לשלב את שני הנושאים בפניה משותפת.

Gad Nathan

to surveys2009
יואב שלום,
אני חושב שאתה טועה. בהגדרות של החוק נאמר:

"מפרסם בכתב לציבור" - לרבות בעיתון או באינטרנט;

נראה לי שאין לחכות לפרסום בעיתון כדי להגיב, כי ע"י כך ברבה מקרים נאיחר
את המועד.

בברכה,

גד

Yoav

to surveys2009
גד שלום,
אתה צודק - גם פירסום באינטרנט. אני מכין תגובה בכתב אבל בינתיים עלה בי
ספק - החוק מדבר על המפרסם ראשונה . הפירסום באתר מ25.12 כך שהוא די ישןץ
אודה אם תסתכל על נקודה זו. בכל מקרה אכתוב להם אבל בצורה פחות חריפה
מאשר לגלובס
יואב

Yoav

to surveys2009
הוצאתי מכתב לעורך האתר דומה למכתב לגלובס