Beszerzés

dezso....@gmail.com

to suppress-covid19
Szervusztok!
Az eredeti gondolat összerakásakor is jeleztem, hogy persze itthoni forrásból lenne a legjobb megoldani a szűrést, de jelen pillanatban tudomásom szerint nincs gyártó kész termékkel.
Amíg az első körök lemennek, az eddigi posztokat tekintve jobb megoldásnak tűnik egy már kész termék használata melynek ismert specificitása és szenzitivitása van. Továbbá az is úgy fest a felvetett korlátozó tényezők minimalizálása érdekében, ha nem több, hanem egy forrásból lenne célszerű lebonyolítani a vizsgálatokat.
Mindezek figyelembe vételével tovább egyszerűsítené a dolgot, ha nyitott rendszerű reagens lenne a használt, mert zárt rendszerű készülékből nincs az országban megfelelő számú, tudomásom szerint.
Segítene, ha a gyártó viszonylag közeli lenne vagy a szállítási útvonala lenne a lehető legkevésbé érintett a korlátozások által.
Jelen kritériumoknak megfelelő gyártó lehet a DNA-Technology orosz cég, akiknek van már állami együttműködési múltja. Készülék és reagens gyártók, termékeik felhasználó barátak, ami nem elhanyagolható szempont lesz, a "hands on time" minimalizálásánál.
Gyártó kapacitást tekintve Angliában a Primer Design nevű cég, a Francia Novacyt csoport tagja lehet akár egy alternatíva.
Távolkeletről a Dél-koreai Kogene Biotech előrejelzésük szerint 3 hét alatt le tudja gyártani az egy szűrési körhöz szükséges mennyiségű reagenseket.
A felsorolt gyártók mind Real-Time PCR technikán alapuló termékkel rendelkeznek, nyílt platformon ( több gyártó készülékén ) használhatóak, nukleinsav tisztításra alkalmas megoldást is kínálnak.
A gyártási kapacitás ismeretében természetesen a felsorolás folytatható lenne, ezen ismeret hiányában azonban inkább csak szerettem volna megmutatni, hogy a hazai gyártású reagensek elkészültéig, ami itthon tartaná és nem kiáramoltatná a pénzt, van lehetőség a vizsgálat elindítására.

paj...@gmail.com

to suppress-covid19
Kedves Címzett,
kérem, ha olvassa ezt az üzenetet, vegye fel velem a kapcsolatot. Szeretnék néhány információt kérni a tanulmánnyal kapcsolatban.
Köszönöm!
Üdvözlettel:
Pajor Péter

torok...@torokcsalad.hu

to Suppress19
Kedves Péter,

Olvastam (és gondolom páran még olvasták) az emailjét. Keresem holnap, vagy elérhető vagyok a +36703370933-on (whatsappon is).

Ha konkrétan Dezsővel beszélne, akkor kérem jelezze, egyeztetek vele.

Üdv,

Török Ákos

--
ÚJDONSÁG: a csoportban való _alkató_ részvétel esetén elfogadod az itt leírt értékrendet: https://sites.google.com/a/torokcsalad.hu/poroly/home

Ha csak olvasás céljából csatlakoztál a listához, akkor természetesen nincs ezzel dolgod, nem kell ezt elfogadni.