Inställd träff imorgon

1 view
Skip to first unread message

Andreas Öhlund

unread,
Apr 27, 2010, 5:11:14 AM4/27/10
to sundsvall...@googlegroups.com
Hej!

Jens är sjuk och jag har haft fö rmycket att göra den senaste veckan så vi skjuter på dragningen om MongoDB + db40. Nästa vecka är det ju Vs2010 lansering som swenug kör så vi ses där!

Skall vi sikta på onsdag 19:e maj?



Hotmail: Free, trusted and rich email service. Get it now.

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen sundsvall-altdotnet i Google Groups.
Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till sundsvall...@googlegroups.com.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen skickar du e-post till sundsvall-altdo...@googlegroups.com.
För fler alternativ, besök gruppen på http://groups.google.com/group/sundsvall-altdotnet?hl=sv.

Gustaf Lindqvist

unread,
Apr 27, 2010, 5:34:07 AM4/27/10
to sundsvall...@googlegroups.com
Hej,

19:e maj låter bra!  

Hoppas vi ses på Swenug-träffen allihop nästa vecka.


/Gurra
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages