Hej!
Jens är sjuk och jag har haft fö rmycket att göra den senaste veckan så vi skjuter på dragningen om MongoDB + db40. Nästa vecka är det ju Vs2010 lansering som swenug kör så vi ses där!
Skall vi sikta på onsdag 19:e maj?
Hotmail: Free, trusted and rich email service.
Get it now.
--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen sundsvall-altdotnet i Google Groups.
Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till
sundsvall...@googlegroups.com.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen skickar du e-post till
sundsvall-altdo...@googlegroups.com.
För fler alternativ, besök gruppen på
http://groups.google.com/group/sundsvall-altdotnet?hl=sv.