On 20 Maj, 15:56, JensJ <
jens.jons...@gmail.com> wrote:
> Hoppsan! Nu höll vi på att tappa tråden.
>
> Vi kör ny lunchträff hos oss på SSG onsdagen den 26 maj, Köpmangatan
> 1.
>
> Temat blir NOSQL med fokus på MongoDb.
>
> Anmälan görs i denna tråd!
>
> Hälsningar
>
> //Jens Jonsson
>
> Lite länkar:
>