Lunch tas med, Hemmakväll har lunchlådor och sallader, variant på
pizza finns också i husets nedre plan.
JensJ pratar om DSL:er.
Svara gärna om ni kan komma i forumet eller i waven!
Välkomna!
Välkomna!
/Jens
On 19 Jan, 09:23, Andreas Öhlund <andreas_ohl...@hotmail.com> wrote:
> Förslagsvis kan man läsa igenom:http://codebetter.com/blogs/jeremy.miller/archive/2010/01/06/writing-...
> Innan lunchen idag så att vi kan sätta Jens på pottan rejält! :)
> /Andreas
>
> http://andreasohlund.blogspot.com
>
> http://twitter.com/andreasohlund
>
>
>
>
>
> > Date: Sun, 17 Jan 2010 23:59:33 -0800
> > Subject: Lunchträff "DSL:er & Fluent.Api:er", tisdagen 19/1 !
> > From: jens.jons...@gmail.com
> > To: sundsvall...@googlegroups.com
>
> > Plats: SSG, Köpmangatan 1, 3tr. (ovanpå Forex)
> > Tid 11.30 - 13.30
>
> > Lunch tas med, Hemmakväll har lunchlådor och sallader, variant på
> > pizza finns också i husets nedre plan.
>
> > JensJ pratar om DSL:er.
>
> > Svara gärna om ni kan komma i forumet eller i waven!
>
> > Välkomna!
>
> _________________________________________________________________
> Windows Live Hotmail: Your friends can get your Facebook updates, right from Hotmail®.http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/see-it-in-act...