Träff #6 onsdag 22:a september 11.30 -13.00 hos SSG, Köpmangatan 1.

1 view
Skip to first unread message

JensJ

unread,
Sep 17, 2010, 5:55:37 AM9/17/10
to sundsvall-altdotnet
Hej igen och hoppas att sommaren varit bra!

Första höstträffen kommer att bjuda på en film från NDC2010.

Anmälan görs i denna tråd!

Hälsningar

//Jens Jonsson

Gustaf Lindqvist

unread,
Sep 17, 2010, 6:08:34 AM9/17/10
to sundsvall...@googlegroups.com
Hallå! 

Skönt med en höstträff! Jag kommer...



--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen sundsvall-altdotnet i Google Groups.
Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till sundsvall...@googlegroups.com.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen skickar du e-post till sundsvall-altdo...@googlegroups.com.
För fler alternativ, besök gruppen på http://groups.google.com/group/sundsvall-altdotnet?hl=sv.


Jens Pettersson

unread,
Sep 17, 2010, 7:44:31 AM9/17/10
to sundsvall-altdotnet
I'll be there!

Andreas Öhlund

unread,
Sep 17, 2010, 7:48:15 AM9/17/10
to sundsvall...@googlegroups.com
Jag kommer!

/Andreas

http://andreasohlund.blogspot.com
http://twitter.com/andreasohlund




> Date: Fri, 17 Sep 2010 02:55:37 -0700
> Subject: Träff #6 onsdag 22:a september 11.30 -13.00 hos SSG, Köpmangatan 1.
> From: jens.j...@gmail.com
> To: sundsvall...@googlegroups.com

Mikael Nordberg

unread,
Sep 21, 2010, 10:05:54 AM9/21/10
to sundsvall-altdotnet
Jag kommer

Fredrik Högberg

unread,
Sep 22, 2010, 2:01:33 AM9/22/10
to sundsvall...@googlegroups.com
Jag kommer också.

MVH
Fredrik

2010/9/21 Mikael Nordberg <nordber...@hotmail.com>
Jag kommer

Gustaf Lindqvist

unread,
Sep 22, 2010, 2:37:20 AM9/22/10
to sundsvall...@googlegroups.com
Jag har fått förhinder och missar dagens träff. :(
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages