Vi har justerat kommunikationskanalerna lite. Tills vidare kommer vi
att välja vilka ämnen träffarna skall ta upp i gruppens wave (google
wave).
Nu på onsdag kommer jag och Andreas att ta med oss lite matnyttigt att
språka om - sen bestämmer vi vad som kommer att tas upp på träff #3
baserat på röstningen i waven och den som är tänkt att hålla i ämnet.
Använd denna tråd för anmälan till lunchträffen.
Har du inget google-wavekonto - kontakta mig så ordnar jag ett.
Hälsningar, Jens
/Jens
Jag kommer... /Danne
Jätteroligt att se så många på en gång, skall sammanfatta notisarna så
får vi se vad som kommer upp nästa gång.
/Jens
On 3 mar, 09:24, Fredrik Högberg <hogberg.fred...@gmail.com> wrote:
> Jag kommer /Fredrik
>
> 2010/3/3 Daniel Rodin <daniel.ro...@gmail.com>
>
>
>
> > Jag kommer... /Danne
>
> > --
> > Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen
> > sundsvall-altdotnet i Google Groups.
> > Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till
> > sundsvall...@googlegroups.com.
> > Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen skickar du e-post till
> > sundsvall-altdo...@googlegroups.com<sundsvall-altdotnet%2Bunsubsc...@googlegroups.com>
> > .
> > För fler alternativ, besök gruppen på
> >http://groups.google.com/group/sundsvall-altdotnet?hl=sv.- Dölj citerad text -
>
> - Visa citerad text -