Hej,
Tänkte göra ett nytt försök med Kodkaffe nu innan påsk och föreslår att vi testar Expresso House som har fåtöljer och soffor att sitta i.
Tid: Torsdag 08:00-09:30
Plats: Expresso House
http://www.espressohouse.com/hitta-oss/sverige/sundsvall/
Förslag på ämnen?
Mvh
Fredrik Linde
--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "sundsvall-altdotnet" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till sundsvall-altdo...@googlegroups.com.
Om du vill göra inlägg i den här gruppen skickar du ett e-postmeddelande till sundsvall...@googlegroups.com.
Besök gruppen på http://groups.google.com/group/sundsvall-altdotnet.
Fler alternativ finns på https://groups.google.com/d/optout.
Jag kommer /Fredrik
--