Kodkaffe: Nytt försök ny lokal

3 views
Skip to first unread message

Fredri...@tieto.com

unread,
Apr 7, 2014, 3:09:10 AM4/7/14
to sundsvall...@googlegroups.com

Hej,

 

Tänkte göra ett nytt försök med Kodkaffe nu innan påsk och föreslår att vi testar Expresso House som har fåtöljer och soffor att sitta i.

 

Tid: Torsdag 08:00-09:30

Plats: Expresso House

http://www.espressohouse.com/hitta-oss/sverige/sundsvall/

 

Förslag på ämnen?

 

Mvh

Fredrik Linde

Andreas Öhlund

unread,
Apr 7, 2014, 9:37:31 AM4/7/14
to sundsvall...@googlegroups.com
Är borta denna vecka :( lokalen låter utmärkt!


--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "sundsvall-altdotnet" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till sundsvall-altdo...@googlegroups.com.
Om du vill göra inlägg i den här gruppen skickar du ett e-postmeddelande till sundsvall...@googlegroups.com.
Besök gruppen på http://groups.google.com/group/sundsvall-altdotnet.
Fler alternativ finns på https://groups.google.com/d/optout.



--
http://andreasohlund.net
http://twitter.com/andreasohlund

Fredrik Högberg

unread,
Apr 7, 2014, 2:32:49 PM4/7/14
to sundsvall...@googlegroups.com

Jag kommer /Fredrik

--

Peter

unread,
Apr 8, 2014, 8:01:26 AM4/8/14
to sundsvall...@googlegroups.com
Låter bra, jag ska försöka hinna dyka upp!

Ämnen. Build kan diskuteras, om någon hunnit tagit del av något.

//Peter
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages