Hej!
Blir det något mer #kodkaffe innan Jul?
/Fredrik
Jag kan snacka lite FubuMVC om någon vill höra.
--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen sundsvall-altdotnet i Google Groups.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till sundsvall-altdo...@googlegroups.com.
Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till sundsvall...@googlegroups.com.
Besök gruppen på http://groups.google.com/group/sundsvall-altdotnet.
Fler alternativ finns på https://groups.google.com/groups/opt_out.
Jag vill gärna höra om FubuMVC.
Ska vi säga nästa torsdag mellan 8:00 och 9:30, på City Café?
//Linde