Hej,
Någon som är sugen på Kodkaffe nu på torsdag morgon?
Keynote för Build conference, http://www.buildwindows.com/, är på onsdag kväll så det kan ju vara något att prata om annars så kan jag prata TypeScript.
Mvh
Fredrik Linde
--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "sundsvall-altdotnet" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till sundsvall-altdo...@googlegroups.com.
Om du vill göra inlägg i den här gruppen skickar du ett e-postmeddelande till sundsvall...@googlegroups.com.
Besök gruppen på http://groups.google.com/group/sundsvall-altdotnet.
Fler alternativ finns på https://groups.google.com/d/optout.