--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen sundsvall-altdotnet i Google Groups.
Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till sundsvall...@googlegroups.com.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen skickar du e-post till sundsvall-altdo...@googlegroups.com.
För fler alternativ, besök gruppen på http://groups.google.com/group/sundsvall-altdotnet?hl=sv.
Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection. Sign up now. --
Iof bara några rader i den som är DB4O, men bättre än ingenting :)
//J
On 12 Apr, 10:22, Andreas Öhlund <andreas_ohl...@hotmail.com> wrote:
> Hej!
> Välkommen till en träff där vi pratar lite on NoSql databaser, Andreas Ö (MongoDB) och Jens P(DB4O) håller i trådarna:
> Tid:11.30 - 13.00
> Plats:Portal+ AB. Nya hamngatan 21, 852 29 Sundsvall. Tel. 060 - 785 58 01
> Käk: Får ni fixa själva, antar att mikro finns
> Jag har fått TekPub-koderna nu så alla som kommer får en med sig hem:)
> Svara på detta så att vi vet hur många som kommer!
> /Andreas
>
> http://andreasohlund.blogspot.com
>
> http://twitter.com/andreasohlund
>
> _________________________________________________________________
> Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.https://signup.live.com/signup.aspx?id=60969
--
/Johan Moritz
Citerar Andreas Öhlund <andreas...@hotmail.com>:
>
> Påminner om mötet i morgon. Svara här om ni kommer så att vi vet hur många vi blir!
> /Andreas
>
> http://andreasohlund.blogspot.com
>
> http://twitter.com/andreasohlund
>
>
>
>
> Date: Tue, 13 Apr 2010 15:36:29 +0200
> Subject: Re: Träff nu på torsdag 15:e April
> From: gustaf.l...@gmail.com
> To: sundsvall...@googlegroups.com
>
> Vi kommer vara 2-3 stycken här på P+ som ansluter till mötet.
>
>
>
> Den 12 april 2010 17.37 skrev Jens Jonsson <jens.j...@gmail.com>:
>
> Kommer tyvärr inte har semester i Ramundberget... :)
>
> Skickat från min iPhone
>
> 12 apr 2010 kl. 10.22 skrev "Andreas Öhlund" <andreas...@hotmail.com>:
>
>
>
> Hej!
> Välkommen till en träff där vi pratar lite on NoSql databaser,
> Andreas Ö (MongoDB) och Jens P(DB4O) håller i trådarna:
> Tid:11.30 - 13.00
>
>
> Plats:Portal+ AB. Nya hamngatan 21, 852 29 Sundsvall. Tel. 060 - 785 58 01
> Käk: Får ni fixa själva, antar att mikro finns
> Jag har fått TekPub-koderna nu så alla som kommer får en med sig hem:)
>
>
> Svara på detta så att vi vet hur många som kommer!
> /Andreas
>
> http://andreasohlund.blogspot.com
>
>
> http://twitter.com/andreasohlund
>
>
>
> _________________________________________________________________
> Hotmail: Free, trusted and rich email service.
> https://signup.live.com/signup.aspx?id=60969
On 12 Apr, 10:22, Andreas Öhlund <andreas_ohl...@hotmail.com> wrote:
> Hej!
> Välkommen till en träff där vi pratar lite on NoSql databaser, Andreas Ö (MongoDB) och Jens P(DB4O) håller i trådarna:
> Tid:11.30 - 13.00
> Plats:Portal+ AB. Nya hamngatan 21, 852 29 Sundsvall. Tel. 060 - 785 58 01
> Käk: Får ni fixa själva, antar att mikro finns
> Jag har fått TekPub-koderna nu så alla som kommer får en med sig hem:)
> Svara på detta så att vi vet hur många som kommer!
> /Andreas
>
> http://andreasohlund.blogspot.com
>
> http://twitter.com/andreasohlund
>
> _________________________________________________________________
> Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.https://signup.live.com/signup.aspx?id=60969