Nu är det dags att träffas igen och ämnet denna gång är "MVC".
Av postit-övningen framkom att det var många som var intresserade av
ämnet, både Asp.Net MVC och FuBu MVC.
MVC är också bra som startpunkt för kommande träffar då vi kommer att
ta upp t.ex. TDD/BDD, DI/IoC och ORM i ett relevant sammanhang.
(Det kan vara bra att läsa på lite om MVC, då vi förutsätter
grundläggande kunskap i ämnet.)
Välkomna!
/Jens Jonsson
/J
//J
/Pontus
Andreas har lurat med mig på dagens möte.
Jag har inte speciellt mycket erfarenhet av dotnet med allt vad det
innebär,
är mera en java nörd med rötterna i linux världen, men vem vet jag
kanske får upp ögonen.:-)
/Håkan