Jag kommer! Tomas H räknar jag med också.
On Mar 15, 7:20 am, Jens Jonsson <
jens.jons...@gmail.com> wrote:
> Ok, då bestämmer vi att det blir tisdag den 27:e mars 11:30 - 13:00 hos Frontwalker!
>
> Skickat från min iPhone
>
> 15 mar 2012 kl. 07:15 skrev Fredrik Linde <
ufli...@gmail.com>:
>
>
>
>
>
>
>
> > +1 för tisdag
>
> > /Fredrik L
>
> > Den 13 mars 2012 13:27 skrev Mikael Nordberg <
nordbergmik...@hotmail.com>:
> >> Ser ut att funka bättre.
>
> >> Vi kan vara här.
>
> >> ________________________________
> >> From:
andreasohlu...@gmail.com
> >> Date: Tue, 13 Mar 2012 13:24:55 +0100
>
> >> Subject: Re: Träff #9 onsdag 28:e mars 11.30 -13.00
> >> To:
sundsvall...@googlegroups.com
>
> >> Hmm, skall vi flytta till tisdag/torsdag?
>
> >> Sent from my iPhone
>
> >> On 13 mar 2012, at 13:18, Mikael Nordberg <
nordbergmik...@hotmail.com>
> >> wrote:
>
> >> Kommer inte. Som det ser ut nu har FW konsultlunch den onsdagen.
>
> >> Vem kör?
> >> Film?
>
> >> ________________________________
> >> Date: Tue, 13 Mar 2012 11:54:57 +0100
> >> Subject: Re: Träff #9 onsdag 28:e mars 11.30 -13.00
> >> From:
andreasohlu...@gmail.com
> >> To:
sundsvall...@googlegroups.com
>
> >> Kommer!