Groups
Groups
Sign in
Groups
Groups
sundsvall-altdotnet
Conversations
About
Send feedback
Help
Group path
sundsvall-altdotnet
1–30 of 57
Mark all as read
Report group
0 selected
Fredri...@tieto.com
, …
Peter
4
4/8/14
Kodkaffe: Nytt försök ny lokal
Låter bra, jag ska försöka hinna dyka upp! Ämnen. Build kan diskuteras, om någon hunnit tagit del av
unread,
Kodkaffe: Nytt försök ny lokal
Låter bra, jag ska försöka hinna dyka upp! Ämnen. Build kan diskuteras, om någon hunnit tagit del av
4/8/14
Fredri...@tieto.com
, …
Andreas Öhlund
3
4/2/14
Kodkaffe
Kan tyvärr inte. 2014-04-01 9:36 GMT+02:00 Jens Jonsson <jens.j...@gmail.com>: Jag är med
unread,
Kodkaffe
Kan tyvärr inte. 2014-04-01 9:36 GMT+02:00 Jens Jonsson <jens.j...@gmail.com>: Jag är med
4/2/14
Fredri...@tieto.com
, …
Peter
8
12/13/13
Kodkaffe innan Jul?
Jag ska försöka dyka upp oxå! Kul! //Peter
unread,
Kodkaffe innan Jul?
Jag ska försöka dyka upp oxå! Kul! //Peter
12/13/13
Jens Jonsson
, …
Gustaf Lindqvist
5
11/13/13
Kodkaffe på torsdag!
Lovely! Skickat från min iPhone > 13 nov 2013 kl. 08:15 skrev Peter <peter...@gmail.com>:
unread,
Kodkaffe på torsdag!
Lovely! Skickat från min iPhone > 13 nov 2013 kl. 08:15 skrev Peter <peter...@gmail.com>:
11/13/13
Andreas Öhlund
7/10/12
http://guiamaipu.cl/rumyn.html?jp=gfhkoli
unread,
http://guiamaipu.cl/rumyn.html?jp=gfhkoli
7/10/12
Mikael Nordberg
, …
Andreas Öhlund
5
6/24/12
Vi skall alla den vägen vandra...:) Sent from my iPhone On 24 jun 2012, at 14:00, Mikael Nordberg
unread,
Vi skall alla den vägen vandra...:) Sent from my iPhone On 24 jun 2012, at 14:00, Mikael Nordberg
6/24/12
Jens Jonsson
, …
Andreas Öhlund
8
3/27/12
Påminnelse - backbone.js i morgon, 27/3 11:30 - 13:00
Ok, då är det bestämt. Vi skjuter på träffen till nästa vecka, exakt dag kommer... Skickat från min
unread,
Påminnelse - backbone.js i morgon, 27/3 11:30 - 13:00
Ok, då är det bestämt. Vi skjuter på träffen till nästa vecka, exakt dag kommer... Skickat från min
3/27/12
JensJ
, …
Andreas Öhlund
11
3/19/12
Träff #9 onsdag 28:e mars 11.30 -13.00
Ja, det var ju planen hela tiden!:) On Mon, Mar 19, 2012 at 8:22 AM, Mikael Nordberg <
unread,
Träff #9 onsdag 28:e mars 11.30 -13.00
Ja, det var ju planen hela tiden!:) On Mon, Mar 19, 2012 at 8:22 AM, Mikael Nordberg <
3/19/12
Peter Lindström
3/14/12
Re: Förkortad översikt över sundsvall-altdotnet@googlegroups.com - 5 meddelanden i 1 ämne
Jag kommer, tis eller tors funkar //Peter Skickat från min iPhone 13 mar 2012 kl. 23:11 skrev
unread,
Re: Förkortad översikt över sundsvall-altdotnet@googlegroups.com - 5 meddelanden i 1 ämne
Jag kommer, tis eller tors funkar //Peter Skickat från min iPhone 13 mar 2012 kl. 23:11 skrev
3/14/12
JensJ
, …
Mikael Nordberg
19
2/9/12
Träff #8 onsdag 8:e februari 11.30 -13.00 hos Frontwalker.
lägger till lite under "googla på..." rubriken... http://skillsmatter.com/podcast/design-
unread,
Träff #8 onsdag 8:e februari 11.30 -13.00 hos Frontwalker.
lägger till lite under "googla på..." rubriken... http://skillsmatter.com/podcast/design-
2/9/12
JensJ
, …
Gustaf Lindqvist
4
11/17/10
UPPDATERAT! Träff #7 onsdag 17:e november 11.30 -13.00 hos Sogeti.
Jag kommer inte idag. Tyvärr. Den 16 november 2010 19:42 skrev Björn Kärrlander <bjorn.karrlander@
unread,
UPPDATERAT! Träff #7 onsdag 17:e november 11.30 -13.00 hos Sogeti.
Jag kommer inte idag. Tyvärr. Den 16 november 2010 19:42 skrev Björn Kärrlander <bjorn.karrlander@
11/17/10
JensJ
, …
Fredrik Högberg
9
11/8/10
Träff #7 onsdag 3:e november 11.30 -13.00 hos Sogeti.
Mötesrum är bokat. MVH Fredrik 2010/11/7 JensJ <jens.j...@gmail.com> Ok, låter som om att
unread,
Träff #7 onsdag 3:e november 11.30 -13.00 hos Sogeti.
Mötesrum är bokat. MVH Fredrik 2010/11/7 JensJ <jens.j...@gmail.com> Ok, låter som om att
11/8/10
JensJ
, …
Gustaf Lindqvist
7
9/22/10
Träff #6 onsdag 22:a september 11.30 -13.00 hos SSG, Köpmangatan 1.
Jag har fått förhinder och missar dagens träff. :( Den 22 september 2010 08:01 skrev Fredrik Högberg
unread,
Träff #6 onsdag 22:a september 11.30 -13.00 hos SSG, Köpmangatan 1.
Jag har fått förhinder och missar dagens träff. :( Den 22 september 2010 08:01 skrev Fredrik Högberg
9/22/10
JensJ
, …
Jens Pettersson
6
5/21/10
Träff #5 onsdag 26:e maj 11.30 -13.00 hos SSG Köpmangatan 1.
Jag dyker upp! On 20 Maj, 15:56, JensJ <jens.jons...@gmail.com> wrote: > Hoppsan! Nu höll vi
unread,
Träff #5 onsdag 26:e maj 11.30 -13.00 hos SSG Köpmangatan 1.
Jag dyker upp! On 20 Maj, 15:56, JensJ <jens.jons...@gmail.com> wrote: > Hoppsan! Nu höll vi
5/21/10
Andreas Öhlund
,
Gustaf Lindqvist
2
4/27/10
Inställd träff imorgon
Hej, 19:e maj låter bra! Hoppas vi ses på Swenug-träffen allihop nästa vecka. http://www.swenug.se/
unread,
Inställd träff imorgon
Hej, 19:e maj låter bra! Hoppas vi ses på Swenug-träffen allihop nästa vecka. http://www.swenug.se/
4/27/10
G.Lindqvist
,
JensJ
2
4/21/10
DotNET4ever - Swenug Sundsvall lanseringsevent för Visual Studio 2010
Anmäld! /Jens On 21 Apr, 11:15, "G.Lindqvist" <gustaf.lindqv...@gmail.com> wrote:
unread,
DotNET4ever - Swenug Sundsvall lanseringsevent för Visual Studio 2010
Anmäld! /Jens On 21 Apr, 11:15, "G.Lindqvist" <gustaf.lindqv...@gmail.com> wrote:
4/21/10
Andreas Öhlund
, …
Daniel Rodin
16
4/15/10
Träff nu på torsdag 15:e April
Japp det visste jag. Ni java-gubbar kör ju bara mysql ändå .. :) /A http://andreasohlund.blogspot.com
unread,
Träff nu på torsdag 15:e April
Japp det visste jag. Ni java-gubbar kör ju bara mysql ändå .. :) /A http://andreasohlund.blogspot.com
4/15/10
Jens Pettersson
, …
Andreas Öhlund
11
4/1/10
Träff #4 - Torsdag 1:a april 11:30 - 13:00 - Steria
Jag får koderna nästa vecka så då kommer alla åt filmerna. Nästa träff blir hos portal+ onsdag om två
unread,
Träff #4 - Torsdag 1:a april 11:30 - 13:00 - Steria
Jag får koderna nästa vecka så då kommer alla åt filmerna. Nästa träff blir hos portal+ onsdag om två
4/1/10
Andreas Öhlund
, …
Daniel Rodin
5
3/29/10
Tekpub
Bra jobbat Andreas! Mastering ASP.NET MVC 2.0 kan ju vara nått att kika på. //D 2010/3/26 Andreas
unread,
Tekpub
Bra jobbat Andreas! Mastering ASP.NET MVC 2.0 kan ju vara nått att kika på. //D 2010/3/26 Andreas
3/29/10
JensJ
, …
Andreas Öhlund
16
3/17/10
Träff #3 onsdag 17:e Mars 11.30 -13.00 hos Sogeti.
Sorry , Micke H skall det ju naturligtvis vara!! /A http://andreasohlund.blogspot.com http://twitter.
unread,
Träff #3 onsdag 17:e Mars 11.30 -13.00 hos Sogeti.
Sorry , Micke H skall det ju naturligtvis vara!! /A http://andreasohlund.blogspot.com http://twitter.
3/17/10
Andreas Öhlund
3/17/10
Ni som bloggar/twittrar
Alt.net Sverige har skapat en sida där vi kan samla allas bloggar/twitter-konton så peta gärna in era
unread,
Ni som bloggar/twittrar
Alt.net Sverige har skapat en sida där vi kan samla allas bloggar/twitter-konton så peta gärna in era
3/17/10
Andreas Öhlund
3/3/10
View this page "Möte 2010-03-03"
Nu finns det lite bilder från mötet upplagda Click on http://groups.google.com/group/sundsvall-
unread,
View this page "Möte 2010-03-03"
Nu finns det lite bilder från mötet upplagda Click on http://groups.google.com/group/sundsvall-
3/3/10
JensJ
, …
Fredrik Högberg
10
3/3/10
Träff #2 onsdag 3:e Mars 11.30 -13.00 hos SSG Köpmangatan 1.
Tack alla som kom! Jätteroligt att se så många på en gång, skall sammanfatta notisarna så får vi se
unread,
Träff #2 onsdag 3:e Mars 11.30 -13.00 hos SSG Köpmangatan 1.
Tack alla som kom! Jätteroligt att se så många på en gång, skall sammanfatta notisarna så får vi se
3/3/10
JensJ
, …
Andreas Öhlund
5
2/19/10
Dags att planera lunchträff #2
Jag har skickat en inbjudan till dig. När du är inne i wave så lägg till sundsvall-altdotnet@
unread,
Dags att planera lunchträff #2
Jag har skickat en inbjudan till dig. När du är inne i wave så lägg till sundsvall-altdotnet@
2/19/10
JensJ
, …
Andreas Öhlund
3
1/19/10
Sundsvall Alt.Net finns på google wave!
1.Lägg till sundsvall...@googlegroups.com som kontakt i wave 2. Dubbelklicka på ovanstående
unread,
Sundsvall Alt.Net finns på google wave!
1.Lägg till sundsvall...@googlegroups.com som kontakt i wave 2. Dubbelklicka på ovanstående
1/19/10
JensJ
,
Andreas Öhlund
3
1/19/10
Lunchträff "DSL:er & Fluent.Api:er", tisdagen 19/1 !
Jag tar bara emot kritik från personer som hållit fördrag själva ;) Välkomna! /Jens On 19 Jan, 09:23,
unread,
Lunchträff "DSL:er & Fluent.Api:er", tisdagen 19/1 !
Jag tar bara emot kritik från personer som hållit fördrag själva ;) Välkomna! /Jens On 19 Jan, 09:23,
1/19/10
JensJ
, …
Daniel
4
12/14/09
ALT.Net-lunch 11:30 den 16:e december på Tandoori
Jag kommer också... On 14 Dec, 08:30, Jens Pettersson <jen...@gmail.com> wrote: > Jag dyker
unread,
ALT.Net-lunch 11:30 den 16:e december på Tandoori
Jag kommer också... On 14 Dec, 08:30, Jens Pettersson <jen...@gmail.com> wrote: > Jag dyker
12/14/09
JensJ
11/11/09
Everything you always wanted to know about software development (but were too afraid to ask)
OK, dags att fortsätta med roliga aktiviteter! Vad vill du göra nästa gång? Fyll på i denna tråd. Jag
unread,
Everything you always wanted to know about software development (but were too afraid to ask)
OK, dags att fortsätta med roliga aktiviteter! Vad vill du göra nästa gång? Fyll på i denna tråd. Jag
11/11/09
JensJ
, …
Andreas Öhlund
19
11/11/09
Alt.net Sundsvall-event - Solid Salad take 2
Det var ju lite snack om debugging på mono idag -> såg att mono tools 1.0 släpptes idag: http://
unread,
Alt.net Sundsvall-event - Solid Salad take 2
Det var ju lite snack om debugging på mono idag -> såg att mono tools 1.0 släpptes idag: http://
11/11/09
JensJ
, …
Jens Pettersson
3
10/17/09
SOLID - Software Development is not a Jenga Game
It's made me who I am today! Bitter, men hungrande för clean code! ;) //J On 16 Okt, 08:51,
unread,
SOLID - Software Development is not a Jenga Game
It's made me who I am today! Bitter, men hungrande för clean code! ;) //J On 16 Okt, 08:51,
10/17/09